FOTD #10 - Black Night Out

12:21




Pozdrav dame,

imam novi FOTD post za vas danas, jedan look koji obožavam nositi. Ovaj look nosim kada želim izgledati extra fancy, pogled je misteriozniji i zavodljivi, savršen je za izlaske.

Look jako naglašava smeđe oči, tako da ukoliko imate smeđe oči, morate probati rekreirati ovaj look jer ćete iznenaditi koliko crna boja može ustvari naglasiti smeđe oči. :)

Za ovaj look lice mora biti besprijekorno znači treba vam neka full coverage podloga, puno, puno konturiranja (ja imam jako okruglo lice i obožavam konturirati) i puno highlightera, obrve moraju biti perfektno oblikovane i popunjene, rumenilo je neutralno, fokus je na očima i usne su nježne pinky nude nijanse.

Nažalost na fotografijama oči ne izgledaju onako intenzivno i tamno kao što izgledaju uživo, uživo su oči puno tamnije i intenzivnije no prirodno svijetlo i moja blijeda put mi ne idu u korist kada krenem fotkati jer me uvijek ispere malo. Također, stavila sam puno highlightera na jagodične kosti, no na fotografijama se ne vidi, osim na nosu.





POPIS PROIZVODA:


LICE:

REVLON Photoready primer
CATRICE Photo Finish 18h liquid foundation 010 Sand Beige
L'OREAL Lumi Magique primer (pomiješala sam ga sa puderom da dobijem dewy finiš)
REVLON Colorstay korektor 02 Light Pale (koristila sam ga ispod očiju)
ESSENCE All About Matt Fixing Loose powder (fiksirala sam s njime korektor ispod očiju)

OBRAZI:
SLEEK Face Contour Kit in Light (bronzerom sam konturirala lice, highlighterom sam naglasila jagodične kosti)
CATRICE Defining Blush in Toffee Fairy


OBRVE:

ARTDECO sjenila za obrve u nijansama 2 i 5
AVON Luxe korektor u nijansi Fair

OČI:
NYX Jumbo Eye Pencil in Milk kao primer
URBAN DECAY Naked Basics paleta (nijansa Crave (mat crna)  i W.O.S (mat nude) koja je išla preko cijelog kapka)
MAYBELLINE Gel Liner in Black
AVON superSHOCK gel eyeliner in Black (u waterline i gornji waterline)
MAX FACTOR Masterpiece MAX maskara

Napomena: Preporučam umjetne trepavice jer bi one dale ono nešto looku i onda bit look izgledao potpuno savršeno, ja nažalost nisam imala više trepki doma hehe.

USNE:
CATRICE Lip Liner u nijansi 030 Lost in The Rose Wood
GOLDEN ROSE ruž u nijansi 98
CATRICE Infinite Shine Ligloss u nijansi 030 Rose. Would you...?

Nadam se da vam se look svidio :)

Recite mi, kakav look vi najviše volite nositi kada idete van? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

34 komentari

  1. Prekrasno! :) Oduvijek sam voljela crnu boju kada je make up u pitanju jer predivno naglasi svaku boju očiju, a pogotovo smeđu. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgledas, posebno mi se svidaju obrazi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. divno ti pristaje, a obrve su moj favorit!

    OdgovoriIzbriši
  4. extra, centralni deo lica si odradila kao profi :D podseca me na kim kardashian taj hajlajt ispod ociju i sredisnji deo lica! super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danas bilo kakav jači contour i highlight podjećaju na KimK hehehe, ali meni je super taj njen jaki contour :)

      Izbriši
  5. Ovo mi je vjerojatno tvoj najbolji look do sada, o dli cno! :D <3

    OdgovoriIzbriši
  6. jako si lijepa! make up mi se cijeli sviđa,posebno rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno prekrasno! Da si stavila još i umjetne trepavice bila bi k'o prava holivudska diva s naslovnica :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :)

      Zavrsim look pogledam se u ogledalo i kazem si, ma trebaju mi trepke i otvorim ladicu i nema nijednih. eto, nisam imala sreće ovog puta :)

      Izbriši
  8. Predivno, posebno uz tvoju crnu kosu i tamne obrve, baš oči dolaze do izražaja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neemam crnu kosu, svi mi to govore, iako na fotkama izgleda crno ajde hehe, imam smeđu ali su mi obrve crne hahaha :D Hvala ti :)

      Izbriši
    2. Sorkač :)) Baš mi na fotkama izgleda crno, kako god, lijepa kosa i lijepa ti :)

      Izbriši
  9. U kojoj god kombinaciji, svaki put kad te gledam pomislim si "Cura je predivna!". I zaista jesi, predivno izgledaš! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican look!
    Imas pravo umjetne trepavice bi odlicno pristajale!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Otvorim ladicu i nema nijednih, nisam imala srece haha.

      Izbriši
  11. odlično, sviđa mi se jako i oduševljena sam, kao i svakim tvojim lookom, uostalom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa, ja ih volim raditi za vas :)

      Izbriši