What's in my shower TAG + sve o mojoj kosi

19:15

Pozdrav dame moje,

danas vam donosim jedan tag koji je u zadnje vrijeme jako popularan, pogotovo na YT, a koje ja jako volim gledati, ne znam zašto ali kada dođem na YouTube i na naslovnici u pretplatama vidim ovaj tag odmah ga idem gledati. U biti ovo je tag u kojem ja vama pokažem što se sve nalazi u mom tušu, malo podijelim sa vama proizvode koje koristim.


Nemam previše proizvoda u tušu (bar ja tako mislim hahah), ali ipak volim imati izbor, jer mi se ne miriši isto svaki dan, a kada su šamponi za kosu u pitanju onda pogotovo želim izbor, kasnije ćete vidjeti zašto. Pa krenimo...


Ovo je moja strana tuša hehe, inače kupaonicu dijelim sa svojim bratom (btw, muškarci su grozni kada je u pitanju održavanje kupaonice, a meni koji sam neat freak je to UŽAS) kojem kao što vidite ne ostane mnogo mjesta u tušu za njegove stvari.


Pa krenimo sa proizvodima za tijelo, uvijek imam barem dva gela za tuširanje jer kao što sam već rekla, volim izbor, Oh So Heavenly Moisture Burst kremasti gel za tuširanje meni miriši božanstveno, njega volim koristiti navečer, zatim Johnson's Be Fresh & Imagine gel za tuširanje je moj favorit već godinu dana, nije ga baš lako naći moram priznati, ne prodaje se na svim mjestima, u drogerijama ga ni nema, ja ga kupujem u Interšparu, moja mama ga obožava i STALNO mi ga krade, njega volim koristiti ujutro jer je svježiji. Avon Planet Spa Bali Botanica peeling za tijelo, inače imam svoj HG peeling za tijelo i to je Aldo Vandini peeling za tijelo sa mirisom makadamije i vanilije (koji možete naći u Mulleru) no u međuvremenu se stvorio ovaj peeling u mojoj ladici proizvoda koji čekaju red, pa kada mi je ponestalo peelinga njega sam izvadila, ok je, preporučila bih ga, nije pregrub i ima ugodan miris, ja peeling koristim jednom tjedno i to se dobro izribam, pogotovo noge i ruke zbog uraslih dlačica (a znamo kako one mogu biti pain in the ass). To bi bilo to što se tiče tijela, prelazimo na kosu, e tu je vojska hehe.  


Uvijek imam vojsku proizvoda za kosu u tušu jer većinu vremena imam jako dugačku kosu (ako me pratite na Facebook stranici od bloga vidjeli ste sliku koju sam objavila) do trtice skoro, i jako je gusta imam je za tri glave bez pretjerivanja, iako je svake godine odrežem do ramena ja za godinu dana opet imam vrlo dugu kosu, iako nemam nekih posebnih problema sa kosom većinom vremena.

Dugačka, gusta i prirodno kovrčava kosa zahtjeva dosta njege (jer je takva kosa prirodno suha) i brige ukoliko želite lijepu kosu, nebrojeno puta su me pitali kakve to ekstenzije imam, što koristim da mi kosa tako izgleda, ja sam uvijek govorila ništa posebno jednostavno se brinem za nju i ne bojam ju, ne trebate čekati da vam kosa ode u grozno stanje prije nego što krenete koristiti prave šampone maske i slično, uvijek možete koristiti nekakve maske za kosu koje stavite na kosu jednom tjedno, prvo morate poznavati svoju kosu i kupovati proizvode u skladu sa onim što vašoj kosi treba, a ne kupovati šampone za suhu kosu a imate masnu kosu. 
Također ako imate perut, koristiti šampon protiv peruti i tako dalje...i moja kosa ponekad ima žute minute i zahtjeva više njege neko inače.

Moja kosa je prirodno vrlo zdrava i čvrsta moram priznati, brzo jako raste i vrlo je zahvalna u smislu da kada ju operem i izravnam ili ukovrčam, imam frizuru dok god ju ne operem, naravno kovrče se 4. dan opuste no i dalje jako lijepo izgleda, iako je imam BRDO ukrotiva je hehe. 

  Balea Repair Pflege šampon za oštećenu kosu koji treba smanjiti lomljivost kose, ja jako puno nosim punđe i repove i gumice mi režu kosu a usto imam tanke vlasi, ovaj šampon treba malo ostaviti na kosi par minuta prije nego što ga isperete, miris je jako fin. L'Oreal Elseve Re-Nutririon šampon za suhu kosu, iznimno sam zadovoljna sa Elseve linijom, odgovara mi i miris je odličan. Head & Shoulders Citrus fresh šampon protiv peruti za masnu kosu, ovaj šampon koristim ponekad, trenutno ga koristim jer mi je kosa poludjela, počela se užasno brzo mastiti i perut se odjednom pojavila na koju sam alergična (ne doslovno jel) i ovaj mi je šampon odličan jer jednim udarcem ubijem dvije muhe, naravno moram ga koristiti neko vrijeme (oko mjesec dana) kako bi se riješila masnoće i peruti.

 Inače, kosa mi u ovo doba godine (rujan, listopad, studeni) poludi, svake godine u jesen pojavi se perut i masnoća, ne znam zašto ali uvijek u jesen i to mi baš smeta jer mi dođe da kosu perem svaka dva dana, a inače ju perem jednom do dva puta tjedno (drugi put ukoliko npr idem van u subotu i želim frizuru napraviti). A jedne sam godine to napravila, kosu prala svaki drugi dan i to je bila katastrofa, kosa se navikla na to i kao da se još više mastila jer sam je ja dodatno isušivala tim pretjeranim pranjem kose i onda je ja namjerno nisam htjela prati često i čekala barem 5 dana da se opet navikne na to (moram reći kako su mi suhi šamponi u to vrijeme bili najbolji prijatelji) i tako smo se nas dvije svađale dok kosa nije popustila heheh.

Ovdje fali još neki šampon za volumen, iako imam brdo kose, volumena nemam jer je kosa preteška i samo se objesi i spljošti pri vrhovima.

 Inače da napomenem ne koristim sve ove šampone u jednom pranju kose, recimo šampona za volumen trenutno nema jer koristim H&S u kombinaciji sa još jednim od preostala dva, u jednom pranju kose koristim dva šampona (dvaput šamponiram kosu) i tako mijenjam svaki puta ovisno o tome kakva mi je kosa i regenerator/masku što mi se hoće taj dan, a H&S nije dio stalne postave nego po potrebi. 

  
Idući na redu su regeneratori i maske, naime maske trenutno nemam jer moje dvije omiljene maske za kosu su Macadamia Deep Repair maksa za kosu (čudno od proizvoda, jedina stvar koja vrijedi tih novaca iz cijele te linije) i L'Oreal Absolut Repair maska za kosu, a obje su poprilično skupe (ali vrijedne svakog novčića da napomenem) a trenutno nemam baš viška novaca da si kupim jednu od te dvije maske, mislim nikad nemam viška novca ali sad baš baš nemam, tako da Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor igra zamjenu za sada (iako ni ovaj regenerator nije najjeftiniji na kojeg ćete naići, no definitivno pristupačniji) ja volim ovaj regenerator, dobar je, i kao što sam rekla, njega koristim kada si ne mogu priuštiti jednu od dvije spomenute maske, miris ovog regeneratora je ODLIČAN, to sam mislim sto puta rekla i L'Oreal Elseve Re-Nutrition regenerator koji je također vrlo dobar, naime budući da imam BRDO kose koristim puno regeneratora/maske pri pranju kose, a da ne pričam kada je onako duga, tako da uvijek imam neki jefitniji regenerator kako bi malo uštedila Aussie regeneratora ili masku za kosu. 


Mislim da ovo ne trebam posebno objašnjavati, Gilette Venus britvica tj. nastavci ovaj ljubičasti dio imam godinama a glave mijenjam jel, obično kupim onaj paket koji je na akciji jer su te glave poprilično skupe (za 4 komada stotinjak kuna) no kvaliteta je na nivou i jedna glava dugo traje. 


Spužvice za tijelo, jedna je moja druga je bratova, isto mislim da ne moram posebno objašnjavati, često ih mijenjam, ako imate osjetljivu kožu i pilinzi su vam pregrubi, ove spužvice su odlične također za lagani peeling tijela. 

Također bude nekakva pjena za brijanje i kupka za intimne dijelove tijela kojih trenutno nema jer sam ih potrošila hehe. 

I to je to. Nadam se da ste preživjeli do kraja ovog posta, malo sam se raspisala, nadam se da vam ne smeta to jer na kraju krajeva zato ste i ovdje je li tako? :) 

Imate li i vi popriličan broj proizvoda u svome tušu? :) Pišite mi :)

XOXO, 
Le Makeup Freak. 


You Might Also Like

10 komentari

  1. sve procitala :) i moram ti reci, totalno te kuzim jer i ja svoju kupaonicu dijelim s bratom kad sam doma... uzas. i ja obozavam ovaj johnsons za tusiranje, loreal sampone i regeneratore sam koristila 3 godine dok mi nisu napravili veliki nered na kosi i sad pokusavam naci nove proizvode koji ce mi biti super. sviđa mi se ovaj smedji sampon balein, ako je dobar, budem ga probala jer sam bas gledala nedavno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ti je sve jasno, svaki put me doceka iznenadenje kad udem u kupaonu haha

      Izbriši
  2. Volim, volim, volim Oh So Heavenly :)) Obozavam taj stalak za Venus britvicu. Ja sam bas krajem ovog ljeta preko neke stranice sa grunim popustima kupila 8 komada za 99 kn:) Stigle mi tek prekjucer :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupujem ih godinama ali se svaki put sokiram na cijenu haha

      Izbriši
  3. Ovdje nema puno proizvoda, ne osjećaj se krivom ako kupiš još nekoliko :D I ja volim da imam više proizvoda za tuširanje iako bi bio dovoljan i samo jedan, ali hajde :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Reci beauty "ovisnici" da joj je jedna stvar dovoljna....i svi se glasno nasmijase hahah

      Izbriši
  4. Isti problem imam sa kosom kad dodje hladnije vrijeme :/ perut! Evo perem svaka 2 dana a inace dvaput sedmicno i pokusavam sto prirodnije da se rijesim peruti pa sam nasla da moze ici kokosovo ulje ili ilje cajevca pa smjenjujem ili stavim i jedno i drugo, sve samo da sto prije oporavim tjeme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S peruti ide ona strpljen spasen, nemogu je se nikad brzo rijesit

      Izbriši
  5. Meni je kosa također gusta i obješena no ne mogu naći dobar proizvod za volumen :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je onaj got2b puder za volumen bio strava dobar ali to moras sutradan kosu oprat, onako se zapetlja i proizvod je tezak nema sanse da se prode cetkom, to mi je bio problem, ali kad ga stavim i imasiram boom! Haha

      Izbriši