Travel makeup bag #2

15:12




Pozdrav dame,

prije mjesec dana?! (više se ni ne sjećam točno haha :/ ) sam malo putovala i kada  sam se vratila poslikala sam kozmetičku torbicu da vam pokažem što sam nosila i objava ovog posta se oooodužila jer se uvijek neki drugi našao ispred njega no danas sam vam odlučila konačno pokazati što sam ponijela bila na taj put, 4 dana sam se dvaput dnevno šminkala jer smo stalno negdje išli (vjenčanje je bilo u pitanju).


Neće biti puno teksta, samo ću vam pokazati i reći što sam nosila sa sobom, a i kroz ovaj post ćete moći vidjeti moje generalno trenute favorite budući da ove proizvode koristim i danas jednako intenzivno pa da malo zavirite u moju putnu kozmetičku torbicu, jer ja obožavam viriti u tuđe. :)

Kozmetički torbicu ste mogli vidjeti u jednom od New in postova daavno (ok ne baš tako davno) tamo u 7. mjesecu koja je dio seta. Nije velika (ozbač hehe).


WET N WILD Comfort Zone paleta sjenila.


AVON superSHOCK maskara * CATRICE Made to Stay Inside Eye Higlighting pen * ESSENCE Liquid Ink waterproof tuš za oči


SLEEK Face Contour Kit in Light


CATRICE Defining Blush in Rosewood Forest


LOOK by BIPA uvijač za trepavice


CATRICE Re-Touch Light Reflecting Pen 010 Ivory * REVLON Colorstay korektor 02 Light Pale * ESSENCE Stay All Day 16h long lasting korektor 10 * AVON Luxe korektor in Fair (za obrve)


BOURJOIS Healthy Mix Serum 52 Vanilla * REVLON Colorstay (za suhu kožu) in Sand Beige


ARTDECO ljepilo za trepavice


SALON PERFECT Perfectly Glamorous Demi Whispes umjetne trepavice


AVON baza za sjenilo * ARTDECO sjenila za obrve u nijansama 05 i 02 * MAYBELLINE Color Tattoo in On and On Bronze


URBAN DECAY Naked Basics paleta sjenila


iQ COSMETICS Mirror Shine Gloss in Flash Rose * CATRICE Lip Balm Tint (LE kolekcija) * MAC Angel ruž * WET N WILD Sugar Plum Fairy ruž za usne


BOURJOIS Healthy Balance puder u kamenu u nijansi 52 Vanilla

Kistove sam totalno zaboravila pofotkati :/

Eto, malo (puno) ste zavirili u moju kozmetičku torbicu koju sam nosila sa sobom, sve ove proizvode intenzivno koristim cijelu jesen do dan danas. I sve sam koristila (više puta) i baš sam si dala truda na putovanju da se svaki dan dotjeram, valjda sam bila uber raspoložena hehe.


XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

10 komentari

  1. Jao ta WNW paleta....zelim je! Sve je super, ali taj set senkica...ah :)

    OdgovoriIzbriši
  2. divnih li proizvoda! :) je bio post o Colorstay korektoru? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve što bih i ja ponijela. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko ti traje CATRICE Re-Touch Light Reflecting Pen? Ja sam tu kupila dva puta i oba puta se potrošila u roku 10-ak dana. Koristim ju svakodnevno, ali mislim da se ne bi trebala tako brzo potrošiti. A možda je to tako samo meni hehe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ju ne koristim baš svaki dan, ali i ja ju relativno brzo potrošim no ne baš tako brzo kao ti, to je tako sa tim highlighter korektorima, brzo se troše :/

      Izbriši
  5. Divni proizvodi.. isplati se sve to nositi kad se i koristi svaki dan :)... Kao što si ti radila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes Yes :) Znala sam da neće biti ljenčarenja baš :D

      Izbriši
  6. Sviđa mi se ja sam u zadnje vrijeme zanemarila šminku,a sve zbog lijenosti,nije meni problem stavit šminku, treba je navečer kada dođem kući umorna i skinuti,eh da. ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši