FOTD #13 - Purple New Year

13:32

Pozdrav dame,

danas sam kreirala jedan look koji je savršen za novu godinu, malo sam izašla iz svoje zone neutralnih boja i igrala se sa ljubičastom, ja mislim da je ispalo poprilično dobro :)

U igri je bio i glitter liner od NYX-a a trik da vam taj glitter liner bude izraženiji je da prvo stavite crni gel eyeliner normalno kao i inače napravite cat eye i na njega onda stavljate glitter liner u bilo kojoj boji, naravno potrebno je nekoliko puta prijeći glitter linerom.



Nadam se da će vam se svidjeti look, savršen je za novogodišnji party woohooo! :)







POPIS PROIZVODA:


LICE:

REVLON Photoready primer za lice
CATRICE Photo Finish 18h foundation 010
NYX HD Concealer in Porcelain
ESSENCE All About Matt Loose powder

OČI:
AVON baza za sjenilo
CATRICE mono sjenilo u nijansi 290 I Like Lilac
URBAN DECAY Crave sjenilo (mat crno)
CATRICE Liquid Metal in 020 Gold n' Roses (unutrašnji dio oka)
MAYBELLINE Gel eyeliner in black
NYX Candy Glitter Liner in Purple
CATRICE Mini Precision MAX volume maskara
AVON superSHOCK gel olovka za oči

OBRVE:
ARTDECO sjenila za obrve u nijansama 05 i 07
AVON Luxe korektor u sticku u nijansi Fair
URBAN DECAY Foxy sjenilo (highlight ispod obrve)

OBRAZI:
SLEEK Contour Kit in Light (bronzer i highligter)
CATRICE Defining Blush Rosewood Forest

USNE:
PUPA MILANO Volume lipstick in 101

To je to! Nadam se da vam se look sviđa i da ste dobili ideju za svoj novogodišnji look :)
Sutra bi trebao ići na blog još jedan novogodišnji look ;)




You Might Also Like

29 komentari

  1. Super je! Ruž ti divno stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divnooooo divno!! Kako se meni sviđaju ljubičaste nijanse na smeđim očima, baš ih istaknu skroz!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno! jako ti lijepo stoji,imaš divan ten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daleko je moj ten od divnog, ali zato je tu makeup ;)

      Izbriši
  4. Iako su oči prekrasne, ja sam se zapiljila u ruž i brzo sam scrollala da vidim o čemu je riječ :) Stvarno odličan look za Novu godinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo je taj Pupa ruz pomijesan sa maalo NYX Xtreme lip Cream in Nude Peach Fuzz :)

      Izbriši
  5. Krasan look, ovaj ljubičasti liner je odličan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka čast prelijepo je ostala sam bez riječi! :) I svaka čast slike su prelijepe,meni je toliko makeup izgleda propalo za slikanje zbog vremena. -.-

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno!
    Ovo mi je najdraži tvoj look do sad ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Make-up je odlican, samo su obrve preeenaglasene.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno je i super ti stoji! Meni su obrve super! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. predivno, stvarno predivno :D nemoj ovo uzet kao zloban komentar, ali mislim da bi ti lice još više došlo do izražaja kad bi stanjila malo obrve :) jesi ikad imala tanje od ovih? mislim da bi ti još ljepše stajale

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i to mi je bila najveca greska u zivotu (pretjerujem malo haha)

      Izbriši
  11. look je lijep, ali obrve mi se ne sviđaju, debljina je super, ali su mi ljepše svjetlije kao na naslovnoj slici

    OdgovoriIzbriši
  12. Divan look, ljubičasto i smeđe oči idu ruku pod ruku, makar ja nekad znam izgledati kao da imam modricu :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Oči ti divno izgledaju s ovim linerom :) baš se istaknu :D odličan look <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Look je odličan a i slike su ti super,velike,čiste...

    OdgovoriIzbriši
  15. Sviđa mi se ovaj zadnji zlatni look, ali ovaj ljubičasti mi je ipak najljepši! Odlično ti stoji ljubičasto :). Dobar rovod na dočeku gdjegod on bio i sve najbolje u Novoj 2014.!

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni su obve super..ima prirodno super guste obrve i jos ih malo korigira. Tanje obrve nikako, to samo seljanke rade. Njene su obrve filimske..

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako lijepo! :) Ti imaš tako divne oči, plus još te tvoje obrve, pih, što god stavila na sebe izgledati će lijepo! :)

    OdgovoriIzbriši