New in #9 (Wet 'n' Wild, Max Factor, Lavera,...) + SWATCHEVI WnW Mega Last Lip Color ruzeva

09:23




Pozdrav dame,

nadam se da ste dobro ili barem bolje nego ja jer je mene sinoć presjekla prehlada i sada umirem (damn that winter, fall....whatever). Imam opet New in post za vas, znam, znam, nedavno sam imala New in post, recite to luđakinji koja ispliva na površinu kad uđem u drogeriju (bad me), naravno ovo je isto kolektivni new in, a neke stvari ste mogli vidjeti već u Moj kozmetički kutak postu.







O Wet 'n' Wild proizvodima možete čitati u My Top 10 Budget Buys postu. A ostale proizvode nisam još isprobala tako da vam ne mogu ništa reći o njima. Ukoliko vas nešto posebno zanima, pitajte me slobodno :)

WnW Comfort Zone paleta - 48,90 kn (DM)
WnW Trio palete sjenila - 33,90 kn (DM)
WnW ruževi - 22,90 kn (DM)
Wnw rumenilo - 33,90 kn (DM)
Essence All about matt puder u kamenu - 26,90 kn (DM)
MF Masterpiece MAX maskara - 84,90 kn (DM)
Catrice Blush Tint - 33,90 kn (Muller)
Lavera Cleansing Gel - 54,90 kn (DM)
Dr. Pasha sapun - 46,90 kn (DM)

Recite mi, što ste vi u zadnje vrijeme kupili od kozmetike, znam da nisam jedina hihi. Pišite mi :)

You Might Also Like

19 komentari

  1. Lijepo :D
    Mene odavdje najviše zanimaju dojmovi o catrice blush tint, baš sam ju jučer isprobala i čini mi se kao da ne 'zarumeni' previše.

    btw. i ja imam spotlight red, odličan je :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda tako kada taj "gel" staviš na ruku i blendaš, ali kada sam tu količinu stavila na obraz, bilo je previše, tako da se na obrazima vidi, itekako i potrebno je malo, ali na usnama ja ništa ne primjetim :D

      Izbriši
    2. I mene je baš zanimao blush tint :) Inače, ruževi su krasni, sve nijanse si odlično izabrala :)

      Izbriši
  2. Kako matira ovaj Essence puder u kamenu? Baš sam jučer isprobala Rimmelov Wake Me Up, ali nisam zadovoljna, tako da tražim dalje neki dobar matirajući puder u kamenu drogerijskog ranga, a za ovaj sam čula dosta riječi hvale. Hvala unaprijed na odgovoru i puno pozdrava i pohvala za blog, moj najdraži beauty-blog haha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odlican, meni je samo T zona sjajna, imam i loose verziju, kupila sam ovu pressed jer je loose neuredna i ne mogu ju nosit sasobom, jako sam zadovoljna odradi posao a ne izgleda cakey na kozi, neki ga usporeduju i sa slavnim MAC Blot puderom u kamenu

      Izbriši
  3. Super si stvari kupila! :) Masterpiece maskara mi je najdraža maskara, a palete su mi na WL. Zanima me, bi li mogla napraviti usporedbu Sugar Plum Fairy i Plumalicious, jer su oba dupe za Rebel? Kakva im je trajnost, koji ti je draži? :)

    ikoo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti odmah reci da mi je Sugar Plum Fairy drazi samo zbog finisha, kada su u pitanju ovakve nijanse preferiram mat finish, rebel ne posjedujem pa nemogu reci sigurno ali buduci da je sugar plum fairy official dupe vec godinama, mogu ih poslikati pa objaviti na fb-u :)

      Izbriši
  4. Hjoj Sugar plum fairy savrsen, potrazit cu ga!
    A maskara je jedna od meni drazih, zapravo omiljena, ali samo zbog cijene sam joj nasla zamjenu u Golden Rose maskari :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kojoj, kojoj? :) ako nije tajna :)

      Izbriši
    2. http://noisettecorner.blogspot.com/2013/08/golden-rose-city-style-maskara.html

      Naravno da nije :) vjeruj mi, jako jako slicne, samo 5 puta jeftinija je GR, ja placam nesto vise od 2 eura :)

      Izbriši
  5. krasne stvarčice! palete i ruževi posebno :) škicnut ću baš ovaj Essence-ov puder,treba mi nešto za matiranje

    OdgovoriIzbriši
  6. Da sam te srela nakon kupovine ukrala bih ti palete :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne živiš u Osijeku jelda? Nadam se :/ hahah ;)

      Izbriši
  7. Kod mene jos nema wet n wilda pa sad samo slinim :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Nominirala sam te za Liebster Award :)
    Pitanja pogledaj ovdje http://ennassketchbook.blogspot.com/2013/11/liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf, moram si nabaviti ove palete, baš su mi zanimljive :)

    OdgovoriIzbriši
  10. ovaj wet n wild sugar plum fairy je savrsen! divni noviteti :)

    OdgovoriIzbriši