FOTD #12 - Sugar Plum Fairy

13:17




Pozdrav dame,

imam još jedan FOTD post za vas, ovaj nije onako baš ciljano blagdanski no naravno možete ga nositi i na blagdanske zabave. :)

U biti sam htjela napraviti look sa WET N WILD Sugar Plum Fairy ružem, jer mi je ruž fanstastičan, tako da se danas u ovom looku sve vrti oko Sugar Plum Fairy ruža :)

Na zadnje tri fotografije sam ga malo više stavila pa je na tim fotografijama malo tamniji, možete nanijeti u jednom tankom sloju i izblendati prstima da dobijete svijetliju verziju ili ovako intenzivno kao ja.




POPIS PROIZVODA:


LICE:

iQ COSMETICS - Smooth Finish Primer Pure
CATRICE - BB All Around Foundation 010 Light Beige
ESSENCE - Stay All Day 16h long lasting korektor 10 Natural Beige
BOURJOIS - Healthy Balance powder 52 Vanilla

OBRVE:
ELF - Eyebrow kit in Dark

OČI:
ELF - Eyelid Primer in Sheer
NYX - Nude Matte eyeshadow in Maybe Later u pregib
CATRICE Absolute eye Color 090 Bring Me Frosted Cake ispod obrva
ESSENCE - Liquid Ink Waterproof ruš za oči
MAX FACTOR - Masterpiece MAX maskara

OBRAZI:
SLEEK - Face Contour Kit in Light (bronzer i highlighter)
MAYBELLINE Colorama blush in 501

USNE:
WET N WILD - Mega Last Lip Color in Sugar Plum Fairy

You Might Also Like

9 komentari

  1. Obozavam ga i najcesce ga nosim u identocnoj kombinaciji, tus, rumenilo ruz! Divno ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja ga obožavam i isto ga nosim u jednostavnim kombinacijama...Baš je efektan i dugo traje na usnama..Više mi se sviđa kad je malo jače nanešen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu ga skinit koliko je postojan hehe :D

      Izbriši
  3. divno ti stoji, s tim tvojim obrvama lijepim, blijedim tenom i bold usnama mi izgledaš kao Snjeguljica :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno ti stoji! :)
    Ja ga imam, ali s njim nekako čudno izgledam pa ga ne koristim baš često hihihi :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepo ti stoji ruž i imaš tako lijepo lice,kao stvoreno za slikanje, zaista. :)
    ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
  6. Nesto slicno mi je vec neko vrijeme go to look za izlaske ili kad se zelim onako bas sredit :) Super ti stoji nijansa na put :)

    OdgovoriIzbriši