FOTD #14 - Gold New Year

13:37




Danas je na redu klasični goldish look koji je dosta jednostavan i glamurozan, ukoliko ste neutral girl kao ja, ovo je savršen novogodišnji look za vas. U unutrašnji dio oka sam stavila malo zlatnog glittera. Vanjski dio možete prilagoditi sebi, možete ga napraviti još tamnijim i dramatičnijim ili kao ja malo nježnije, kako god vi želite, možete i staviti nude ruž ili čak crveni ako ste među hrabrijima :) I da, definitivno stavite umjetne trepavice, ja ih nisam stavila jer sam nemam doma više nijedne.




 






POPIS PROIZVODA:


LICE:

REVLON Photoready primer za lice
REVLON Colorstay tekući puder u nijansi Sand Beige & MF CC krema 40 Fair
CATRICE Camoflauge cream
NYX HD Concealer in Porcelain
ESSENCE ALL ABOUT MATT loose powder

OBRVE:
CATRICE Eyebrow Set
AVON Luxe korektor u sticku u nijansi Fair

OČI:
AVON baza za sjenilo
CATRICE Liquid Metal in 030 We Are The Champagnes
GOLDEN ROSE Metallic Eyeliner in 02
NYX Candy Glitter Liner in 01 French Champagne
ESSENCE Liquid Ink Waterproof
URBAN DECAY Naked Basics (Crave & Faint)
MAYBELLINE Big Eyes maskara
AVON superSHOCK gel olovka ta oči

OBRAZI:
SLEEK Face Contour Kit in Light bronzer & highlighter
ARTDECO Blush Couture (Talbot Runhof for ARTDECO)

USNE:
YSL Rouge Volupte in 13 Peach Passion

Mislila sam još sutra napraviti jedan sa nekim jakim ružičastim ružem, pa mi recite ako želite vidjeti još i taj look, znam da je sutra možda već malo kasno za ideje, no ja ionako nikada ne znam što ću sa makeupom dok se ne počnem spremati :)



You Might Also Like

15 komentari

  1. Predivno! Napravi i taj look s ružičastim ružem, inspiracije nikad dosta :D Mogla bi nekad umjesto FOTD-a napraviti tutorial :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sto ja znam, ne smatram pictoriale nešto od pomoci, no mogu pokusati :)

      Izbriši
  2. Predivno. Svaki tvoj look mi je predobar :) U posljednje vrijeme se ne stignem šminkati kako želim ali zato ću se sutra potruditi i nabaciti hrpu zlatnih šljokica,čekam to cijelu godinu hehe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto čekam Novu Godinu da nabacam glitter na sebe :D

      Izbriši
  3. Ruž, ruž, ruž <3 divan je! Može i drugačija kombinacija, inspiracija za makeup nikad dosta :)

    OdgovoriIzbriši
  4. odlično, idealno za mene. očekujem i sutra look :)

    OdgovoriIzbriši
  5. naravno da zelimo... super si..pozz

    OdgovoriIzbriši
  6. Molim te Ivana, mozes li mi reci koji ruz i mozda olovku za usne imas na ovoj fotki (prekrasna fotka kao iz casopisa)
    http://www.intagme.com/lemakeupfreak/618239998474739183_180675406/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wet n Wild Mega Last Lip Color nijansa Red Velvet

      Izbriši
  7. Hvala draga. Predivna si.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zaista si predivna!
    Željela bih te nešto pitati, pa ako imaš volje i vremena bila bih ti zahvalna da odgovoriš na moje pitanje. Možeš li mi preporučiti neki drogerijski ruž ili olovku za usne boje mesa? :) Hvala puno unaprijed.

    OdgovoriIzbriši