Proizvod(i) tjedna #6

20:16

Pozdrav dame,

danas imam za vas novi Proizvod tjedna post, malo sa zakašnjenjem no to je zbog toga što zabušavam, već naprotiv, vrijedna sam i malo su se neki postovi ugurali ispred ovog, no evo došao je i on na red.


Ovaj put imam kombinaciju proizvoda za usne, radi se o ružu i sjajilu koji zajedno izgledaju odlično i ovo su jedini proizvodi koje sam koristila prošli tjedan i nastavila ovaj :)


Radi se o Golden Rose Ultra Rich Color ružu u nijansi 57 (recenzija ruža OVDJE) i NYX Butter Gloss sjajilo u nijansi Maple Blondie (recenzija sjajila OVDJE) . 

Ova kombinacija je za mene bila pun pogodak i otkrila sam ju sasvim slučajno, jedno jutro sam se spremala i nanijela Golden Rose ruž i gledala se u ogledalo i zaključila da želim više sjaja i randomly uzela ovo sjajilo jer mi je izgledalo kao pretty good match. I boome je odličan match. Neću pričati o ružu i sjajilu jer postoje recenzije već na blogu, nego ću vas samo pustiti da uživate u fotografijama. :)



Također, onih dana kada sam htjela produžiti trajnost ruža i sjajila koristila sam i Essence Lip Liner u nijansi 07 Cute Pink.



Redom: Essence Lip Liner 07 Cure Pink, GR ruž i NYX sjajilo zajedno, Nyx Butter Gloss Maple Blondie, GR ruž u nijansi 57


Evo i fotografije gdje ga nosim, uživo je boja malo intenzivnija no mislim da lijepo stoji mom bljedunjavom tenu.  Btw znam da mi ovo nije najbolja fotogarfija i da ne izgledam oduševljeno na istoj no vjerujte mi, ovo je bila najbolja od hrpe :S hahaha.

Koji su vaši najdraži proizvodi za usne trenutno? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.


You Might Also Like

9 komentari

  1. Baš odličan match :) i lijepo ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Essence cute pink trošim nemilice :D To je prva olovka koju sam potrošila do kraja. Iza tebe je onda jedna jako nježna sedmica, ako je suditi po bojama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nježna i lijena, kao što se može vidjeti na fotografiji hehehe

      Izbriši
  3. Baš si krasna :) volim ovakve ruževe, jako je lijep! sjajila baš ne volim, ali bi ih mogla početi voljeti zbog ovog posta :D dani više ne mogu proći bez hidratacije s obzirom na vrijeme, a ovo je još jedna vrlo lijepa alternativa :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se sa svime sto si napisala, ni ja nisam bila prije bas ljubitelj sjajila, ali eto :) I hvala :))

      Izbriši