Shades of nude

18:09




Pozdrav dame,

nadam se da ste mi dobro, da ste se ušukali nagdje u toplini svoga doma i da ste spremni za novi post. :)

Danas ćemo malo pričati o nude ruževima, sjajilima i olovkama za usne. Ne znam kako vi, ali ja OBOŽAVAM nude usne, to najviše nosim i to najbolje nosim hehe, u tome se osjećam najbolje i najugodnije, iako volim nositi jarke boje i neki opasni crveni ruž, na svakodnevnoj bazi prefeiram nude ili pinky ruževe.

Za ovaj post sam izdvojila iz svoje kolekcije svoje neke favorite i odmah da razjasnimo, da ima ih puno i da to nije sve što posjedujem i da znam da imam problem.

Ovo neće biti post sa recenzijama ruževa koje ću vam pokazati, nego čisto onako da vam pokažem neke svoje favorite, favorite među favoritima hehe i čisto da vidite kakvih sve nude nijansi ima i ukoliko ste u potrazi za savršenim ružem/sjajilom ovaj post bi vam mogao uštediti vrijeme lutanja po drogerijama i swatchanja :)

Pa bacimo se na fotografije :)

RUŽEVI




REVLON Matt lipstick u nijansi 001 Nude Attitude i REVLON Colorburst lisptick u nijansi 070 Soft Nude - Nude Attitude nekad mogu "furati" a nekada je jednostavno prežuti za mene, kada sam ovako svijetla mogu ga nositi no ne samog, uvijek stavim neko sjajilo preko. Soft Nude je jedan od ultimativnih favorita, imam ga još vrlo malo, što govori dosta.



 GOLDEN ROSE ruževi u nijansama 121, 125 , 99, 98 - 121 je savršen za one toplog podtona, 125 je vjerojatno najsvijetlija nude nijansa koju sam ikad vidjela, kada ju koristim uvijek je to u kombinaciji s nekim tamnijim lip linerom kako bi postigla onaj lagani ombre efekt te tako učinila svoje usne punijima i većima, 99 je jedna jako lijepa nijansa, ili ju obožavate ili sam se totalno ne sviđa jer na nekima izgleda sivo. 98 je također jedan od mojih ultimativnih favorita, ovo mi je 4. pakiranje koje korisitm? :)



BOURJOIS Rouge Edition rouge 02 Beige Trench - rekla bih da je ovo malo tamnija verzija GR 99 ruža, ukoliko imate tamniji ten, oškicajte ovu nijansu.



REVLON Lip Butter u nijansi 095 Creme Brulee i MAYBELLINE Color Whisper ruž u nijansi 720 Mocha Muse - Planetarno popularan Lip Butter, za kojim posežem onda kada imam minimalno šminke na licu. Mocha Muse je my lips but little better nijansa, lijepo mi ujednači boju usnama i da im sjaj, također ovaj ruž volim koristiti kada imam malo šminke na licu i stalno mi stoji u torbi.



L'OREAL Carese ruž u nijansi 501 Nude Ingenue, ARTDECO ruž u nijansi 33 i RIMMEL Lasting Finish ruž u nijansi 240 Undressed - Nude Ingenue je ruž kojeg sam silovala u ljeto 2012., samo sam ovaj ruž nosila, bila sam opsjednuta. ARTDECO ruž je također jedna tamnija nude nijansa koju nosim kada sam tamna kao i Undressed, o Rimmel ruževima se ne priča dovoljno na blogovima a i na mom blogu i moram to brzo ispraviti, obožavam ove ruževe a Undressed sam stalno nosila ovo ljeto dok sam bila tamna. Ako ste tamnije puti, morate ovom ružu dati priliku.



WET N WILD Mega Last Lip color u nijansama Pink Suga i Bare it All - Pink Suga je odličan za one žutog podtona kao i Bare it All ukoliko ste tamnije puti sa žutim podtonom. 


Recite mi, koji je vaš omiljeni nude ruž za usne? Volite li uopće nositi nude nijanse na usnama, ili preferirate nešto tamnije? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

18 komentari

  1. Lajkam ovaj post puno puno puno!!
    Obožavam nudasto....sjajila bs i ne koristim....a sto se tiče ruža - dugo sam koristila Deborah Atomic Red 09, volim i Rimmel AiryFairy, zatiim GR 121... a odlična nijansa nudastog laka za nokte je Essence Cookies & Cream. :)
    Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. OBOZAVAM nude! <3
    Od nude ruzeva najvise volim Catrice Ultimate Color 010 Be natural, a preko ljeta Rimmelov Undresses (sad sam presvijetla pa mi se ne svidja kako mi stoji). Sjajila ne nosim bas, jedino Catrice Lip Appeal u nijansi Bare Necessity (ta linija nazalost vise nije u prodaji), uglavnom jedno predivno nude sjajilo.
    A tebi bi ukrala: Revlon Nude Attitude, Revlon Soft Nude, Golden Rose 125, Revlon Creme Brulee, Maybelline Mocha Muse, Wet n Wild Pink Suga', a od sjajila Dior sjajilo i oba Nyx Butter Glossa. "Samo" to. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E ukrala bi baš one za koje bi odmah primjetil da fale :P hahah

      Izbriši
    2. Ocito obje imamo dobar ukus. :D

      Izbriši
  3. Imam Creme Brulee i dobar mi je :D Jedino sjajilo koje koristim je MAC Richer, Lusher (baš sam ga neki dan predstavila). Nije baš nude nijansa, nego onako breskvasta, ali kad se nanese onda se može reći da je nude jer se skoro niti ne vidi :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to mi jedino smeta kod MAC sjajila, u tubici izlgledaju super no skoro uvijek su im vrlo slabo pigmentirani

      Izbriši
  4. Nemam apsolutno niti jednu nude nijansu za usne, iako mi je prekrasno vidjeti nude usne, nisam jos skupila hrabrosti i sama probati. Medju tvojim "golacima" sam barem 10 nijansi nasla koje su me osvojile (ovaj zadnji catrice liner <3)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam za nude uvek i u svakoj prilici... odlican post, za moju dusu :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam valjda samo dvije nude nijanse, a to su Golden rose 121 i 122, od kojih mi je 121 prenarančasta i izgledam malo bolesno :P Malo sam se pogubila u ovim silnim nude ruževim, stvarno voliš nude usne :)

    OdgovoriIzbriši
  7. haha, super post :D ja + nude = NO,NO :D Naprosto mi takve nijanse ne stoje, ali su zato ljubičasta i roza moje boje <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan post! Vidim tu dosta prijedloga kojima bih trebala dati šansu :) Ja nisam pronašla još uvijek nude nijansu koja mi baš odgovara, jedini ruž/sjajilo koje mi odgovara je Rimmel kiss& stay u nijansi lustrous nude... a tako su mi krasni ti nudaći, posebno dok ih swatcham na ruci, no čim ih stavim na usne, to je druga priča :D Sastavljam listu s ovim tamnijim nijansama, pa se nadam da će mi neki od njih odgovarati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Inače sam opsjednuta sa ''nude'' usnicama, imam blijedu kozu i mislim da u kombinaciji sa tamnim makeupom na očima za izlazak izgledaju predivno *-* Hvala na ovom postu, sad moram ići kupiti ono Catrice sjajilo! :P
    ❇♥ Blog written by two friends: http://teenagewastelandbyhd.blogspot.com/ ♥❇

    OdgovoriIzbriši
  10. fantasticno poredjenje nudaca! ti si im bas veliki fan :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Omiljeni GR 98,zatim Evelin sjaj 343 malo vuce na roze, imam i taj Rimmelov 240 ali on je na mojim usnama tamno braon skoro.I takodje volim one male Aurine sjajeve Glossy a broj je 65,slicna boja kao GR 98. Jelena

    OdgovoriIzbriši
  12. What Shade (number) is the Golden Rose at the bottom of the swatch (the 4th one down)?

    OdgovoriIzbriši