Proizvod tjedna #7 (Catrice Eye Brow Sylist pencil)

17:52




Pozdrav dame,

danas ću vam malo pričati o mom favoritu već dugo vremena kojeg sam malo zapostavila u zadnje vrijeme i naravno ponovno mu se vratila.



Radi se o Catrice Eye Brow Stylist pencil u nijansi Brow-n-eyed Peas. Dostupna je u 3 nijanse, ovo je najtamnija a imam i koristim nijansu Date With Ash-ton. Cijena ove olovke za obrve je 21 kuna, a dostupna je u drogerijama koje drže Catrice kozmetiku. 

Odlična olovka za obrve, primjetila sam da mnogi ne znaju baš kakvu teksturu olovka za obrve mora imati, mnogi misle da ona treba biti kremasta i ful pigmentirana kao olovke za oči, no to je potpuno krivo i netočno, one trebaju biti slabije pigmentirane i dosta onako voskaste teksture, jer tako možete "crtati" dlačice, prelaziti više puta olovkom  kako bi dobili punije i definirane obrve a da izgledaju što prirodnije, dakle kada swatchate olovke za obrve i morate par puta prijeći olovkom da bi dobili pristojni swatch, to je zapravo dobra stvar.

Ova olovka je meni super, kada je u pitanju jedan običan dan ili kad imam doslovno 5 min za šminkanje, uvijek ali uvijek posegnem za ovom olovkom i par poteza i voila. Jedan od razloga zašto toliko volim ovu olovku je taj da je ovo tamno smeđa nijansa bez crvenog podtona, dakle jedna hladna tamo smeđa nijansa koja odlično pristaje mojim crnim obrvama hehe, lijepo popunim praznine i oblikujem ih i dobijem jedne lijepe prirodne obrve. A i to što što ima četkicu je dodani plus za putovanja i popravke usput. 

Koristim ih i u svom tutorialu Kako oblikujem i popunjavam svoje obrve postu 

Ukoliko su među 3 nijansama koje su dostupne možete naći odgovarajuću, defintivno vam preporučam da ih isprobate :)


Recite mi, koji su vaši omiljeni proizvodi za popunajvanje i oblikovanje obrva? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

28 komentari

  1. Nisam probala Catrice, ali sam nedavno uzela Beauty uk olovku, dobra mi je, posebno za brzinsko popunjavanje i super su mi ti češljići na olovkama, ja svoju svaki put tutnem u torbu kad izlazim na duže vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, kada putujem to mi je jedan kist manje, a taj mi je baš potreban jer imam guste i duge obrve i treba ih pohvatati hehe

      Izbriši
  2. Ja koristim artdeco crno sjenilo koje nije baš pigmentirano, i izgledaju mi skroz prirodno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam Artdeco crno sjenilo ali za obrve i koristim ga kada želim baš baš definirane obrve :D

      Izbriši
  3. sličnu olovku imam iz avona, čini mi se da je po boji približna ovoj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš gledam te olovke za obrve iz avona i pikiram tamniju, jesu dobre?

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Eto onda ti je jasno zasto je dospjela u proizvod tjedna post :D

      Izbriši
  5. Imala i do kraja potrosila i moram novu kupiti :) za sad se drzim sjenila :) (niki)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovu olovku nisam imala prilike probati, čak nisam mislila stoga ništa ni pisati na ovom postu. Ali nekako s obzirom da mi se Catrice kozmetika jako sviđa, želim samo reći kako sam ja njihovom kozmetikom i više nego zadovoljna. A i prilično su mi jeftini s obzirom na to da su zaista kvalitetni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, omjer cijene i kvalitete im je odličan :)

      Izbriši
  7. Moram je isprobati, muku mučim da nađem odgovarajuću nijansu da popunjavam obrve :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suosjećam, teško je naći savršenu nijansu :)

      Izbriši
  8. Koristim Essence olovku za obrve i odlična mi je :) Mada planiram još koju probati a valjda ću i ovu,samo svjetliju nijansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš meni se Essence nije nikako svidjela :/ hehe

      Izbriši
  9. Imam Essence a mogla bih sljedeći put Catrice. Ne trebaju mi dvije ipak. No tak se sporo troše te olovke za obrve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se Essence nije svidjela, sporo se troše da, na svu sreću hahaha

      Izbriši
  10. Volim ove olovke Date with ashton je taman moja nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
  11. I ja koristim ovu u nijansi Date with ashton. Olovčica je genijalna i po mom mišljenju uz nju drugi proizvod za obrve nije ni potreban. Ali ipak imam želju isprobati sjenila, tek toliko da vidim po čemu su navodno toliko bolja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjenila ja koristim kada idem full on glam hahaha

      Izbriši
  12. Zanimljiva olovka, možda bih i nju mogla nabaviti, treba mi ta četkica :)

    OdgovoriIzbriši
  13. imam ovu olovku, i super mi je, a uz nju sam prije koristila Catrice eyebrow set (kad sam imala prirodnu/tamnosmeđu kosu, jer je hladniji)... sada sam se prebacila na BeautyUK set, jer sam svjetlija i narančastija, pa mi trebaju toplije nijanse. =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eyebrow set imam, malo sam ga zapostavila, imam faze, malo olovke malo sjenila, ali i set je odličan :D

      Izbriši