Proizvod tjedna #5

11:37

Pozdrav dame,

onaj dan u tjednu je opet, dan kada sa vama dijelim svoj proizvod tjedna, ovaj tjedan je to jedan vrlo, vrlo dobro poznati proizvod diljem svijeta.


Radi se o L'Oreal True Match tekućem puderu u nijansi C2 Vanilla Rose. Ovaj proizvod već neko vrijeme imam u svojoj kolekciji i do nedavno je samo zauzimao mjesto, nisam ga koristila. No nisam ga se htjela riješiti, ne znam zašto. Kupila sam ga (ne znam zašto) kada sam imala brutalno suhu kožu, naravno kako ova podloga nije namijenjena suhoj koži nije mi odgovarao i tako sam ga šinkula u mračni kutak u kolekciji i zaboravila na njega, i otkada mi se koža promijenila, nije više suha tako (sada je normalna sa sjajnom T zonom) sjetila sam se da imam ovaj puder u ladici i izvukla ga i probala ponovo i BAM! Oduševila se.



Vrlo je lagan na koži, ne osjetite ga kao masku na licu kao što je to slučaj sa nekim tekućim puderima, stvarno je "super blendable" i možete ga nadograđivati ukoliko na nekim mjestima na licu trebate veće prekrivanje. Odličan je za normalnu do mješovitu kožu. Ukoliko imate suhu kožu, preskočite ovaj puder.

Ima srednje prekrivanje, ukoliko imate neke veće nepravilnosti, morate ih prekriti nekim korektorom.

Meni su vanjski dijelovi lica (obrazi, čeljust) i dalje malo suhi, ja to sredim tako da na te dijelove lica stavim malo L'Oreal Lumi Magique primera a T-zonu preskočim, štoviše, stavim matirajući primer. Par minuta nakon apliciranja na mojo koži izgleda malo suho, no nakon par minuta se jednostavno stopi sa kožom i divan je. Koristim ga sa Real Techniques Buffing kistom.




Ukoliko imate normalnu/mješovitu kožu i možete si naći odgovarajuću nijansu, definitivno ga probajte.Planiram si naručiti nijansu N1 Nude Ivory jer mislim da bi mi bolje odgovarala iako i sa ovom nijansom mogu raditi, ja sam nekako između podtonova, ne mogu reći ni da sam rozi ni žuti, pa mislim da bi mi N1 (što predstavlja neutralni podton) vjerojatno najbolje odgovarala. Izbor nijansi kod nas nije velik, no može ga se kupiti i na stranicama kao feelunique.com. (iako ni oni nemaju velik izbor no imaju nijanse koje se kod nas ne prodaju).


Ovo je fotografija iz posljednjeg FOTD posta kojeg možete vidjeti OVDJE u kojem sam koristila ovu podlogu.

Recite mi, koji je vaš trenutno omiljeni tekući puder, ili HG puder? Pišite mi :)

You Might Also Like

9 komentari

  1. volim ovakve potpune swatcheve, sa slikom proizvoda na licu/kosi/noktima (ovisno o kakvom proizvodu se radi)! thumbs up ;)
    a kaj se tiče pudera, za mene očito nije, jer ja imam miks normalne kože i suhih područja. a imam osjećaj da je možda za moju kožu pretežak, jer je čista i nema puno nepravilnosti. ja koristim bourjois HM, i jako sam zadovoljna. ne koristim ga svaki dan, jer mi je ponekad žao na čistu i zdravu kožu stavljati išta osim kreme. btw, kak da si odredim podton kože?
    p.s. čitam te već duže vrijeme, ali tek sad komentiram, morala sam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ako nemaš potrebu stavljati podlogu nemoj, imat ćeš vremena za to hehe. Pa HM puderi su pretežito žutog podotna ako se ne varam (nisam 100% sigurna)...pa ima raznih metoda, najbitnije je gledati i ostatak kože na tijelu jer recimo moje je lice sklono crvenilu i imam rumene obraze jako i kada bi gledala samo moje lice rekla bi rozi podton totalno, no vrat, ramena i dekolte nisu rozog podtona, što znači da ako staviš podlogu rozog podtona neće se stopiti sa ostatkom tijela i vidjet će se razlika, nisu greške samo u nijansi nego i u podtonu koji se vidi, pogotovo na prirodnom svjetlu, moj dekolte je nekakvog neutralnog tona pa onda mogu raditi sa podlogama svih podtonova ako dobro izblendam u predijelu vrata i stavim bronzera, dok su mi ruke recimo neutralnog tona koji malo vuče na žuti podton, postoje razni "trikovi" - recimo po nakitu, ako na tvojoj koži bolje stoji srebrni nakit vjerojatno si hladnog (rozog) podtona, ako je pak zlatni nakit onda toplog (žutog) ovo se obično radi tako da se obuče bijela majica ili košulja, makne se kosa sa lica (sakrije ukoliko se boja) i stavi se nakit, ili po boji vena, plave obično znače da je u pitanju hladni, dok žućkasti i maslinasto zelene vene obično znače da je topli ton u pitanju, također ukoliko brzo tamniš isto je vjerojatnost velika da se radi o toplom podtonu, a ako teže hladnom.

      Eto nadam se da sam malo pomogla :)

      Izbriši
    2. Također, po nazivu nijansi pudera možeš skužiti kakvog je podtona ta nijansa, obično ako je u nazivu rose radi se o hladnom, a ako je beige obično je žuti podton.

      Izbriši
    3. hvala puno, baš si se potrudila oko odgovora:) mislim da sam ja definitivno žuti podton, jer mi uvijek pašu nijanse koje u sebi sadrže "beige". kaj se tiče nakita, tu fakat ne znam jer mi po ovoj metodi dobro stoje oba, makar ja općenito više volim boju starog zlata.
      hvala još jednom :*

      Izbriši
  2. Ja stalno gledam ovaj puder i nikako da ga kupim, ni sama ne znam šta me to točno mući vezano uz njega ali možda mi je trebala ovakva recenzija da mi bude vjetar u leđa ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mene je dugo mučio izbor nijansi koje su dostupne kod nas, ali preko zime se to da iskombinirati budući da se ramena i dekolte ne vidi baš od odjeće.

      Izbriši
  3. Trenutno koristim L'Oreal Lumi Magique, puder koji sam koristila prošlu zimu, jer mi je (gotovo) otišla sva boja od ljeta, koji ima dewy finish i bio mi je puno bolji tada kad mi je koža bila više suha. Sad imam puno masniju t-zonu, i trebam nanijeti valjda sto kila Rimmel Stay Matte pudera da to sve skupa ok izgleda. Željela bi isprobati novi Bourjois Happy Light, kažu da je on nešto između dewy i mat finiša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam prošle zime koristila Lumi Magique, odličan isto, ja isto želim jako probat Happy Light puder i korektor. Nadam se da će brzo doći kod nas ili barem na ASOS hehe

      Izbriši
  4. Imam ga, ali ne mogu reći da me nešto oduševio, više bih rekla da je prosječan. :)

    OdgovoriIzbriši