FOTD #9 - Demi Lovato inspired

15:30




Pozdrav dame,

jučer sam vas na Facebooku zamolila da mi pošaljete fotografije nekih makeup lookova Demi Lovato jer otkad pišem blog stalno mi stižu poruke i mailovi u kojima mi ljudi govore da ih dosta podsjećam na nju, što je meni naravno kompliment :). Odabrala sam fotografiju (koju možete vidjeti OVDJE) i pokušala rekreirati, na meni je malo drukčije ispalo jer sam ja vrlo blijeda trebalo bi mi pola bronzera da postignem njen ten a ona ima jedan vrlo lijepi lagani preplanuli ten. No nadam se da će vam se svejedno look svidjeti :)






POPIS PROIZVODA:


LICE:

Avon Ideal Flawless tekući puder u nijansi Ivory
Essence Stay All Day 16h longlasting concealer u nijansi 10
Essence All About Matt loose powder
Sleek Contour Kit (bronzer i highlighter) u nijansi Light
NXY rumenilo u nijansi Mocha

OBRVE:
ARTDECO sjenila za obrve u nijansama 2 i 5
Avon Luxe korektor u nijansi fair

OČI:
Avon Baza za sjenilo
Urban Decay Naked Basics paleta - nijansa Foxy preko cijelog kapka
BH Cosmetics 28 Color Palette Neutral - 6. nijansa u 3. redu u pregib
NXY Jumbo Eye Pencil in Milk u waterline
Essence Liquid Ink waterproof tuš za oči
Avon SuperSHOCK maskara
Salon Perfect Demi Whispies trepavice

USNE:
Look by BIPA Lip Liner u nijansi Cherry
Catrice Lip Balm Tint (LE kolekcija Matchpoint)


Nadam se da vam se post svidio i ukoliko želite još ovakvih postova slobodno mi u komentarima i na Facebook stranici ostavite fotografije makeup lookova poznatih koje bi htjeli vidjeti na blogu :)




You Might Also Like

25 komentari

  1. Koja si ti ljepotica :) Puuuno ljepša od Demi i ovaj look ti krasno stoji, a kosaaa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, ma kovrče mi se opustile, vlaga u zraku je ubitačna :D

      Izbriši
  2. divna si, ovaj ti look odlično pristaje

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno mi je :D Slažem se, ovaj look ti savršeno pristaje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno si predivna, a tek kosa <3 I tvoj blog mi je inace super, jedan rijetkih kod kojeg mi se svidja skoro pa sve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se sviđa, najbolja nagrada mi je pročitati ovakav komentar, hvala :)

      Izbriši
  5. Divan look, a kosa ti stvarno super izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicno!
    Ne znam šta mi je ljepše kosa ili make up !

    OdgovoriIzbriši
  7. Sva si prelijepa, a ovaj look samo naglasava tvoju prirodnu ljepotu :) A o kosi je suvisno i pricati predivna je :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odgovori
    1. Hvala, mislim da je ovo "moja" crvena nijansa :)

      Izbriši