New in #10 (Revlon, L'Oreal, Avene...)

10:37




Pozdrav dame,

danas imam New in post jer se nakupilo stvarčica koje sam kupovala u zadnjih mjesec i pol dana, i skupila se hrpica i prije nego što zaboravim što je sve novo i dok ne bacim račune rekoh idem ih poslikati i pokazati što mi je zapelo za oko kroz prošli mjesec :)


Ovo je ulov od jučer...L'Oreal Skin Perfection set sa serumom i dnevnom kremom, ovu liniju želim probati već neko vrijeme i stalno se u Mulleru motam oko seruma i stalno odgađam jer nije baš jeftin pa ono, idući put, idući put i tako. Ali jučer sam uočila ovaj set kojem je serum kojeg želim isprobati i dnevna krema iz iste linije koji košta 149, 90 kuna i morala sam ga uzeti jer je cijena seruma 110 kuna a krema je zasebno 100 kuna, tako da mi se ovo učinila i više nego dobra ponuda tako da sam ta 40 kuna više dobila i kremu za lice. Yaay za blagdanske setove.


L'Oreal Ever Riche šampon za kosu, ovu Ever Riche liniju isto želim probati već sto godina no prije nije bila dostupna kod nas, a nekako nemam naviku unaprijed kupovati šampone nego kada mi ponestane a onda nemogu čekati 10 dana da mi stigne narudžba, no Ever Riche linija je od nedavno dostupna u Muller drogerijama i jedva sam dočekala da dovršim šampon koji sam koristila da mogu kupiti ovaj. Cijena šampona je 56,90 kuna. Prvobitno sam u košaricu obacila i Ever Riche masku za kosu, no malo sam se zadržala na odjelu sa šamponima i proučavala što sve ima, i oko mi je zapelo za Dove šampone jer su dostupni samo u Mulleru i mirisi njihovih proizvoda su mi fantastični. Da bih randomly uzela ovu Dove Oil Care masku za kosu jer sam vidjela da je ostala samo jedna i otvorila da ju pošnjofam i DAMN that smells goooooooooood. Predobro miriši. Vratila sam Ever Riche masku i ubacila ovu. I have high hopes for you Dove. Cijena joj je 29,90 kuna. 


L'Oreal Gentle Eyes and Lips Makeup Remover (43,90 kuna) i Bourjois Express Cleansing Wipes (23,90 kuna) + L'Oreal micelarna otopina je za mene trio fantastiko koji koristim kada skidam šminku sa lica, Bourjois vlažne maramice kupujem godinama, probala sam druge i uvijek bi se njima vratila, a po treći put ponavljam kupovinu i L'Oreal makeup removera jer mi ne iritira oči koliko god trljala, i skida sve. 


Biobaza Harmony mlijeko za tijelo (89,90 kuna), ovo mlijeko za tijelo je super, no požalila sam što sam ga kupila, ne zato što je loš proizvod, naprotiv, odličan je i sviđa mi se sve vezano za njega ali mi je miris ovog mlijeka totalno ljetni. I ne odgovara mi sada preko zime taj citrusni miris, potrošit ću ga no kupovinu neću ponoviti do ljeta, a za ljeto je savršen. Ako niste toliko komplicirani kao ja i volite citrusne mirise, probajte ovo mlijeko za tijelo. 
Avene Cold Cream krema za lice (57,58 kuna), ova krema za lice užasno miriši, ali stvarno grozno. Ali je jako dobra pa ću istrpit 60 sekundi groznog mirisa. Neću sada pričati o njoj jer ću posebno pisati o njoj. Avene balzam za usne sa dodatkom Cold kreme (51,80 kuna), balzam nema grozan miris. Jedina zamjerka mi je što ima taj neki bijeli frost finiš na usnama, vrlo čudno no ono što je još čudnije je to da na usnama ne izgleda loše. I nije jako primjetan, vjerujem da mnogi nebi ni primjetili. Dobar je balzam, kada ga nanesem ne moram ga nanositi iduća barem 4 sata.


NYX je došao u Osijek i ja sam luda, ja bih sve (ok ne baš sve, ali skoro). Super mi je to što mi je nadohvat ruke sada i što su cijene većine proizvoda kao i online. Nema sretnije od mene. NYX Blush in Peach, Angel i Cocoa. Angel je završio u favoritima za mjesec studeni, post možete vidjeti OVDJE. Sa Cocoa mogu i konturirati, a Peach...I LOVE IT!. Cijena ovih rumenila je 44,99 kune. NYX Cream Blush in Natural, predivno rumenilo, i dugotrajno. Račun sa cijenom ovog rumenila sam izgleda bacila no ili je kao i Powder Blush ili su jeftiniji. 


Nastavljam sa NYX-om. NYX Single Eyeshadow in Nude (34,99 kune). NYX Nude Matte Eyeshadow in Maybe Later i Blame it on Midnight (34,99 kune), odlična sjenila, Nude Matte sjenila su mi postala galvna sjenila koja koristim u pregib kapka. NYX Xtreme Lip Cream in Nude Peach Fuzz ( 45,99 kuna) i NYX HD Definiton Concealer in Porcelain (39,99 kune), ovaj korektor mi je savršen za Kim K konturiranje i highlight, nisam mogla nikako naći dovoljno svijetao korektor koji bi se isticao na mojoj i ovako svijetloj puti, no našla sam, ovo je praktički bijelo, sa rozim podtonom. Točno ono što sam tražila. 



Maybelline Big Eyes maksara (82,90 kuna), imala sam -25% na ovu maskaru zato sam ju i kupila, željela sam ju isprobati. Wet 'n' Wild Mega Last Lip Color in Mauve Outta Here i Coral-ina. (22,90 kune), čini mi se da ću skupiti sve ruževe iz ove linije, jer su savršeni, S-A-V-R-Š-E-N-I. Revlon Super Lustruous sjajila za usne Berry Allure i Pink Pop (79,90 kuna), Berry Allure nosim stalno preko Sugar Plum Fairy kada ne želim mat finiš, Pink Pop nosim sa nude ruževima, peach ruževima i pink ruževima, jako mi se sviđaju, nisu pigmentirana jako kao u pakiranju no meni to ne smeta jer volim sjajil stavljati preko ruževa. 

I to je to, to je sve što sam kupovala u zadnje vrijeme, no odlučila sam da će siječanj 2014. biti mjesec bez kupovanje preparativne i dekorativne kozmetike jer mi je potrebna pauza i tako ću koristiti više ono što već imam. 

Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme? Pišite mi :)


You Might Also Like

17 komentari

  1. Lijepa prinova! Baš me zanima ova Dove maska, a nemaš pojma koliko me mamiš s Nyx stvarčicama, čim dođem u Osijek, moram nešto kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda se sretnemo jer previše vremena provodim tamo :/ hahaha :D

      Izbriši
  2. gdje se u osijeki moze kupiti nyx? Nisam iz Os pa da znam ciljano traziti. Pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danijel Cosmetics, Esseker centar pokraj DM-a u samom centru Osijeka

      Izbriši
  3. Svašta nešto lijepo. Kakav bi NYX HD Definiton Concealer bio za podočnjake? Kakvo mu je prekrivanje? Preporučivali su mi ga u tu svrhu pa me vrlo, vrlo zanima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čula sam, da je Dove maska za kosu odlična (u stvari svi Dove proizvodi za kusu), nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna. Super mi izgleda i 1. NYX blush te Revlonova sjajila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam čula odlične stvari o Dove proizvodima za kosu, i jeftini su :D

      Izbriši
  5. Divan new in! Joj, kako bih voljela isprobati Nyx rumenila!! :)
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlični noviteti, sve mi se sviđa :)
    Jako si želim Wet n wild ruževe kao i Revlon sjajila <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve mi se sviđa, pogotovo Revlon sjajila :) Odličan post, kao i inače. :) ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
  8. Aaaa Nyx-ači su krasni! Svi...! :)
    I ja ću kupit SVE nijanse WNW jer su mi isto genijalni ti ruževi. Kad sam kupovala SP frendica je također sebi uzela isti-i njoj je recimo presuh, međutim meni upravo to paše :D
    Dove šamponi?! What? Vidi se da ne posjećujem Muller često, a vidim morala bih -.- Kad stekneš neki dojam piši nam o maski i o L'oreal šamponu, pretty please :D:D

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako me zanima mišljenje o L'Oreal Skin Perfection setu sa serumom i dnevnom kremom... jedva čekam da stigne kod nas, mislim Srbiju ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. WNW ruževi su mi savršeni. Obožavam ih i za sad imam 3 nijanse, no kupit ću ja još! :) L'Oreal serum mi je na WL i imala sam u planu ovaj tj. otići po njega, a sad sam baš hepi zbog ovog seta. Nadam se da će ga biti kada budem bila u shoppingu :)

    I molim te čim prije recenziju NYX HD Definiton Concealera. Jako me zanima :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super su ti noviteti, meni najzanimljiviji se čine Dove maska za kosu i NYX rumenila o kojima i sama već neko vrijeme mozgam. :)

    OdgovoriIzbriši