New in #8 (ARTDECO, Catrice, Bourjois,...)

11:20

Pozdrav dame,

danas imam jedan New in post za vas, zadnji new in post sam imala u kolovozu, no to ne znači da nisam ništa kupovala u međuvremenu, ovo dakle neki kolektivni new in, sinoć sam kopala po kolekciji i pokušala se sjetiti što sam sve kupila u zadnja 2 mjeseca, i sigurno sam neke stvari zaboravila no dobro, mislim da je većina ovdje. Bila sam relativno dobra, online shoppinga nije bilo uopće, ali naravno random upadi u drogerije i impulzivne kupnje su se dogodile, što ću hehe.

Napomena: Budući da je ovo kolektivni New in, računa više nema tako da vam nažalost neću moći dati točne cijene, neke znam otprilike.




Neke sam proizvode već spominjala na blogu, neke sam spominjala na svojoj Facebook stranici ( LINK) i tako...pa krenimo.


Aldo Vandini Comfort Body Peeling - Tahiti Vanilla i Makadamija - moj najdraži peeling za tijelo, dostupan u Mulleru, cijena mu je oko 40-tak kuna. NIKEL Blagi peeling s maslinom - dobar peeling za lice, malo grublji no to mi sada odgovara, jedino mi je pakiranje premalo, mislim da ću ja to brzo potrošiti (50ml), cijena mu je negdje oko 60-tak kuna.


Beauty Uk Posh palette in Masquerade - ova paleta je završila u moji mjesečnim favoritima (LINK) odlična paleta sjenila za 50 kuna, nijanse dovoljno pigmentirane, ukoliko ste netko tko nije vješt baš sa sjenilima a volite ih nositi, ove palete su za vas, meni odgovara što sjenila nisu full pigmentirana jer kada se šminkam u pola 7 ujutro, koncentracija i preciznost nisu na nivou a s ovom paletom mogu biti šlampava hehe. Drugu Posh paletu EDEN sam swatchala OVDJE pa ako vas zanima pogledajte, ukoliko želite swatcheve i ove palete, recite mi u komentatrima. Beauty UK Bronzer - shimmerasti bronzer, svijetlije nijanse mogu poslužiti kao highlight a tamnija strana da se lagano vrati boja i sjaj licu, može poslužiti i kao sjenilo, multifunkcionalni proizvod :), cijena mu je 26 kuna ako se ne varam. Beauty UK Lipstick - redom: Passion (creamy) ružičasta sa crvenim podtonom no fotoaparat nije baš uhvatio ružičastu , Snob (matt) tamnija pinky boja sa ljubičastim podtonom  i Plumalicious (creamy)  mislim da ime dovoljno govori hehe. Cijena ovih ruževa je 27 kuna.


Golden Rose Terracotta Stardust 102 - jako lijepo ružičasto rumenilo sa jakim zlatnim shimmerom, ukoliko ste tamne puti mislim da se ovo rumenilo na vama nebi vidjelo, no može biti i odličan highlight. Golden Rose Mineral Terracotta Powder 05 - ja ovo koristim i kao završni puder ukoliko sam si previše mat ma lagano prijeđem kistom preko cijelog lica da dobijem sjaja, a ovu svijetliju stranu koristim kako highlighter i predivan je, jako lijepo hvata svijetlo. Golden Rose Terracotta Blush On (redom) 04 i 08 - 04 je vrlo sličan Stardustu no nema toliko ružičastih tonova, a 08 na fotografiji izgleda narančasto no uživo je to jedna nježna pinky nijansa sa shimmerom.


Essence Lip Liner In The Nude - ovo mi je 4. olovka, odlična jeftina olovka za usne. b.pretty 3D maskara - pakiranje je krivo, koštala ne negdje 16 kuna? Nisam je još isprobala. Revlon Colorstay korektor u nijansi 02 Light - korektor koji koristim za prekrivanje nepravilnosti po licu, nije mi baš dobar za područje ispod očiju jer ja imam tamne podočnjake i treba mi nešto peachy a ovaj korektor ih ne sakrije nego budu ovako sivi i situacija bude još gora, no za prekrivanje prištića je dobar. Cijene se nažalost ne sjećam.


Catrice ruževi: (redom) C01 Pink Punk i C02 Royal Blood
Bourjois Healthy Mix Radiance u nijansi 52 Vanilla - odlična podloga ako imate suhu kožu, iam dewy finiš. Bourjois 123 Perfect u nijansi 52 Vanilla - ovu sam podlogu kupila jer sam išla na vjenčanje i htjela sam podlogu sa mat finišom, ova je dobra, lagana je, nije teška i super super mat, mislim da je najbolja za normalnu i mješovitu kožu. Ja mogu raditi s njome ukoliko dobro pripremim lice. Cijene su oko 100-tinjak kuna, kao i sve Bourjois podloge. ARTDECO Talbot Runhof Cotoure Blush - rumenilo iz LE kolekcije za koje smo svi poludili hehe. Još uvijek je dostupan u Muller drogerijama. Catrice Absolute Eye Color u nijansi 350 Straight Expresso i 560 Dorian's Grey - 350 je mat smeđa nijansa sa sivim podtonom, jednom sam pročitala na nekom blogu kako je ova nijansa dupe za MAC sjenilo u nijansi Copperplate, i tako jedan dan lutala Mullerom i sjetim se tog posta i kupim ga, i odlična mi je nijansa za pregib. 560 sam također kupila jer sam na istom blogu čitala post kako je pak ova nijansa dupe za MAC sjenilo u nijansi Vex. (ne sjećam se imena bloga, neki njemački) i tako sam si ja kupila navodne dupove za MAC sjenila i tješim se. Catrice ruževi iz LE kolekcije Rocking Rolays (redom) C02 Of Royal Blood C01 PinkPunk 

To je to. Ovo su proizvodi kojih sam se uspjela sjetiti hehehe. 

Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme? Pišite mi :)

XOXO,
LeMakeupFreak.

You Might Also Like

11 komentari

  1. Ponešto imam a jako mi se sviđa Artdeco rumenilo i Rocking Royals ruževi, kod nas još nije stiglo ni jedno ni drugo, baš bih voljela vidjeti swatcheve:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ce stici, swatchevi ce biti sutra :)

      Izbriši
  2. Ganjala sam Artdeco rumenilo, ali ga nazalost nisam ulovila :( I mene zanimaju swatchevi Catrice ruzeva ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasan new in :) Artdeco rumenilo, catrice i beauty uk ruzevi su moji favoriti :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaaaa, kako ja volim tvoje New In postove :D Beauty UK nemamo u BiH, ali srećom ih se ima naručiti, planiram uzeti ovaj Plumalicious ruž kad su ga svi nahvalili, prava je pomama za njim među blogericama. Mislim da će ti se svidjetu GR Terracota rang, probaj Stardust 106 i rumenilo 09. A za Catrice ruževima patim još od prvih promo fotki, mislim da ću tužiti našeg uvoznika ako nam ne dođe ta kolekcija. I, da, Artdeco rumenilo mi je divno i na WL, prava jesenjska nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj nemoj mi preporucivat nista! Hehehe onda moram otic kupitii! Drago mi je da ti se svidaju :)

      Izbriši
  5. Nadam se da cu uskoro do Osijeka da isprobam nesto od Beauty UK, cijene su bas prihvatljive :)

    OdgovoriIzbriši
  6. prelepi noviteti! ovi catrice karmini deluju savrseno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan new in, posebno nijanse ruževa :D

    OdgovoriIzbriši