Empties #8

21:52




Pozdrav dame,

danas imam za vas zadnji Empties post za 2013. godinu, napunila sam opet svoju vrećicu potrošenim proizvodima pa bi bio red da podijelim sa vama što sam to u zadnje vrijeme koristila i što mislim o pojedinim proizvodima.


HEAD & SHOULDERS Citrus Fresh šampon za kosu - moj spasitelj kada mi se pojavi perut, obično kada potrošim pakiranje perut nestane i onda se ne vidimo do idućeg puta kada me posjeti perut. BALEA Repair + Pflege šampon za kosu - dobar šampon za malo novaca, općenito Balea šamponi i regeneratori nisu loši uopće, tako da ukoliko ne planirate plaćati 60+ kuna šampone i regeneratore a želite kvalitetan proizvod, čekirajte BALEA proizvode. Konkretno ovaj šampon smanjuje lomljivost kose i trebate ga ostaviti na kosi par minuta prije nego ga isperete (piše na deklaraciji hehe). MACADAMIA Healing Oil Treatment - joooooooj jel se moram opet ponavljati?! Znate ga da obožavam, ja znam da ga obožavam, svi znamo da ga obožavam heheh.


NIKEL Blagi peeling za lice - dobar peeling za lice no neću ga opet kupovati jer je oko 60 kuna a pakiranje je kao što vidite malo, a ja često radim peeling lica i ovaj sam potrošila prebrzo, no dobar je. AVON Planet Spa Bali Botanica maska za lice - što ja znam, ok je, nisam primjetila neku promjenu ni na bolje ni na gore, koža je općenito fina i meka na dodir nakon svake maske za lice. Ne vjerujem da ću se druškati više sa Avonovim maskama. PALMOLIVE Mediterranean Moments sa arganovim uljem i bademom - ovo se mota po mom tušu još od ljeta, konačno sam ga potrošila, dobar gel za tuširanje, već je bio u ranijim empties postovima.


L'OREAL Gentle Eyes and Lips Makeup Remover & BOURJOIS Express Cleansing wipes - ovi proizvodi su završili u favoritima godine postu, treba li još što reći?


BALEA krema za područje oko očiju - nisam primjetila nikakvu razliku moram priznati, tako da je neću ponovno kupiti. CLEAN&CLEAR Shine Control Daily Facial Moisturiser - ni s ovim proizvodom nisam oduševljena, što ja znam, nisam promjetila nekakvo matiranje, kao krema je ok, nije odmogla. BALEA Soft-ol Balsam losion za tijelo - jako mi fino miriši ovaj losion za tijelo, kupila bih ga opet. EVELINE Invisible Glowes krema za ruke - ovu kremu sam koristila kratko vrijeme i nije mi se svidjela i stajala mi je u sobi i skupljala prašinu, da bi mi mama došla jedan dan i rekla da joj dam neku kremu za ruke da stavi u svoju sobu, i ja joj dam ovu kremu, misleći ma ona nije zahtjevna samo da nešto namaže na ruke da bi mi 3 dana poslije upala u sobu i rekla kakvo si mi to sr**e od kreme dala? Pa ovo niš ne valja!! Hahahah eto ni meni ni mami se krema nije svidjela tako da bacam ono što je ostalo, nažalost.


AVON ColorTrend ruž za usne - joooooj kako li se zove ova nijansa, Pink Holiday, možda? Joj ne mogu se sjetiti točno, ali dobar ruž, odličan za početnike, a i za one koji ne vole super full pigmentirane ruževe. ESSENCE Stay All Day 16h long lasting concealer 10 - izmrcvarila sam do zadnje kapi ovaj korektor, baš mi je dobar za područje ispod očiju. Novi je već u upotrebi. BEAUTY UK Lip Lust in Date Night - ima tu još dosta sjajila imam problem sa pakiranjem, u početku dok je tubica puna nije problem istiskati proivod, no kada malo potrošite proizvoda istiskivanje sjajila postaje napor dana, nobody got time for that! Apel BEAUTY UK-u da se ostave ovog pakiranja i prijeđu na klasični.


CATRICE paleta sjenila - joj opet proizvod kojem ne znam ime, totalno se nisam baš pripremila za ovaj post kako treba, oprostite mi, no ova paleta je ionako stara sto godina, od onda kada je Catrice tek došao u HR, i odlučila sam kako je vrijeme (iako sam to trebala i prije) da se pozdravim s ovom paleticom, bila je voljena, kao što vidite, no tekstura se promjenila i toliko imam sjenila da ne mogu opravdati držanje ove palete više u kolekciji. Ne znam da li je uopće još uvijek u prodaji.

I to je to. Spremna sam za Empties postove u 2014. Wooohooo! Heheheh. Ja ne znam kako vi ali ja se baš radujem novoj godini, rođendan mi je blizuuu (random fact about me: ja OBOŽAVAM rođendane, najviše svoj hihihi ali i ostale, kada je rođendan meni nekoj dragoj osobi ja sam toooooliko uzbuđena kao da je moj i nerijetko uzbuđenija od osobe kojoj je rođendan, no što da radim hihihi)

Jeste vi što probali od ovih proizvoda? Što ste vi dovršili u posljednje vrijeme? Pišite mi. :)




You Might Also Like

13 komentari

  1. Od ovih proizvoda imam Avon ruž, koji je sasvim uredu, no za mene nije dovoljno kremast. :D Ja sam isto dosta toga potrošila, a dosta toga leti u smeće jer je promijenilo teksturu. Već je vrijeme da i ja natipkam takav post. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Redno je i ja nesto da prokomentirati Balea shampon sam gledala vishe puta i predomislila sam se uzela sam Garnier ultra doux :S essence nisam se setila da imam ESSENCE Stay All Day 16h long lasting concealer 10 i uzela sam neki novi Essence match 2 cover ovaj korektor savrseno mi pokrie crvenilo ali za podrcaje oko ociju ne radi nishta ja znam da stavim i na kapak na ocima jer imam venice tu podracju pravi mi mnogu da izgleda masno i senka mi se skupja u pregibu ili prevoju ne znam to kako se kaze imala sam Avon ruzevi nisam bila neshto zadovojna ali Golden Rose karmin bash mi odgovaraju.Malo dugacak komentar nadam se da smo se razbrali i pozz od Makedonija

    OdgovoriIzbriši
  3. Može malo više riječi o Essence Stay All Day 16h long lasting korektoru,kako prekriva crvenilo od prištića,trajanost? :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Puno si toga potrošila. :) Ja sam samo korektor i gel za pranje lica. :) ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
  5. Probala sam Head & Shoulders i Balein uljni losion koji meni ima baš čudan miris :D Znači ovaj Essence korektor je dobar, baš ću ga potražiti u dm-u :) Imam dosta potrošenih proizvoda, čekam da iscjedim My own gentleman ulje i još par proizvoda za čišćenje lica pa da ide u post :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Head & Shoulders je najbolji šampon protiv peruti. Balein šampon i regenerator sam imala, ali mi je bio užasan, dodatno mi je mastio kosu, pa sam ga nakon dva puta korištenja proslijedila dalje.

    OdgovoriIzbriši
  7. od svega ovog koristim Loreal dvofazni skidač i Palmolive gel za tuširanje i oboje jako volim. Ja sam svašta potrošila u zadnje vrijeme i napravila mjesta za nove stvari :D

    OdgovoriIzbriši
  8. sad me zanima ovaj balea šampon za kosu :D

    OdgovoriIzbriši
  9. ja sam se preporodila sa head&shouldersom iako sam ga u početku mrzila. kad god sam imala perut imala sam osjećaj da mi ga on izaziva još više. sada kada nemam problema s tim, desilo se to da sam imala osjećaj kao da mi ni jedan šampon osim ovog ne može kako treba isprati masnoću s kose i sada ga redovito koristim :D

    OdgovoriIzbriši
  10. mislim da se Catrice paletica zove Never let me go... i još je ima, ak se ne varam =)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja odavno želim Macadamia ulje, ali kažu ljudi da je Baleino isto, pa njega koristim :D Essence korektor je odličan, pored Flormarovog mi je najdraži :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisam ništa od ovoga potrošila :D ali se opet čudim kako si brzo potrošila sjajilo hahah :D
    jel i ti imas rockas u siječnju? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nije baš tako blizu (nazalost haha) u travnju je...ali taj period od sijecnja do travnja mi prođe najbrže :D

      Izbriši