Empties #7

11:22




Pozdrav dame,

vrijeme je za još jedan Empties post, ove fotke već neko vrijeme stoje na laptopu no nikako da dođu na red, no danas ću to promjeniti, pokazati ću vam što sam koristila i dovršila u posljednje vrijeme i što mislim o tim proizvodima.


L'OREAL Skin Perfection 3 in 1 Purrifying Micelar Solution - novo pakiranje je već napola potrošeno, veliki sam fan ove micelarne, nemam potrebu isprobavati druge, mogu ju trljati po očima bez ikakve brige da će me oči peći. Obožavam ju. BALEA MED Ultra Sensitive dnevna krema za lice - svidjela mi se ova krema, brzo se upijala, odlično se ponašala ispod makeupa, no trenutno koristim MIXA kremu za lice koja mi se ipak više sviđa od ove. KOZMO Piling za lice s marelicom i glinom - ovo je takav promašaj po mome mišljenju, najveći fail koji sam probala već neko vrijeme, ne ispire se i uvijek ostane sloj pilinga kao neki film i imam osjećaj da je nisam ispala dobro koliko god se puta umila, dok ne uzmem četkicu za lice i ne izribam. NE. AVON Clearskin Emergency gel - jedan od onih S.O.S gelova za prištće, ja nisam primjetila da je nešto pomogao da prištići brže nestanu, ne bih ga opet kupila. LABELLO Repair & Beauty i Milk & Honey - balzami za usne su kod mene u žešćoj upotrebi, pogotovo u ovo doba godine, sada koristim LRP balzam za usne i Avene balzam za usne s dodatkom COLD kreme i Labella su bacili u zaborav, once you to La Roche-Posay i Avene, you never come back. A želim probati i Nuxe.


FORMULA 10.0.6 Pored Be Pure maska za lice - jako mi se svidjela ova maska i kupila sam full size pakiranje kao i njhovu Detox masku, a ova maska mi baš lijepo suzi pore. MACADAMIA NATURAL OIL Deep Repair Mask - obožavam ovu masku za kosu, imala sam hrpicu ovih vrećica za jednu upotrebu i kupila sam full size pakiranje. I <3 IT. MAX FACTOR Whipped creme foundation - prvo, daleko sam ja od golden nijanse hahaha, drugo, meni je ovaj puder identičan kao njihov Color Adapt puder. Nisam fan nijednog.


ESSENCE Caring nail Oil - mackala sam ga i mackala dok ga nisam potrošila, ne znam da li je pomoglo, jer koristim puno kreme za ruke, no kožica oko nokta je mekana pa nije ni odmogla hehe. ČUPKO Set za depilaciju lica - ove trakice koristim već godinama, nitko ne želi brkove, pa ni ja. AVON Planet Spa Bali Botanica body scrub - ok peeling za tijelo, ima ugodan miris, nije pretjerano grub.


CATRICE Ultimate Moisture Fresh Skin makeup 010  Light Beige - recenzija OVDJE, povučen iz prodaje no još uvijek ga se može naći u Kozmo drogerijama, kupila sam ga opet jer mi je super, kad ovaj potrošim moram mu naći zamjenu :(. RIMMEL Match Perfection Ultra Creamy Compact Powder 100 Ivory - Ok puder u kamenu, nemam ništa loše za reći, uostalom da ni nije odgovarao ne bih ga ni mogla ovoliko potrošiti, ako još jednom zavrtim kabukijem po njemu cijeli će se raspasti tako da se opraštamo, ne bih nered po kupaoni hehe. DIEGO DALLA PALMA Basic Eye Shadow in 162 Peach - po ljeti kada sam tamnija ovo mi je bila dobra nijansa za pregib, znala sam ju nekad koristiti i kada sam svijetla kada bih htjela nešto drugačije. CATRICE Precision Lip Liner in Lost in the Rose Wood - moj najdraži nude lip liner koji je također povučen iz prodaje (baš nemam sreće) no isto se još uvijek može naći u Kozmo drogerijama, kupila sam si već novi. CATRICE Precision Eye Pencil in Black - ok olovka za oči, ništa spektakularno, vjerujem da postoje bolji na tržištu.


To bi bilo to. Nadam se da vam je post bio zanimljiv. :)

Recite mi, što ste vi potrošili od dekorative i preparative nedavno? Pišite mi. :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

23 komentari

  1. Baš sam sjela za komp na napišem empties :D Dosta si potrošila, ja nisam bila toliko vrijedna, ali mislim da će mi idući empties biti "plodniji" jer mi je dosta proizvoda pri samom kraju. Mislim da ću probati Lorealovu micelarnu, nekako ne zagledam previše u njihovu preparativu, ali dosta pozitivnih iskustava sam o njoj čula. Svi ti SOS gelovi koje sam probala su za mene čista izmišljotina, eventualno malo hlade i olakšaju natečeno područje od prištića, ali ništa drugo nisam nikad primijetila :) Imala sam i ja Whipped creme tester, ali sam ga proslijedila dalje, odlučila sam da ga neću isprobavati jer znam da mojoj jako suhoj koži ne bi odgovarao ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dugo sam u vrećici imala 2 stvari i onda odjednom i 2 dana se napunila hehe. To tako obično ide, što mi se nesviđa jer onda sve odjednom moram ponovo kupiti :/ haha. Slažem se da su SOS gelovi glupost, više učinka imam kada stavim paste za zube na prištić i ostavim pola sata, a toga uvijek imam doma hehe. Whipped creme neodgovara ni meni ali Color Adapt sam koristila u srednjoj školi pa mi je ostala u pamćenju hehe.

      Izbriši
  2. U potpunosti se slazem u vezi detox maske, super je, obozavam sve proizvode Formule 10.0.6 (samo ti ne bih preporucila tonik za čišcenje lica narancaste boje, lice tako peče, ima mnogo alkohola, iduci put kupujem zeleni ;-) ) Ovu macadamia masku jedva cekam probat a nikako da ustedim. Na allbeauty.com sam vidila da je cijena velikog pakiranja 200 kn + 40 postarine. Ako te zanima pogledaj, cini mi se sa je ponuda sasvin super... Ja cekam stupendiju da si je priuštin...
    Pozdrav iz Splita! :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam zeleni tonik, bio mi je dobar :)
      Macadamia proizvode mogu kupiti u jednom dućanu u Osijeku gdje me izađe isto kao na stranicama tako da ih ne naručujem s neta a i imaju pakiranja raznih veličina. :)

      Izbriši
    2. pitanjce :D u kojoj se ulici nalazi ta trgovina?

      Izbriši
  3. probaj svakako i Nuxe :)

    svašta se trošilo, ali od dekorative samo maskara, san mi je imati empties sa ovoliko dekorativnih proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgađam samo zbog cijene, čekam da ga usnajpam negdje na netu malo jeftinije haha

      Izbriši
  4. I ja upravo počinjem tipkati Empties u kojima se također nalazi KOZMO Piling za lice s marelicom i glinom. Jedno veliko NE tom proizvodu. Pitam se kako sam ga uopće uspjela potrošiti do kraja?
    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga nisam potrošila, to sam vidiš zaboravila napomenuti, nemogu hahah

      Izbriši
  5. Meni sporo ide to trošenje osim Lorealove micelarne koju isto obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja je i prebrzo trošim tako da ta ušteda koja treba biti jer sam prešla s Biodermine i nije kod mene neka jer ju stvarno brzo potrošim hahaha a i ova koju trenutno koristim jer već na pola potrošena

      Izbriši
  6. Puno si toga isprobala :D
    Mene je Kozmo razočarao s onom maskom od gline tako da nemam namjere isprobavati niti jedan proizvod iz njihove linije prirodne kozmetike :D koliko vidim, nije se ni piling baš proslavio :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma toliko sam ljuta jer sam ga uopće kupila, bez obzira što nije bio skup, ne vrijedi ni toliko hahah

      Izbriši
  7. Piše da ti se Mixa krema sviđa,nadam se da će ubrzo recenzija jer mi je jako zanimljiv njihov asortiman jer je namjenjen osjetljivoj koži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pričala sam o njoj u favoritima mjeseca :D

      Izbriši
  8. Dva Labella? Nakon duuuugo vremena moje je pri kraju, a iznenadila sam samu sebe :D Simpatično ti smeće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Konstantno mackanje, ali konstantno :D haha hvala :D

      Izbriši
  9. Gdje si kupila macadamia masku za kosu i po kojoj cijeni? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Danijel Cosmeticsu u Osijeku, 100 ml nekih 85 kn :D

      Izbriši
  10. Mene je kod R&B labela strasno iritiralo peckanje i nedovoljan osjecaj njege, ali zato med i mlijeko <3
    Lorealova micelarna mi je super, kupila slucajno na nekoj akciji, bas me lijepo iznenadila, svidja mi se sto nije ljepljiva kako neke micelarne znaju biti :)

    OdgovoriIzbriši
  11. svaka cast na potrosenom! od svega sam koristila samo macadamia masku, a planiram da nabavim loreal micelarnu :)

    OdgovoriIzbriši