Moje kozmetičke torbice

20:40

Pozdrav dame,

znam da se možda pitate šta je s naslovom posta? Koliko kozmetičkih torbica ova ima?!? Hhahaha, ali obećavam ima smisla i imam dobar razlog (valjda hehehe).



Već sam imala post na ovu temu, radilo se samo o jednoj, no to je bilo davno (ne baš toliko davno hehe) koji možete pročitati OVDJE. No to je bilo onda, ritam života je bio ležerniji onda i to se do danas totalno promjenilo, što zbog potrebe, što zbog toga jer se rutina mijenjala, potrebe su se promjenile i jednostavno promjenim proizvode jer mi dosadi stalno koristiti iste hehe. Pa krenimo polako....


Prva na redu je mala mala kozmetička torbica koju samo ubacim u torbu kada idem negdje (faks, shopping, kava, druženje, itd), proizvode ne vadim i uvijek su u torbici i spremni poći samnom. U ovoj torbici su osnovne stvari koje mi trebaju za male "popravke" u toku dana. Radi se o Avon pink kozmetičkoj torbici koja je dio linije proizvoda čija zarada ide prema projektu Avon Breast Cancer Crusade.


Kabuki mini kist kupljen na eBayu za 2 dolara, veličina je odlična i praktična i koristim ju za puder u prahu Catrice All Matt + u nijansi transparent i rumenilo Catrice Defining Blush u nijansi Toffee Fairy, ovo je jedno odlično neutralno rumenilo koje ide uz bilo kakav look, a ja imam lošu naviku da se tijekom dana naslonanjam rukom i diram lice i tako skinem rumenilo. Rimmel Scandaleyes kohl in Nude...7 ujutro je...ne znam gdje mi je glava gdje guzica ali sam se već nacrtala na faksu a oči ko u vampira, tu nastupa ova olovka koju često zaboravim staviti doma a razlika je velika kada ju stavim. Catrice Eye Brow Stylist in Brown-eyed Peas, u slučaju da se obrve malo poremete tijekom dana. Naravno, mala vojska proizvoda za usne hehe, Bourjois Color Boost debeljuca u nijansi Fuschia , jedna intenzivnija ružičasta nijansa koja može poslužiti kao i runenilo ukoliko želim bš boje na obrazima, Deborah Glossy Stick u nijansi , jednostavna nude boja koju mogu nanijeti bez ogledala, Rimmel Lasting Finish Kate ruž u nijansi , kao što sam već rekla, vrlo često kroz dan promjenim ruž, izađem iz kuće sa pink nude i vratim se sa crvenim ružem na usnama doma. Catrice Hey Nude ruž koji mi se ne sviđa nešto posebno i vjerojatno neće više bit dio ove postave. ELF Matte Lip Color u nijansi Coral jako lijepa mat peachy nijansa (btw natpis na pakiranju je totalno nestao) Bourjois Healthy Mix korektor u nijansi 52, prištići mi uvijek iskoče kada nisam doma i to oni crveni grozni tako da je korektor must have. I zadnja stvar je malo ogledalo.

Druga kozmetička torbica je nešto veća (iako nije ogromna) kupljena na eBayu za 2 dolara, malo je veća od Avonove, stvari iz ove kozmetičke torbice također ne vadim, nego stoji spremna da je samo ubacim u torbu. Ovu kozmetičku torbu nosim kada izlazim iz kuće bez makeupa, ne znam kada ću se vratiti doma, hoću li se vratiti doma i gdje ću u toku dana završiti, kada ne spavam doma (nego kod dečka, u stanu u gradu, itd..) što je dosta često, ovu torbicu ponesem jer s njome mogu napraviti cijeli jednostavni look da izgledam prezentabilno i uredno. Proizvoda nema pretjerano puno no dovoljno da ipak imam malo izbora.




Avon Ideal Flawless light foundation u nijansi Light vrlo lagana podloga koju mogu nanijeti prstima, prekrivanje je lagano no dovoljno da malo ujednači ten i prikrije crvenilo na licu, također sadrži SPF što je plus jer ne nosim sasobom preparativu. Catrice Skin Finish powder Natural Beige, moj najdraži puder u kamenu koji je povučen iz prodaje i zamijenio ga je Catrice All Matt + (kojeg nosim u Avon kozmetičkoj torbici) ali je ništa naspram Skin Finish pudera u kamenu, također odličan i za suhu kožu ukoliko samo želite fiksirati podlogu. Essence Match 2 Cover kremasti korektor, za one gnjavatorske iznenadne prištiće. Maybelline Fit me korektor u nijansi 15 za područje ispod očiju koji je na izdahu i uskoro ću ga dovršiti. Catrice Eye Brow stylist u nijansi Date with Ash-ton za popunjavanje obrva. Catrice Brow gel jer obrve treba ukrotiti hehe.



Essence Bronzing matte powder jedan vrlo dobar bronzer za malo konturiranja i vraćanja života licu, Rimmel Trio paleta sjenila jednostavne neutralne shimeraste nijanse iz razloga što je sa shimerastima nijansama lakše raditi, lako se blendaju, a ako želim mat pregib, koristim bronzer. Maybelline Colorama rumenilo u nijansi 501 , ovo je rumenilo dospjelo u moje favorite prošli mjesec, jako, jako lijepo rumenilo, morate ga škicnuti i swatchati u drogeriji (recenzija OVDJE).  Essence Liquid Ink moj HG tuš za oči. Catrice Blush Stick u nijansi , ovo je bio moj proizvod tjedna (link OVDJE). Catrice Lashes To Kill maskara, ništa posebno, da se koristiti. Imala sam ju već u kolekciji pa sam ju ubacila u torbicu.



Misslyn sjajilo u nijansi 202, predivno sjajilo, kremasto, fino miriši, lijepa pinky nude nijansa, ne sadrži shimmer nikakv. Još jedan ELF Matte Lip Color u nijansi Natural lijepa matt pinky nude nijansa. Catrice Pure Shine Color Lip Balm u nijansi Don't think just Pink, također jedna lijepa pinky nijansa. Look by Bipa lip liner u nijansi Peach odlična olovka za usne. Revlon Matte Lipstick u nijansi Strawberry Suede (recenzija OVDJE)


Za kraj nekoliko kistova, Studio Basics Mineral Eyeshadow kist, odličan kist za sjenilo, imam 4 komada, s njim možete blendati, možete nanositi boju na kapak. EcoTools Lip Liner kist ukoliko se odlučim za crveni ruž. Sintetički kist za sjenilo najobičniji kist za sjenilo. Kist za korektor, mislim da je tu sve jasno hehe, Avon Pink Powder kist za nanošenje pudera u kamenu i Catrice Blush kist koji koristim za bronzer i rumenilo.

Kao što ste mogli primjetiti, svi proizvodi su drogerijski i cjenovno pristupačni, a to je jer sam ja sklona gubljenju stvari i da npr izgubim MAC ruž ili DIOR sjajilo ubila bi se hehe.

I to je to. Spremna sam na sve što mi život baci pod noge, makeup je spreman! Hehehe. Nadam se da vam se post svidio :)

Recite mi, što se od kozmetike uvijek može naći u vašoj torbi? Pišite mi :)



You Might Also Like

5 komentari

  1. Super post! Par tvojih stvari mi je upravo došlo na WL :)

    Ivanica

    OdgovoriIzbriši
  2. Po tvojoj preporuci sam kupila onu malu crnu torbicu s ebaya, i izgubila i nju i MAC Rebel ruž u njoj, prvi dan kad mi je stigla! Tako da imaš pravo što se tiče nošenja drogerijskih stvari u neseserima koje vučemo naokolo! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da li mi možeš dati link, ako je još uvijek dostupno, ovog kabuki kista?
    Inače, veoma kvalitetni proizvodi, no ništa iznad budžeta. Sviđa mi se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oglasa više nema nažalost, no ako na ebayu utipkaš makeup brushes vidjet ćeš da je ovaj kist dio setova, a na nekim oglasima se kistovi mogu kupiti i zasebno pa tako i ovaj. :)

      Izbriši
  4. u kojem dm-u ima wet n wild? :)

    OdgovoriIzbriši