FOTD #11 - Christmas Party

13:39




Pozdrav dame,

imam novi FOTD post za vas danas, jedan look koji je idealan za neke božićne partije, domjeke i zabave, jedan pravi blagdanski look :)

Glitter liner se nažalost ne vidi na fotografijama koliko je zapravo intenzivan, no uživo je on itekako primjetan i jako hvata svijetlo i baš je primjetan.

Malo sam se igrala zlatnim eyelinerom i glitter linerom i crvenim ružem i ovo je ispalo :)





POPIS PROIZVODA:


LICE:

REVLON Photoready Primer
CATRICE Photo Finish 18h Liquid Foundation 010 Sand Beige
REVLON Colorsray concealer in 02 Light
ESSENCE All About Matt Loose powder (za fiksiranje korektora ispod očiju)
BOURJOIS Healthy Balance powder in 52 Vanilla (ostatak lica)

OČI:
AVON baza za sjenilo
FOXY sjenilo iz Urban Decay Basics palete (preko cijelog kapka)
NYX Nude Matte eyeshadow in Maybe Later (u pregib)
MAYBELLINE Gel Eyeliner in Black
GOLDEN ROSE Metallic eyeliner in 02
NYX Glitter Liner on 01 Frencj Champagne
MAX FACTOR Masterpiece MAX maskara

OBRVE:
ARTDECO sjenila za obrve 05 i 02
AVON luxe korektor u sticku u nijansi Fair

OBRAZI:
SLEEK Face Contour Kit in Light (bronzer za konturiranje i highlihter kao highlight)
CATRICE Defining Blush in Toffee Fairy pomiješano sa
SLEEK rumenilom u nijansi Crochet iz Blush by 3 palete (LACE)

USNE:
WET N WILD Mega Last Lip Color u nijansi Spotlight Red.

Nadam se da vam se sviđa look, i recite mi ukoliko želite još ovaknih "blagdanskih" lookova na blogu. :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 


You Might Also Like

22 komentari

  1. Prekrasan ti je look i crveni ruz ti stoji odlicno!
    Ali kosaaa mi je mrak :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super mi je ovo! Posebno taj zlatni glitter liner, šteta što se ne vidi intenzitet onakav kakav je u stvarnosti, ali i ovako je jako lijep :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima na FB slika sa Instagrama tamo se baš lijepo vidi :D

      Izbriši
  3. zelim svaki dan novi look!!!!!!!!!!!! ..do božića ili nove jelte :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Elegantno i blagdanski, ovaj zlatni tuš baš da taj neki glamurozni štih! Me gusta! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. odličan look, prekrasno ti stoji! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je ovaj zlatni glitter iznad tuša, pravo blagdanski!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravo vrijeme za izvaditi sve te glittere koje imam :D

      Izbriši
  7. Odličan look, sigurno ću ga nositi ovih dana! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, slobodno mi pošalji fotku na FB ili email ako ga rekreiraš :D

      Izbriši
  8. odličan blagdanski look :) jako lijepo ti stoji. imam i ja negdje zlatni tuš,baš si me podsjetila na njega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad je pravo vrijeme da ga izvadiš iz ladice :D

      Izbriši
  9. Prelijepo ti ovo stoji, ruž je savršene nijanse! :)
    ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan look. Ruž mi je prekrasan :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan look i svakako ga isprobam, samo da nabavim ovaj zlatni tuš. Opet moram trošiti. :(

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja ne mogu da predjem preko toga kako su ti obrve fantasticne! Oblik me odusevljava!

    OdgovoriIzbriši
  13. Divno! Odlično pristaje uz tvoju tamnu put i kosu :)

    OdgovoriIzbriši