My Top 10 Budget Buys

11:09

Pozdrav dame,

danas imam za vas jedan post u kojem ću vam reći koji su moji favoriti u kategoriji "jeftini proizvodi". Sva ta high end kozmetika je divna i krasna i sve to stoji no nekada jednostavno ne možete opravdati cijenu koja stoji na proizvodu, i ne trebate jer imam hrpicu proizvoda koji bi po mome mišljenju i Chanel bacio u drugi plan ;)



Svi proizvodi u ovom postu su ispod 60 kuna. Podloge za lice namjerno nisam uključila u ovaj post jer je to jako, jako individualna stvar, a i to jedina kategorija za koju mi nije žao dati puno novaca i za koju mislim da je vrijedna tih novaca. Ali postoji puno dobrih drogerijskih podloga za lice i ja ih koristim svakodnevno i stalno spominjem. :) Pa krenimo...


Wet 'n' Wild palete sjenila - moj trenutni favorit među WnW sjenilila koji su dostupni kod nas je definitivno ova Comfort Zone paleta sjenila koja će vas doći 54 kune. Dok će vas trio palete izaći 34 kune. WnW proizvode koristim već godinama, naručivala sam ih online i ovu sam paletu već imala ali sam ju izgubila na jednom putovanju, i bila sam užasno ljuta i tužna no nikada je nisam ponovno naručila, i kada sam saznala da WnW dolazi u RH bilo je jasno koji ću proizvod prvo ugrabiti. Meni su sjenila odlična i preporučujem  ih svima. WnW je dostupan u odabranim DM drogerijama.


Catrice rumenila. Ptice na grani već znaju da su Define Blush rumenila moji apsolutni favoriti, cijena im je 29 kuna, nijanse su fantastične, o nijansi Rosewood Forest sam pričala u Proizvod tjedna postu OVDJE, na fotografiji je nijansa Rose Royce (trenutak pažnje za ime nijanse, so freaking cool) za njom uvijek posežem kada stojim nad kolekcijom i nemam pojma što da stavim na obraze. Imam sve nijanse i O B O Ž A V A M ih.


Maybelline Color Tattoo sjenila, sve nijanse su mi super ali naravno da mi je najdraža On and On Bronze, recenziju svih Color Tatto sjenila možete pročitati OVDJE. Stalno pričam o ovoj nijansi, stalno ju možete vidjeti na fotografijama kada sa vama dijelim na Facebooku svoje FOTD proizvode dana i stalno mi je na očima hehe, ako ste neutral girl kada su u pitanju sjenila, ovo vam treba. Cijena im je 39 kuna.


Avon baza za sjenilo, ovo je must have kod mene, naime moji kapci su tamni a ja sam toliko svijetla  i onda izgledam kao da sam bolesna, tako da ja ovu bazu koristim i kada ne nosim sjenila jer mi lijepo ujednači boju kapka i sakrije venice koje se dosta vide, i naravno kao primer za sjenila. Cijena mu je 29 kuna.



iQ Cosmetics Mirror Shine Gloss sjajila za usne, ukratko: najbolja sjajila za usne! Ja ih obožavam, koristim ih još od srednje škole, nijansa na fotografiji je 4 Nude Collection. Recenziju sjajila možete pročitati OVDJE , a cijena im je 35 kuna u Bipa drogerijama.


Avon superSHOCK maskara, moram priznati, ovo nije bila ljubav na prvi pogled, trebalo nam je vremena da se upoznamo hehe. Sada se vrlo dobro slažemo. Jedinu zamjerku koju imam je to da mi je četkica prevelika, kada bi Avon napravio novu verziju ove maskare sa manjom četkicom (tj. mršavijom) ja bi bila prva koja bi ju kupila. No ako to ostavimo po strani, jedna vrlo dobra maskara za volumen. Redovna cijena u katalogu joj je 75 kuna, no uvijek je na nekakvoj akciji i dio nekakve ponude te ju kožete kupiti za 45 kuna.



Wet n Wild Mega Last Lip Color ruževi, ove ruževe također koristim dugo, dugo i presretna sam što se sada mogu kupiti kod nas za smiješnu cijenu od 23 kune. Odlični mat ruževi, ako pak niste fan mat ruževa stavite malo sjajila preko i to je to, pigmentiranost na nivou. Kod nas je došlo 12 nijansi (ako se ne varam) i to bestseller nijanse, od nude nijansi preko pinky do nijanse koja je na fotografiji a to je ultimativna jesenska nijansa Sugar Plum Fairy, također poznatija kao dupe za MAC Rebel ruž. Također u ponudi nijansi koje su došle kod nas nalazi se i Think Pink koja je dupe za Illamasquin ruž Fable (post možete pročitati OVDJE).


Essence Liquid Ink waterproof tuš za oči, moj HG tuš za oči od moje 16. godine, a budući da mi je sada 21 godina, mislim da to govori dosta, u međuvremenu sam probala svakakve i uvijek se vratila njemu. Imam fobiju od toga da ga jedan dan povuku iz prodaje pa uvijek imam barem 2 u pričuvi. A cijena? Samo 23 kune. 



Catrice Made to Stay Inside Eye Highlighter Pen, savršena nude nijansa za waterline, ako imate crvene oči, ako ste umorni, ako želite svježiji izgled, ako imate male oči, ova vam olovka treba. Ja inače koristim Rimmel Scandaleyes Kohl Kajal u nijansi Nude ali budući da do nje možete doći samo online, ovo više nego odlična alternativa koja jednako dobro radi posao. Cijena joj je 23 kune.


I last but not least, Essence Lip Liner olovke za usne. Ooooodlične jeftine olovke za usne, na fotografiji je nude nijansa koja se zove In The nude i ja koristim stalno, ovo mi je valjda 3. ili 4. olovka. Dovoljno su kremaste da ih možete nanijeti na usne bez da "pokidate usne" dok to radite, no dovoljno suhe da rade svoj posao. Cijena im je 9 kuna. 

Ako kojim slučajem kupite neke od ovih proizvoda i ne odgovaraju vam, možete ih proslijediti dalje bez grižnje savjesti da ste za to dali pozamašnu svotu novaca :)

I to je to, došli smo do kraja moje Top 10 liste hehe. Ako ste zainteresirani za još jednu "rundu" jeftinih a dobrih proizvoda recite mi u komentarima :)

Nadam se da vam se post svidio i recite mi koji su vaši najdraži "jeftini" makeup proizvodi. :) 


XOXO,
Le Makeup  Freak.

You Might Also Like

38 komentari

  1. Super post! Neke od ovih proizvoda već imam a neke ću i kupiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Nadam se da će ti se svidjeti kao i meni :D

      Izbriši
  2. I love Color Tattoos and Avon base. Both products work great and are worth the money:) Great picks:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooodličan post! do sad sam uspješno odolijevala Wet 'n' Wild kozmetici no mamite me svi svojim recenzijama i preporukama,uf :)

    OdgovoriIzbriši
  4. alverde- crna olovka za oci (nikad bolju probala!!!!), essence matt & fix puder, essence I love extreme crna maskara, LOOK sjenila (nevjerojatno dobra) i njihove olovke za obrve i za oci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da ovo je samo prva runda, biti će još ovakvih postova a među njima će biti neki koje si spomenula :)

      Izbriši
  5. Odlicni proizvodi i slozila bih se sa odabirom.
    Ja bih na nekoj svojoj listi dodala i Artdeco bazu, Essence maskare Multiaction i I love extreme, Catrice ruzeve, Eveline tus, Manhattan wake up okoloocni korektor i Max Factor pan stick.
    Nadam se da ce Wet `n` Wild poceti uvoziti i u BiH. Ranije sam imala neke njihove proizovde, znam da su jefitni, a imaju dosta toga dobrog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E taj Manhattan wake up korektor gleeedam već predugo, znači stvarno je dobar? :D

      Izbriši
  6. Odličan post :)
    i koo

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican clanak!
    Apsolutno se slazem za wet n wild ruz,ODUSEVIO me,to sto je dupe za mac rebel je samo bonus :D također,on and on bronze obozavam i kad god neznam kako bi se nasminkala ili sam u guzvi,stavim njega i malo crne olovke ili tusa i voila! također,essence tus je odmah nakon lorealovog prvi izbor..

    veliki sam fan e.l.f. kozmetike i to njihove studio linije tako da svakome preporucam da isproba njihova rumenila (navodno imaju dupe nijanse za nekoliko narsovih rumenila),set za obrve je odlican, matt ruzevi u olovci,eyebrow lifter&filler,baza za sjenila,highlighter u sticku..

    od nasih volim essence bazu za sjenila,crnu olovku za oci,i I love extreem maskaru,deborah sjenila u sticku (snizeni u nekim dm-ovima na nekih 28kn),catrice ruzevi su genijalni,rimmel također,i moram pohvaliti nove essence ruževe i stay matt lip stvarcice (neznam tocno kako se zovu) :D

    uh bas sam se raspisala.. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za ELF...Eyebrow kit u nijansi dark obožavam, to mi je go to proizvod za everyday, onaj vosak je fenomenalan. Matte ruževe u olovci imam sve i UVIJEK mi je jedan u torbi, eyebrow lifter strana mi je isto fantastična :)

      Ma u svari sa svime se slažem hehehe, ovo definitivno nije zadnji post ovakvog tipa je očito imamo DOSTA super proizvoda u drogeriji hehe

      Izbriši
    2. Meni treba naj jeftinija olovka za oci naj jeftivnija sjaijlo za usne ubiti za dvadeset kuna rumenilo za oci naj jeftivnije

      Izbriši
  8. super post! imam catrice-ova rumenila i jak osam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Imamo stvarno jako puno drogerijskih favorita, redom i ja koristim i obožavam Avon bazu, Essence olovke za usne, Avonovu SuperShock maskaru, Maybelline Color Tattoo sjenila (osobito ovu on and on brozne), Essence tuš i Catrice rumenila :D Žao mi je što kod nas nema Wet 'n' WIld proizvoda ali čim odem negdje u Hrvatsku uzimam neku od ovih paleta i ruževa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neželim priznat ali možda sam kupila sve nijanse mat ruževa ?! (grozno haha) Definitivno moraš probati njihove proizvode. I prije dolaska se raspitati da li DM u tom mjestu drži Wet n Wild jer ga ne drže svi DM-ovi :)

      Izbriši
  10. Slažem se za Essence eyeliner, Wet n Wild ruževe i Catrice rumenila, koja su po meni najpostojanija drogerijska rumenila ikad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mislim da je to nemoguće potrošiti, imam jednu nijansu već predugo koja je povučena iz prodaje i tek sada su nestale one crte. :D (ok da nemam 100 rumenila vjerojatno bi ga i dovršila hihi)

      Izbriši
  11. Savršene proizvode si izabrala :) Neke sam isprobala, neke još ne, ali većinu njih imam na umu :D Slažem se za onaj prvi dio posta, i ja nekako gledam na to da mi za podlogu nije žao izdvojiti malo više novca, sve ostalo su ipak stvari koje nisu nužne i za koje postoje jeftinije i dobre zamjene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ostalo nekako sjedi na koži a ovo se ipak upije. :)

      Izbriši
  12. Imamo nekoliko istih favorita :)
    Kod nas jos nije dosla ta Catrice made to stay olovka, moram je potraziti. A gdje se prodaje wet'n'wild?

    OdgovoriIzbriši
  13. Na wet'n'wild proizvode (srećom po moj novčanik) još nisam naišla, ali svakako su na listi za isprobavanje :)
    A Avon baza, Maybelline colour tattoo (jedino ja koristim taupe nijansu) i essenceove olovke su mi u stalnoj postavi :) Essence tuš bi isto mogla probati, ali tuševe nekako zadnje kupujem jer ih rijetko i nanosim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se ikad odlučiš tuš nositi češće, Essence Liquid Ink moraš probati :)

      Izbriši
  14. Catrice uvijek ima prekul imena za nijanse! Od proizvoda koje si navela obožavam rumenilo, nude olokvu, i Avon bazu. Sve troje su mi dio svakodnevne šminke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ti je jasno zašto su dospjeli u mojih Top 10 :)

      Izbriši
  15. Od ovoga na WL imam Essence tuš, WnW ruž, ali u nijansi Think Pink, Maybelline sjenilo i Catrice olovka. Super post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se svidio, vjerujem da ćeš i ti biti oduevljena kao i ja :D

      Izbriši
  16. Oooodlican post! Kao i obicno, uostalom. :D
    Od navedenog imam (i obozavam) Catrice rumenila, Maybelline Color Tattoo sjenila (nijansu Permanent Taupe koristim za popunjavanje obrva, vec sam joj dotakla dno, haha), Essence Liquid Ink i Essence Liplinere.
    Bas bih htjela isprobati neke WnW stvarcice, pogotovo ruzeve, ali danas kad sam dosla u svoj DM su nijanse koje su me zanimale bile rasprodane. :( I jako mi je zao da kod nas nema Pinkerbella, toj sam se nijansi valjda najvise veselila, ali to me nece sprijeciti da pokupujem druge nijanse, moram skupit sveeeee, haha. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      I ja sam tužna jer Pinkerbell nije došla kod nas, jer jer dupe za MAC Viva Glam Nicki ruž s kojim sam došla na blagajnu u MAC-u i u zadnjem se trenutku predomislila i kasnije mi je bilo žao pa sam se nadala da ću se dočepati barem dupa ali nemamo sreće :/ haha

      Izbriši
    2. Ni ja nemam srece s Viva Glam Nicki, trebao mi ga je donijeti brat s maturalca, ali na kraju sam dobila Costa Chic (koji je stvarno lijep i bit ce super za ljeto, ali nisam bas luda za frost finishem). A mozda s vremenom dodju kod nas i ostale nijanse pa se docepamo Pinkerbella. :D
      Inace, gledala sam Catriceov Matt About Pink, nekako mi se cini da je on nesto najblize VGN sto se moze nabaviti kod nas.

      Izbriši
  17. Dijelimo puno favorita :) ja bih tu dodala naravno Golden Rose ruževe i lakove, Beauty UK ruževe, Bipa olovke za usne...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da...morat ću napraviti Top 10 vol.2 jer ima dosta jednako super proizvoda koje nisam spomenula :D

      Izbriši
  18. catrice koristim godinama pogotovo multi color blush,njihove maskare dok sam maybellline počela nedavno kupovat. wnw još nisam probla ali ovaj zadnji ruz mi izgleda obečavajuče tj. ta linija ruževa

    OdgovoriIzbriši
  19. Hej, sad sam naisla na ovaj post, pa imam pitanje :) koju jeftiniju olovku za usta preporučuješ za korištenje uz wnw sugarplum fairy? :)

    OdgovoriIzbriši