The Boyfriend Tag

13:53





Pozdrav dame,

danas imam jedan TAG post za vas, kao što vidite iz naslova radi se o The Boyfriend tagu, odlučila sam da želim dati svom dragom priliku da pokaže svijetu koliko me zapravo poznaje i koliko "prati" u vezi hehehe.

Pokazati ću vam njegove odgovore i ispod svakog njegovog moj komentar jeeeer uvijek postoje dvije strane svake priče hahaha.

Prvo malo osnovnih informacija, A. i ja smo zajedno 2 godine and counting haha, on ima 26 godina (ja 21) tako da je razlika među nama 5 godina. (A većinu vremena imam osjećaj kao da je obrnuto haha)

Pa krenimo:

1. Gdje smo se upoznali?

Bio sam jako uporan na društvenoj mreži da bi uopće pristala na piće.

( True, true, mislim da sam mu odgovorila tek nakon 5. ili 6. poruke jer mi je išao već malo na živce hahah)

2. Kako je izgledao naš prvi spoj?

Pa ja sam glumio nedodirljivog a ustvari sav neki stisnut i ne znam šta da pričam, sva sreća pa smo išli u kino, tamo nema priče...

(Baš je glumatao, i bio je stisnut, mislim da u životu nisam toliko pričala koliku tu večer, a inače sam ja ta koja je u društvu šutljiva, i dan danas mu zvocam zbog tog haha)

3. Gdje se i kako dogodio naš prvi poljubac?

Jako duga priča, inače nisam imao problem poljubit se s djevojkama, sve do tad kada sam trebao s njom...

(Znači nije ni odgovorio na pitanje, no ispričati ću vam ja, dogodio se u autu kada me vozio doma sa spoja i to je već bio ne znam koji po redu i osjećalo se u zraku da se to treba dogoditi i željeli smo oboje da se to dogodi no on nikako nije mogao skupiti ta svoja muda da to i napravi a moje je mišljenje da je to njihov posao da naprave haha i već smo ušli u moju ulicu, ja sam se pomirila već da se to ni te večeri neće dogoditi da bi on odjednom usred ulice naglo stao i odjednom me poljubio hahaha.)

4. Jesi li odmah znao da sam ona prava?
Nisam.

(Kratko i jasno, nisam ni ja, barem ne odmah.)

5. Tvoj prvi dojam o meni?

Nemam prve dojmove, ali kada sam ju odvezao kući odmah sam se javio sms-om i napisao da je super cura ali to je više ovako bilo malo nastavak mog udvaranja.

(Pa kad jesam ddd hahah. Moj prvi dojam je bio loš, totalno nezainteresiran i umišljen, da bi se na kraju ispostavilo da je bio nervozan kao malo dijete, i btw još uvijek ostavlja takav dojam kada ga upoznate)

6. Nakon koliko si upoznao moju obitelj?

Ne znam točno vremenski.

(Ne znam ni ja, upoznavao ih je jednog po jednog, prvo brata, pa baku i djedu, pa mislim da je mamu upoznao onako slučajno bezveze, u gradu smo ju sreli hahah i mislim da je tata zadnji bio)

7. Imamo li nekakvu tradiciju?

Mislim da nemamo.

(Ja imam tradiciju, kada gubi ili izgubi njegov najdraži nogometni klub, namjerno ga živciram do te mjere da idući dan uopće ne želi pričati samnom, mislim ne treba mu puno da se naduri hehe)

8. Naše prvo putovanje?

Naše prvo putovanje bolje zaboravit nego ga se prisjećati, put u Mađarsku, auto se pokvari i njen pogled i pitanje: i šta sad?!??!

(Hahahhaha, jooooj, 7. mjesec, vjerojatno najtopliji dan u godini, mi idemo u Mađarsku autom i auto se pokvari, nedjelja je i ne znamo jezik. Auto se gasio nakon 10 minuta vožnje i morali bi čekati 15 minuta da se opet 10 minuta vozimo i tako skroz do doma. Put koji inače traje nekih sat vremena mislim da je trajao cijelo popodne. Moram li napomenuti kako klima nije radila?)

9. Tko je prvi rekao volim te i gdje se to dogodilo?

Mislim da nisam ja, ipak sam ja kao pravo muško i ne pušim te fore za slabiće, ali sad joj to stalno govorim.

(Jooooooooj, ne da si popušio tu tvoju foru za slabiće nego si ju popušio žešće. Rekao je to prvi i u to sam milijun posto sigurna jer ja to nisam htjela reći prva nikako. Rekao mi je Volim te na moj 20. rođendan bila je subota navečer i bili smo na Osječkoj promenadi sjedili smo i jeli moju tortu i zafrkavali se.)

10. Oko čega se najviše svađamo?

Fora je što se uopće ne svađamo, a ako da ona čisto zbog toga što smo se razišli u mišljenju oko nečeg, a ja sam dosta težak karakter, nemoguće da ja nisam u pravu.

(Tako je, svađamo se jer nekad zna biti tvrdoglavi magarac, ja sam tvrdoglava, ali on je nova razina tvrdoglavosti)

11. Tko je gazda u vezi? 

Gazda sam ja, tu nema dileme, ali nemam baš priliku to nekako pokazati tako da se često pitam, jbt ko je tu glavni?

(Da ti ja odgovorim ljubavi, ja sam glavna, vjerojatno zato nemaš priliku to baš nekako pokazati ;))

12. Sjedim ispred tv-a...što najčešće gledam?

Naravno da gleda kojekakve serije i misli da je život kao u serijama.

(Istina, rtl2 je navečer uvijek na tv-u haha)

13. Najdraža salata? 

Neznam, mislim da jede sve salate.

(Pa ne baš sve, ali skoro hhehe)

14. Što od hrane ne volim? 

Od hrane ne voli višnje, lubenice, dinje, sirove rajčice, iako se ubijala u višnjama na vikendici preko ljeta, al kao ne voli ih, zatim navodno šljive ne jede, a ostalo manje više, sve njuma hahaha.

(Višnje ne volim u kolačima, volim ih ovako sirove jesti, rajčicu sirovu ne mogu smisliti a juhu i umake od rajčice obožavam. Šljive također samo jedem sirove.)

15. Kada idemo negdje jesti, što naručim za piti?

Većinom Coca-Colu.

( Istina, mineralna i Coca-Cola su tu negdje, izjednačene hehe)

16. Koji broj cipela nosim?

38.

(Bingo.)

17. Kada bih skupljala nešto, što bi to bilo? 

Ne kada bi skupljala, već skuplja šminku, gomila, ima je na stotine.

(Trebate ga vidjeti kada ide samnom u Muller i kada teta na blagajni kaže recimo: 211,45 kn a kupila sam 2 sjajila, oči mu ispadnu hahahaha, i vodim ga samo zato jer mi je Muller daleko i treba mi prijevoz nekad haha)

18. Najdraža vrsta sendviča? 

Topli sendvič. Tost, sir Baranjac i pureća deluxe šunka.

(Bravo ljubi, istina, moj najdraži sendvič :))

19. Što bih jela svaki dan, kada bi mogla?

Svakako bi jela te tople sendviče, i jede ih svaki dan.

(A ne serki, ne bi baš njih, i danas ih nisam jela! Janjetinu možda, i francusku salatu.)

20. Najdraže pahuljice?

Iz Lidla pahuljice sa medom ili čokoladne, mada se jedno vrijeme furala na one Fitness.

(Hahha, i dalje se furam na Fitness ali se furam i na Lidlove sa medom mmm)

21. Najdraža vrsta glazbe?

Sluša stranu glazbu, američke te stvari, neću se ni trudit napisat im imena jer bi sve promašio.

(Yesss, slušam svašta stranog, ne slušam ni domaću ni narodnu glazbu.)

22. Najdraži klub?

Nema ona najdraži klub, u biti navija za svaki klub koji igra protiv Real Madrida jer je to moj najdraži klub, samo kako bi me živcirala.

(Kao što smo mogli ustanoviti na pitanju br. 7 hihihihi)

23. Koje boje su mi oči?

Smeđe.

(Ma bravo.)

24. Tko mi je najbolji prijatelj/ica?

Ima ih 5-6, ne znam koja joj je najdraža.

(Hahaha ti si moja najbolja prijateljica :*)

25. Postoji li nešto što radim, a ti to mrziš? 

DA POSTOJI! Uvijek, ali uvijek kad smo u Avenue Mall-u uvijek ide u Mlinar kupit neš za jest.

(Pa kad sam glaaaaadnaaaa uvijek hihi, i nije baš uvijek, drama queen. Mene živcira što me nikad ne slušaš, a uvijek sam u pravu!)

Nadam se da nismo bili predosadan par sa odgovorima :).

XOXO, 
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

14 komentari

  1. Mnogo volim da citam ovakve tagove,divni ste mi,odgovori su fenomenalni,mozda i ja uradim ako moj dragi hoce da odgovara na pitanja :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Našla sam se u 4., 7. (moj dragi isto fan RM i isto ga provociran) i definitivno 11. pitanju! Zna se ko je gazda htjeli oni to il ne!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha odlicno! Po ovome zvucite kao super sladak par! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme baš su smiješni odgovori, činite se kao savršen ležeran par :) ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatki ste i fora su odgovori, al što je da je, mogla si okačit sliku di se vidi cijeli. :D Ups, ima na instagramu, ak se ne varam :P

    OdgovoriIzbriši
  6. jesam se sad nasmijala :D ahaha.. preslatki ste, odličan tag!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jooooj kak je meni super bilo ovo čitat!!!
    Ko da čitam nekaj od mog P. i mene heheh..
    AHahAaha ni ja nemogu smislit sirovu rajčicu fuj...Ovo za serije bi i moj rekao tak za mene XD I francuska DAAA,mljac! Super mi je post. Već sam nekome jednom napisala da mi je baš drago dkad malo pobliže upoznam nekog kog volim čitat :D

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja svog vodim u Muller jer trebam prijevoz HAHAHAHAAH

    OdgovoriIzbriši