Favoriti mjeseca (studeni 2013) - Mixa, NYX, La Roche-Posay...

10:17




Pozdrav dame,

studeni je proletio, ali doslovno, no nema veze, jer je na redu prosinac i mogu se totalno ufurati u sezonu blagdana, još samo da hoće snijeg napadati, u Osijeku je napadao no i otopio se ali hladnoća je i dalje tu. A ja ću vam danas pokazati svoje favorite mjeseca za listopad, nemam puno proizvoda, samo 5 (čudo).


 MIXA Balancing Cream Normal to combination skin krema za lice - ja ne pričam baš puno o preparativi iz jednog razloga a to je taj da ja nisam stručna osoba koja to može objasniti kako treba, ne kužim se u sastojke i tako, sve što mogu reći o preparativnim proizvodima kako mi se sviđa, sviđa li mi se upoće. Ali o ovoj kremi moram pričati, MORAM. Inače moj najdraži brand kada je u pitanju njega lica je La Roche-Posay, tom se brandu klanjam i obožavam ga, a Mixa se penje na ljestvici i to brzo. Ova krema je odlična. Teksutra kreme je divna, kada ju nanesem na lice ona je bogata i stvarno hidratizira kožu no nakon par minuta kada se upije sjaj nestane i tu dolazi u akciju pretpostavljam taj mattifying powder koji je spomenut na pakiranju. Problem koji imam da nekim kremama je taj da koža neupije sve i ostane mi krema "sjediti" na licu, ali s ovom to nije slučaj, ODLIČNO, ponavljam, odlično se ponaša ispod makeupa. Ne sadrži SPF što joj je jedini mali minus. Ali krema je odlična i ukoliko imate normalnu do mješovitu kožu preporučam ovu kremu koja je mislim 50-60 kuna. Mixa, good job.


CATRICE Prime and Fine Smoothing Refiner primer - ovaj primer namijenjen je porama, tj. da ih popuni i zagladi kožu. Ja nemam veliki problem s porama no prisutne su i nekada su više vidljive, ja ne volim gomilati proizvode na lice, tako da ovaj primer ne koristim svaki dan jer ako mislim da nemam potrebu, čemu još jedan sloj proizvoda na licu? Ali onih dana kada ga koristim, odličan mi je. Pore ne nestanu totalno, to je nemoguće, no dovoljno dobro. Potrebna je mala količina proizvoda i stavljam ga samo na dijelove lica gdje imam pore. Glavna greška koju vidim da ljudi rade sa primerima, bilo za lice ili oči je ta da stavljaju previše proizvoda, primer morate aplicirati u vrlo tankom sloju jer inače dobijete kontra efekt, kao što je to slučaj sa gotovo svime (previše pudera, izgledate cakey, previše rumenila izgledate kao klaun, previše bronzera izgledate prljavo, itd...).

NYX Angel Blush - ok, prvo da kažem da fotografija ne prikazuje pravu boju rumenila uopće, no biti će New in post uskoro gdje ću sve lijepo poslikati i pokazati vam. Angel rumenilo je jedno od popularnijih nijansi NYX rumenila. Rumenilo je predivno, ime mu totalno pristaje, dobijete anđeoske obraze kada ga aplicirate, jednja nježna svijetlo roza boja sa shimmerom koji je toliko sitan i lijep i highlighter vam nije potreban sa ovim rumenilom. Ako ste svijetle puti kao ja, one će se vidjeti na vama no ako ste onako prilično tamniji od mene mislim da se ovo rumenilo baš i nebi vidjelo na vama, mogao bi vam poslužiti kako highlighter.


La ROCHE-POSAY Cicaplast Levres balzam za usne - Daaamn this thing is good! Bila sam bolesna ovaj mjesec, ona klasična zimska prehlada koja vas sastavi na par dana i doslovno mislite kako nećete doživjeti sutra. I usne su mi izgledale kao da me netko bičevao po njima sa nekim ultra malim bičem hehe. Pucale su do te mjere da su krvarile, nisam znala više što bi, mazala sam razno razne balzame no 0 bodova, i onda se sjetim da LRP ima novi balzam za usne, i budući da brand volim odem odmah u ljekarnu i to mi je najbolje potrošenih 30 i nešto kuna. One su danas mekane i čitave hahah i opsjednuta sam. Bravo LRP.

Zadnji proivod je CATRICE Infinite Shine Lip Gloss in Rose. Would you...? - prelijepo nude pink sjajilo, ne sadrži nikakv shimmer, lijepo je kremast, ugodan na usnama, boja je odlična, nije presvijetla gdje izgledam kao da imam korektor na usnama, no dovoljno nude da se vidi da nosim nude sjajilo na usnama. I love it.

To je to. To su svi moji favoriti za mjesec studeni. Prosinac je službeno danas počeo, kreće pravljenje keksića i kolača, ukrašavanje domova, mirisne svijeće sa mirisima bozićnih keksića i cimeta mmm.

Recite mi, koji su vaši ovomjesečni favoriti? :) 

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

23 komentari

  1. Moji favoriti su Sleek blush by 3 u nijansi Lace kojeg sam bas sad recenzirala, Loccitane kreme za ruke i definitivno ovi novi ruževi/balzami/sjajila - bourjois colour boost lip crayons i revlon lip butters :) Super post, vjerujem da cu isprobati ovaj LRP balzam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični favoriti! :) Zanima me što si od LRP kremica za lice koristia i kako se ova Mixa ponaša prema suhim djelovima lica? Hvala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam Hydraene Riche kremu za lice kada je bila suha, koristim je i sada za vrijeme hladnih mjeseci, koristila sam Effaclar Duo kremu za lice kada sam imala dosta prištića, Kerium Ds kremu kada mi se koža perutala, Rosalic UV za crvenilo (imam jako crvenilo na području obraza) Dobro se ponaša, stavljam podloge sa mat finišom i ne vidim te suhe dijelove lica :)

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru! :) Definitvno ću probati Mixu

      Izbriši
  3. divni favoriti! ja obožavam ovu Mixa kremu ali sa 10% glicerina! cicaplast balzam mi je takođe savršen kao i Natural rumenilce od NYX-a :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, imam nyx rumenilo natural i slaćem se da je super :D

      Izbriši
  4. Super favotriti!
    Moram probati taj LRP balzam !

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimljivi favoriti! :) Nije me briga što imam već previše nude proizvoda za usne, moram probati i to sjajilo, ako je bez šljokica i nije ljepljivo=savršeno je! :)
    ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čim nema nimalo šljokica, moram ga probati :D slaba sam na njih :D

      Izbriši
  6. sviđa mi se catrice primer,i sama mucim muku sa porama :( tako da cu ga kupiti prvom prilikom.. a moji favoriti su 2 e.l.f. Studio Long-Lasting Lustrous sjenila gala i festivity,e.l.f. duo blush&bronzer st. lucia,melem, MF2000CA i LRP efficlare duo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram se vratiti Effaclare Duo liniji jer mi je lice opet poludilo :/ haha

      Izbriši
  7. Koristim i ja ovu Mixu,mada mislim da mi za toplije dane,nece biti bas najbolja,ali do tada cu uzivati sa njom!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joj u tim vrućinama najrade ne bi ništa ni stavljala na lice, ali daleko su sad ti dani :D

      Izbriši
  8. Želim si ovo Nyx rumenilo :D Jako! I očito mi i Catrice primer treba XD Od kad sam potrošila e.l.f.-ov za lice i ArtDeco za oči više ih uopće ne koristim....hmmm...šoping....
    Sve ste nahvalile Mixa kremu-i to se mora probat....Bankrot -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dok god se čitaju beauty blogovi, novčanik pati :D, znam kako ti je :D

      Izbriši
  9. Gdje ima za kupiti Mixa krema? :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš mi je drago što i od tebe čujem pozitivno u vezi Mixa proizvoda. Ja sam s njihovom kremom za ruke oduševljena! Uskoro idem po mlijeko za tijelo (nisam još odlučila koje ću prvo) a na listi mi je i njihova micelarna :) Sve u svemu, lijepi favoriti :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni nije odgovarao Catirce primer... nekako mi je činio lice rozikastim i prouzrokovao mi je akne :/ a nije niti ostavljao neki dobar efekt na licu. Sve u svemu, za mene promašena kupnja. :D
    Zanima me jako ta Mixa krema, morat cu se natjerat do Bipe :D

    OdgovoriIzbriši