Get Ready With Me #1

15:19


Pozdrav dame,

Ukoliko niste upoznati baš sa ovom vrstom posta (iako sumnjam haha) ovo obično rade vloggeri na YT no ja sam odlučila napraviti blog edition, ukratko, vi gledate kako se ja spremam :D 

Prije nego krenete na fotke i post, preporučam da si pustite ovu pjesmu i uživate u ovom postu koji sam pripremila za vas :)

Pa krenimo...

Alarm zvoni već 3. put...


I ja se konačno ustajem, ali prvo moram provjeriti Facebook i Instagram...komentare na blogu, itd :D


Odlazim u kupatilo i OČITO je kako se kosa pod hitno mora oprati hehe.


Jooooooooj, ti prokleti prištići...ljuta sam sad hehehe. 

No kako god...moram pod tuš 





Zatim slijedi čišćenje lica....




Onda slijedi peeling usana, da budu lijepe i glatke...koristim peeling kojeg sam sama napravila (post OVDJE) i dječju četkicu za zube, da ih dobro izribam :)


Onda ih treba hidratizirati...


Pa onda jedna maskica...



Zatim malo seruma i kremice...



Zatim se bacam na kosu, prije nego krenem sa sušenjem i peglanjem prvo nanosim heat protect sprej..





Na kraju nanesem ulje na kosu...da se sjaji i miriše (a ovo ulje miriši božanstvenoooo).


I sada idemo na makeup...

















I to je to! Spremili ste se samnom, ili ja sa vama? Kako god...nadam se da vam se post svidio :)

Trenutno traje blagdansko darivanje na blogu OVDJE...odite škicnite nagradu, ako vam se sviđa, prijavite se :) 

Recite mi kako vam se svidio post, i želite li u budućnosti i dalje ovakve postove.



You Might Also Like

53 komentari

  1. Super je post :))) Jao koliko priprema za jedan post koji se proskrola u par minuta, znam kako je to hehe :))) Ajmo sad kreni s pripremama za "get unready with me" post :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. super post, baš osvježenje na blogu.....
    e sad kad si nas razmazila, ovo ćeš morati češće

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post :)) jako volim tvoj blog :)) Svaka čast na trudu :D
    Zanima me samo imaš li možda kakvu recenziju L'orealove maskare koju si koristila u ovog postu? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam jer imam problem da slikanjem maskare u "akciji"...no kada skontam i to recenzirat ću sve maskare sto imam hahah. A ako mi se fotka u potpunosti ne sviđa neću je objaviti. ne volim raditi napola tek toliko da objavim nesto. :)

      Izbriši
  4. Svaka čast na trudu, trebalo je sve to poslikati! :D Meni je ovo prvi put da čitam ovakav post, uglavnom gledam takve video uratke youtuberica i volim gledati takve videiće jer mi je super vidjeti kako netko izgleda prije i poslije šminke i koje proizvode često koristi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja nisam viđala blog verzije get ready with me, pa eto nešto novo, bome trajalo je tri tjedna, nisam mogla to sve stvarno poslikati u jednom spremanju ali je postupak svaki puta bio isti obećajem haha. Hvala puno :D

      Izbriši
  5. super je post! odlicno je kako si uspjela promijeniti manikuru izmedju susenja i peglanja kose hahah ;)
    salim se, znam koliko je truda trebalo za ovo. preslatka si i bez sminke, a sa sminkom ti ne trebam ni govoriti koliko si divna, nezgodno mi vise da te hvalim. prelijepa kosa, obrve, trepavice, sminka, ma sve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahaha samo sam čekala kada će to netko prokomentirati hahahah....bilo je nemoguće to sve poslikati stvarno u jednom spremanju ali je postupak svaki puta bio isti, nekada nisam imala vremena, nekada volje a nekada su fotke ispadale očajno hahaha.

      Hvala ti puno na lijepim riječima :*

      Izbriši
    2. hahaha, znaaam, sve mi je jasno, zezam te malo :)
      nominirala sam te za liebster, ne moras odgovarati ako ti se ne da, ali morala sam nekog :D
      http://lipstickattack.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

      Izbriši
  6. Odličan post! Simpatične su mi ove prve slikice s ustajanjem iz kreveta :) I imaš baš lijepu kosu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I kažu ženama treba "godina" da se spreme, a ustvari to traje samo desetak skrola :D
    Super post ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebale su godine da se fotke naprave hahaha.

      Izbriši
  8. Super post! Da li ti je dobar taj essence eyeliner?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. holy grail proizvod....ali neki ga i mrze...ja ga koristim godinama i savršen mi je

      Izbriši
  9. I meni je super post...ko neki stripić, hehe ... Stvarno pravo osvježenje... ;D
    Radi ovo češće ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sudeci po tome koliko mi vremena treba da to sve poslikam i slozim...4 u godini će biti hahaha...valjda ću se malo uhodat pa će proces biti kraći.

      Izbriši
  10. Odličan post.Gledajući,mora da ti je oduzeo dosta vremena i truda,bar meni tako djeluje.Super u svakom slučaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tjedni...tjeeedni hahaha ali sad sam sretna sto nisam odustala (a bilo je više takvim trenutaka) hahaha

      Izbriši
  11. Super ti je post :)
    i koo

    OdgovoriIzbriši
  12. ovo je zahtijevalo bas puno truda :) svaka cast na tome :) mene zanima koja je to fan brush i nijansa i marka ruza, hvala na odgovoru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kist je neki random iz seta sa eBaya, a ruž je Rimmel Lasting Finish in Pink Blush

      Izbriši
  13. Odličan post, vidi se da si ulozila puno truda ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Baš zanimljivo! Gledala sam već par videa na tu temu, ali nisam po blogovima viđala! Svaka čast na trudu, mogu misliti koliko ti je vremena ovo oduzelo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Video je sigurno lakše napraviti hahah, ali nema veze, jako sam zadovoljna krajnjim rezultatom :D

      Izbriši
  15. presimpatično! i nešto novo... ponavljam se, ali ti si meni toliko divna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, niti volim čitati stalno iste postove niti ih volim raditi, pa eto nešto novo :)
      Hvala ti :D

      Izbriši
  16. Volim ovakve postove :) I nokte si sredila do kraja fotki, super je druga manikura :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post! :D svaka čast na trudu i na tome što ipak nisi odustala :))
    Nadam se da će biti sličnih postova u budućnosti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će idući put to ići brže, skužila sam kuteve i osvjetljenje hahah.

      Izbriši
  18. predobar post! ova prva slikica sa spavanjem mi je baš slatka. sviđa mi se look :)
    piši ovak nekaj i dalje, recimo get ready with me za izlazak i sl. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako si ti meni lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Super post, i moram reci da izgledaš prekrasno bez šminke! Voljela bi da napraviš post o tvojim najdražim kistovima. Cijene, gdje kupiti i sve te informacije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi traže post o kistovima, ali želim još neke kupiti koje trenutno nemam i za koje mislim da mi fale, ali čim ih skupim ide post :D

      Izbriši
  21. Super post, možeš mi molim te reći koja je nijansa bb catrice kreme i koja je nijansa revlon sjajila? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 010 Light Beige je BB krema a sjajilo je Pink Pop :D

      Izbriši
  22. Super je post,bas sam gustala ciajuci ;)

    p.s. kakva je maskica?jel stvarno ocisti pore? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje da, ali ja nemam velikih problema sa njima, ponekad primjetim da se više vide pa nabacim neku masku poput ove.

      Izbriši
  23. Sjajan post, nadam se da će biti više ovakvih :D

    OdgovoriIzbriši
  24. Bok Ivana! Jučer sam otkrila tvoj blog :) Prekrasan je.. i ti si zaista prelijepa cura. Molim te potrebna mi je pomoć. Imam indentičnu boju kose, očiju i obrva kao ti. Također imam svijetal ten. Zapravo sve isto kao ti. I želim kupiti crveni ruz ali se jednostavno ne mogu snaći..Jako sam zbunjena sa tim! Planiram vec mjesec dana kupiti crveni ruz ali jednostavno ne znam sto mi odgovara! čitam da ne pristaje svatkome isti crveni ruz..molim te pomozi mi!! ! Da li znas neki dobar crveni ruz koji bi mi pristajao i koji mozda ti posjedujes? Bila bih ti zaista zahvalna na odgovoru. Puno pozdrava! Blanka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja jako volim Rimmel Alarm, Revlon Strawberry Suede i Wet n Wild Red Velvet

      Izbriši
  25. Može neka mini recenzija ili tako nešto za catrice bb kremu,treba mi pomoć oko kupnje. :D

    Jakoo mi se sviđa ovakav tip posta,zanimiljiv je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene isto zanimaju iskustva i malo više riječi o Catrice bb kremi.Curee,jel probao netko,mišljenje? :D

      Izbriši
  26. Podsjecas na ovu glumicu....prelijepa si.....http://img.india-forums.com/images/600x0/32299-aasiya-kazi-as-santu-in-bandini.jpg

    OdgovoriIzbriši