iQ Cosmetics Smooth Finish Primer Pure - recenzija

12:47




Pozdrav dame,

nadam se da ste dobro, četvrtak je, još jedan dan do vikenda kada ćemo se malo odmoriti a to kod mene izgleda otprilike OVAKO.

Danas ću vam pisati o jednom primeru čiju recenziju neki čekaju već dugo, i njima se odmah u početku ispričavam što mi je trebalo tooooliko dugo da ovo sjednem i natipkam no vidjeti ćete u nastavku zašto. Kao što možete vidjeti iz naslova radi se o iQ Cosmetics primeru za lice kojeg sam kupila još u rujnu (znam, znam prije 3 mjeseca).

Prvo par osnovnih informacija:

  • dolazi u pakiranju od 30ml
  • dolazi u dvije verzije: Pure  i Cream 
  • cijena proizvoda je 63 kune
  • proizvod je dostupan u BIPA drogerijama

Razlog zašto mi je trebalo ovoliko dugo je taj da još uvijek ne znam gdje stojim sa primerima, da li oni uopće djeluju na mome licu, sa nijednim primerom kojeg sam isprobala do sada nisam primjetila toooliku razliku da sam pala sa stolice kada bih se pogledala u ogledalo, nisam probala one najrazvikanije u beauty svijetu kao Benefit Porefessional, Smashbox Photo Finish primer, MAC Prep+Prime, itd...možda je baš jedan od njih pravi hehe, no moram priznati da nemam baš neku ni potrebu za primerima, nemam jako masnu kožu tako da mi ne treba dobar matirajući primer, nemam velikih problema sa porama tako da mi ne treba neki odličan primer koji će ih popuniti, ono što ja osobno tražim od primera jest to da mi čisto malo zagladi površinu lica i produlji trajanje cjelokupnog makeupa na licu.

Moje osobno mišljenje je da će svaka tekuća podloga (tj. ona koja odgovara vaćem tipu kože) na licu kliziti i izgledati super ukoliko je koža dobro pripremljena (pritom mislim na čišćenje lica, peeling, i dobra i pravilna hidratacija lica) jer ponavljam po ne znam koji put, nema tog primera i pudera koji će sakriti činjenicu da se ne brinete o svome licu i ne čistitite ga pravilno.

No vratimo se mi na temu ovog posta, prvo moram reći kako je ovaj primer pakao za uslikati, prozirno pakiranje, proziran proizvod, tekst na pakiranju je neki tanki zlatni i napraviti dobre fotke je bilo nemoguće ovo što ćete danas vidjeti je najbolje što sam mogla izvući, danas nije moj dan očito i pakiranje nije photo friendly hehe. Pakiranje je plastično, vrlo jednostavno i na onaj sistem je da kako ga koristite pakiranje proizvod tjera prema gore. Sastojci ovog primera nisu navedeni na pakiranju, ali koristeći ga mogu vam reći da je na bazi silikona kao i većina primera. Nema nikakav miris.

Što proizvođač kaže za svoj proizvod:
"iQ Cosmetics Smooth Finish primer Pure olakšava nanošenje podloge na lice. Mat tekstura ujednačava ten i pruža koži svilenkasto gladak finiš."

Dakle proizvođač tvrdi da će vam ovaj primer samo olakšati nanošenje podloge na lice. I produljiti trajanje istog, što se podrazumjeva, naravno.

Ja nemam masnu kožu, u rujnu je bila mješovita, imala sam sjajnu T-zonu, moram reći kako mislim da ovaj primer ne bi puno pomogao sa matiranjem onima sa masnom kožom lica. Pore ne popunjava nimalo ali to ni ne tvrdi da radi pa....kada ga nanosite potrebno je vrlo malo proizvoda, i treba ga nanijeti u vrlo tankom sloju ravnomjerno po cijelome licu, u protivnom dobijete kontraefekt i onda vam nijedan primer nije od nikakve koristi.


Ono što sam primjetila jest to da mi stvarno produlji trajanje makeupa, a pritom mislim na bronzer kada konturiram i rumenilo, bronzer i rumenilo sa moga lica nakon par sati dosta izbljedi i nestane, no sa ovim primerom sam primjetila da mi duže traje, isti slučaj je i sa podlogom, točnije na području usana, brade i čeljusti jer imam naviku te dijelove lica čačkati pa tako maknem kroz dan makeup na tim dijelovima lica. Tako da ga najčešće nanosim na vanjski dio lica gdje stavljam bronzer.
Nisam primjetila da mi tekući puder nešto puno bolje izgleda sa ovim primerom no ne izgleda gore, a rekla sam na početku što mislim da igra najveću ulogu u tome kako će vam puder izgledati na licu. Nije mi izazavao nikakav nered na licu.


Da zaključim ovu recenziju, primer nije ništa posebno, mislim da radi ono što tvrdi, a tvrdi vrlo malo pa je takav i rezultat, kada ga potrošim mislim da ga neću opet kupiti ali me zanima sad i ona Cream verzija jer mislim da bi više odgovarala mojoj koži.

Ukoliko tražite matiranje i popunjavanje pora u svojim primerima, ovaj preskočite, a ako pak tražite samo produljenu trajnost makeupa, ovo je jedna opcija. I mislim da bi najviše odgovarao onima sa mješovitom i normalnom kožom :)

Recite mi koje ste vi primere isprobali, postoji li neki koji vas je oduševio, ili pak totalno razočarao? Pišite mi. :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

3 komentari

  1. Koji si dosad koristila da bi ga preporucila za masnu kozu??

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam koristila KIKO Matt Base Corrector Primer i zadovoljna sam s njim. Sad koristim P2 perfect face oil control base i isto mi je dobar. Pakiran je u tubu sa pumpicom na vrhu za lakše doziranje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prijateljica mi je iz Austrije donila MAC-ov prep+prime primer. Nikad gore utrosenih 200,00 kn! Ja iman mjesovitu kozu, masnu T-zonu i ovaj primer nije za mene. Sad mi stoji i skuplja prašinu... :-(

    OdgovoriIzbriši