Favoriti 2013. godine

19:35




Prošla je još jedna godina, kunem se svaka godina mi traje kraće od prethodne, život prolazi i ne pita što ja o tome mislim hahah. Vjerujem da je mnogima tako, meni je ova godina bila najgora dosada unatoč tome što se ove godine dogodilo toliko toga lijepoga a među njima je i ovaj blog na kojeg sam toliko ponosna i sretna što ga svakim danom sve više i više ljudi otkriva i govori mi kako su moj blog otkrili nedavno i u jednom dahu pročitali gotovo sve postove, nemate pojma koliko mi to znači jer sam bila doslovno prestravljena kada sam krenula sa pisanjem bloga brinući se što će ispasti od toga, i ispalo je nešto predivno, puno više nego što sam očekivala, i nemam namjeru prestati skoro ;) Meni je ovaj blog bijeg od ovog (da izvinete) usra**g  svijeta, u svijet koji ja obožavam u kojem se osjećam "kao doma", u kojem samo stavim laptop u krilo i krenem tipkati bez razmišljanja, prsti idu sami od sebe i to obožavam, nikada nisam sjedila za laptopom i borila se sa sastavljanjem teksta, on mi je uvijek dolazio nekako prirodno i bez muke i to obožavam (kada bi mi barem faks "dolazio prirodno" heheh).
No sve lijepe stvari je zasjenilo to da sam izgubila ove godine baku i djedu za koje sam bila vezana jednako kao i za svoje roditelje, otišli su tako iznenada i u kratkom vremenskom razdoblju i još uvijek se nitko od nas nije pomirio s tim, pogotovo moja mama koja je izgubila oba roditelja ove godine, kojoj je najgore i koja se najteže nosi sa tim, ostala je ogromna praznina koja se u ovo blagdansko razdoblje najviše osjeća, pogotovo jer je moja baka bila opsjednuta Božićem, obožavala je kupovati razne ukrase za dom i bor i sate je mogla provesti u gradu gledajući što sve ima u dućanima, i uvijek je pretjerivala  ali meni je to bilo tako super i uvijek sam ove dane tamo provodila jer je imala najljepši blagdanski ugođaj u stanu. Znala sam da neće zauvijek biti sa mnom no isto tako nemoguće je pripremiti se na takvo nešto što god ljudi govorili. Toliko mi fale da nisu izmslili riječi kojima bi opisala tu količinu tuge koju osjećam i još uvijek ne mogu pomisliti na njih bez da mi suze nekontrolirano krenu.

Saberi se Ivana heheh, da se ja vratim na temu ovog posta, beauty svijet kaže da ovaj mjesec nije dovoljno pokazati mjesečne favorite nego moramo podijeliti svoje godišnje favorite, proizvode koji su nas vrlo dobro služili tijekom cijele godine i koje smo obožavali kroz cijelu 2013. godinu. Pa tko sam ja da se tome protivi?! ;). Tako da sam ja stala nad svoju kolekciju i odabrala proizvode koji su mi ove godine bili najdraži. Pa da ne duljim više jer imam puno toga za pokazati, krenimo :)

MAKEUP


CHANEL Perfection Lumiere tekući puder je za mene savršeni puder tijekom proljeća i jeseni. Preko zime se ne volimo, nažalost, a tijekom ljeta se ne volim sa nijednim tekućim puderom hehe. BOURJOIS 123 Perfect tekući puder je puder za kojim posežem kada mi treba nešto što dobro prekriva, dugotrajno je i drži moju sjajnu T-zonu pod kontrolom. Nosila sam ga u svatove i prošao je test.


CATRICE Re-Touch Light Reflecting Pen - većinu vremena korektor mi je potreban samo da prekrijem podočnjake, i ovaj mi korektor iznimno dobro odgovara za to, ima peachy podton koji je odličan za prekrivanje tamnim podočnjaka, većinom ga nosim samog, no kada želim full prekivanje uvijek ovaj korektor stavim prvo pa na njega još neki kako bi si "zacementirala" podočnjake hehe.


ESSENCE All About Matt Fixing Loose powder - odličan mi je za fiksiranje korektora ispod očiju i matiranje T-zone, pudere u kamenu/prahu ne koristim preko cijelog lica nego ga samo ciljano nanosim na T-zonu i ispod očiju (imam i kist kojim to radim koji je također završio u favoritima ove godine, no o njemu malo kasnije). Pressed verziju uvijek imam u torbi sa sobom.



ELF Eyebrow Kit in Dark - kada je casual dan u pitanju, ovaj proizvod je savršen, nemam nikakav prigovor na njega. Vosak je savršen. ARTDECO sjenila za obrve u nijansi 05 i 07 kada ipak moram biti fancy ili kada jednostavno želim da mi obrve budu "savršene", cijele godine posežem za ovim duom, prvenstveno zbog ove crne nijanse jer su moje obrve totalno crne, ne tamno smeđe nego crne baš i najprirodniji luk mogu dobiti jedino sa ovim sjenilom.


AVON baza za sjenilo - odličan proizvod za malo novaca, ovo je jedan od Avonovih aseva sigurno. Mat skintone primer kojeg koristim i kada ne nosim sjenilo kako bi sakrila venice na kapcima.


SLEEK i-Divine Au Naturel paleta sjenila - odlična neutralna paleta, sjenila su iznimno kvalitetna. Sleek je kao brand pun pogodak in my book. URBAN DECAY Naked Basics paleta sjenila - sva osnovna sjenila potrebna za svaki look se nalaze na jednom mjestu u jednoj vrlo praktičnoj maloj paleti. Ne znam jesam li radila neki look a da nisam koristila ovu paletu otkad sam ju kupila. WET N WILD Comfort Zone paleta sjenila - I freaking love it! Pogotovo ovu lijevu stranu. MAYBELLINE Color Tattoo 24h cream shadow in On and On Bronze - šok! Ovo sjenilo je završilo u mojim godišnjim favoritima, ako me čitate već dugo, ovo nije nikakvo iznenađenje.


MAYBELLINE Gel Eyeliner in Black - odličan gel eyeliner, znam da ga neki ne vole no meni je super, njega uvijek koristim onda kada želim biti fancy. ESSENCE Liquid Ink Waterproof - HG proizvod za mene, koristim ga već dobrih 5-6 godina.


L'Oreal False Lash Wings waterproof maskara - super maskara, drži mi trepke ukovrčane i lijepo im da volumena, no sa ovom maskarom ne možete raditi više od 2 sloja, onda izgleda grozno. MAX FACTOR Masterpiece MAX maskara - također jedna vrlo dobra maskara za volumen. Dodala bih još i L'Oreal False Lash Telescopic maskaru koju trenutno nemam jer imam previše maskara koje trebam potrošiti,ali ta maskara je moj favorit najduže. 


RIMMEL Scandaleyes Kohl Kajal waterproof in Nude - nude liner koji stavljam u waterline, ovo me spašavalo kada je bila sezona alergije na ambroziju jer su mi oči izgledale zastrašujuće crveno, kao da sam jedan vrlo gladan vampir (možete li skužiti da gledam The Vampire Diaries, Damon mmmmm... hehehe). AVON superSHOCK gel eyeliner in Black - dobar eyeliner, uvijek sam ga koristila kada sam radila smokey eye za waterline. 


SLEEK Face Contour Kit in Light - još jedan HG proizvod, najdraži bronzer za konturiranje i najdraži highlighter, 2u1 gdje ćeš bolje?!


AVON Luxe rumenilo u nijansi Temptation - radi se o prvom rumenilu u ovoj paletici, ovo je skriveni dijamant u moru avonovih proizvoda po mome mišljenju. Predivno mat neutralno peachy rumenilo. NYX Mocha rumenilo, CATRICE Defining Blush in Rosewood Forest, MAYBELLINE Colorama rumenilo u nijansi 501, ARTDECO Bronzing Glow Blusher.



NYX Butter Gloss sjajila za usne - kada su na red došla sjajila, nisam se ni sekunde dvoumila, Butter Gloss sjajila su najbolja sjajila koja sam ikada probala! Nijanse su predivne, tekstura je predivna, savršeni su mi.


GOLDEN ROSE 98 - moj najdraži nude ruž, MAC Angel - ovaj ruž kao da je stvoren za mene, kada bih ja dobila priliku kreirati ruž, kreirala bih kopiju Angel ruža. YVES SAINT LAURENT Rouge Volupte 13 Peach Passion - a kada bih dobila priliku da kreiram dva ruža, drugi bi bio kopija ovog hehe.


WET N WILD Mega Last Lip Color linija ruževa - ova linija ruževa je kod mene apsolutni hit, imala sam nekoliko ruževa i prije nego što su došli kod nas, a kada su došli, ja sam ih morala (skoro) skupiti sve, ovi ruževi bacaju u drugi plan tooooooliko skupih ruževa na tržištu. Ukratko, trebaju vam u životu, ozbiljno!!


CATRICE Precision Lip Liner in Lost in the Rose Wood - moj najdraži nude lip liner kada želim vizualno povećati svoje usne. LOOK By BIPA LIP Liner in Peach - još jedan odličan nude lip liner, svjetliji od Catrice. IsaDora Perfect Lipliner in 35 Tropical Pink - jarka ružičasta boja, boja mi je toliko dobra da kada ju nosim, najčešće ju nosim samu sa malo sjajila.

RANDOM:


HUGO BOSS Essence de Femme - neću se ni truditi objašnjavati kako ovi parfemi mirišu jer ne znam objasniti, ali ovaj parfem ili obožavate ili mrzite. Meni je super, jak je i moram ga našpricati barem 10 minuta prije nego izađem da malo popusti. BVLGARI Jasmin Noir - ovo je moj signature miris! Obožavam ga, ovo mi je 4. bočica, obožavam ga, kada bih morala birati jedan parfem za cijeli život, bio bi to ovaj bez razmišljanja, samo mi daj, daj mi litreeeee. :D Gdje su čepovi od parfema? To se i ja pitam :).


REAL TECHNIQUES Buffing brush - samo sa ovim kistom nanosim tekući puder i s nijednim drugim. Mislim da to dosta govori. No Name Brush - ovo je kist iz seta kojeg sam kupila na eBayu davno, namijenjen je za konturiranje no ja ga koristim za precizno nanošenje pudera u prahu/kamenu, sjećate se, sa početka posta? E to je ovaj kist. LOOK by Bipa kist za rumenilo - imam dosta kistova za rumenilo ali samo ovaj koristim, savršene mi je veličine i gustoće, mislim da imam 4 ova kista hehe. STUDIO BASICS Mineral Shadow kist - sa ovim kistom mogu nanijeti sjenilo na kapak, u pregib i blendati njime. Kao što svi to rade sa MAC 217 kistom ;) 

To je to! Uhhh...bome bilo je tu posla, ovo su moji favoriti za 2013. godinu, spremna sam za nove proizvode hehe! 

Još jednom vam svima hvala na podršci, hvala vam što me čitate, hvala na komplimentima i pohvalama, i nadam se da ćemo se druškati i cijelu 2014. godinu :) Pusa svima :*

E da, naravno, morate mi reći svoje godišnje favorite za 2013. godinu :)


You Might Also Like

18 komentari

  1. I ja sam jedna od onih koja je desetke tvojih postova pročitala u jednom dahu :)
    Super su favoriti, iskreno imam par blogerica koje jako rado čitam a među njima si i ti.
    Čitamo se i u 2014.! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam tvoj blog, pratim te nekih mjesec dana i mogu ti reći da si sve blogerice koje pratim duže vrijeme bacila u drugi plan. :) Krasna si i sviđa mi se način na koji opisuješ proizvode. :) Samo tako nastavi i dalje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Moram onda držati tempo ;)

      Izbriši
  3. Jako volim tvoj blog i slažem se u potpunosti a gornja dva komentara! Čak si me potaknula da i sama počnem razmišljati o pokretanju vlastitog bloga, ali dosta me strah. Možda bi mogla napisati post o tome kako si se odlučila na to i prebrodila strah.
    Što se tiče godošnjih make up favorita, dosta ih dijelimo i preporučam da, ako ćeš ikada imati priliku, probaš Soap&Glory proizvode - i skincare i make up, ja još nisam naišla na nešto od njih što mi se ne sviđa.
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Kraaasan post! Imamo malo zajedničkih favorita (čitaj ja nisam toliki ljubitelj dekorative ali zato baš i volim doći kod tebe jer uživam u svemu ovome što ti imaš :D). Sad si me podsjetila da ja nisam u svoju listu uvrstila parfeme niti kistove, totalno sam to smetnula s uma :D A vidiš, sa sjenilima oduvijek imam problem i često ih zaobilazim kad sam u shoppingu, ne znam zašto... ali sam odlučila da će sljedeći shopping u novoj godini biti samo dekorativa i to mislim da će pasti neka sleek paleta sjenila :) Žao mi je zbog bake i djeda... ja se isto uvijek rastužim za blagdane jer se sjetim svih onih meni dragih ljudi kojih više nema, a svaki nedjelji ručak se sjetim djeda jer je dugo živio sam pa je svake nedjelje bio kod nas na ručku :( drži se i uživaj u blogu jer te jako volim čitati!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo nekoliko istih favorita - Sleek Contoru kit, Avon baza i Loreal micelarna - stvari bez kojih ne mogu zamisliti dan :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Koliko šminke, sve je predivno i sad sam sigurna u to da želim jedan od Bipinih kistova! :) ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
  7. BOK! MOLIM TE DA LI MI MOZES RECI GDJE U OSIJEKU KUPUJES WET N WILD RUZEVE? HVALA

    OdgovoriIzbriši
  8. Divni favoriti! :)
    Pratim te otkad si pokrenula blog, jer mi se sviđa tvoj način pisanja, općenito voliš dekorativu (kao i ja sama), tako da vjerujem tvojim recenzijama i uvijek nešto novo dodam na wishlistu nakon pročitanog posta :P
    Super si, nastavi i dalje! :))

    OdgovoriIzbriši
  9. predivan tekst. Super je blog, a i znam kako je to kad tek počinješ s pisanjem i jednostavno ne znaš što će biti, što očekivati. Želim ti sve najbolje i za blog i općenito u životu. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Molim te ako možeš i meni odgovoriti gdje u Osijeku kupuješ proizvode NXY? Lijep pozdrav! Blog ti je odličan! Tea

    OdgovoriIzbriši
  11. nastavljam te pratiti i u 2014. :) samo mi reci, ima li razlike između Essence pudera u prahu i prešanog ili drže jednako i jedan i drugi? htjela bih si nakon MF matirajućeg kupiti baš Essence, ali živciraju me praškaste stvari pa sam više za prešani :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne volim ni ja baš te loose verzije makeupa no pressed je uvijek skoro rasprodan pa sam morala kupiti loose ali preferiram pressed verziju, ali isti je rezultat :)

      Izbriši
  12. Žao mi je što su ti ovu godinu obilježili teški trenuci, ali baš zbog toga pokaži svojim divnim anđelima baki i djedu da će ovaj Božić i bez njih biti tvojim osmijehom obasjan jer znaš da su u blizini :) zbog njih! Divan post... vjeruj mi...svaki drugi dan mi je borba sa vlastitim osjećajima i premda zvuči čudno i ne može se mjeriti sa ljudskim životom, ali meni moj Flaffy (pas) toliko nedostaje i ne mogu se pomiriti sa činjenicom da je nestao i da ga apsolutno nitko nije vidio i sad već nakon godinu i par mjeseci, teško mi je i dalje....zamolila bih vještice (jer je nestao na noć vještica) da mi ga vrate... tako da... većinu favorita pohvaljujem jer ih također korstim, od bipa kistića do Maybelllina sjenila i tuša za oči :))) Macadamia mi je tiha patnja :P

    OdgovoriIzbriši