DIY: Peeling za usne

12:32




Pozdrav dame,

Kao što možete vidjeti iz naslova, danas imam za vas jedan brzi i jednostvni DIY peeling za usne koji je besplatan (recimo) i kojeg možete u 5 min napraviti doma.


I tako sam se ja danas preselila iz svoje sobe i spustila u kuhinju :)


Znam da ima milijun ovakvih postova i videa i moj recept nije ništa revolucionarno, no ipak sam htjela sa vama podijeliti svoj "recept".

Ja sam malo opsjednuta time da su mi usne mekane i glatke. I pokušavajući uštediti koju kunicu, odlučila sam više ne kupovati peelinge za usne nego ih sama raditi.

Sve što vam treba vjerujem da imate doma, tj sigurna sam da već imate doma u kuhinji. Za sve što ćete vidjeti na fotografijama ponuditi ću vam alternativu jer sam radila peelinge i sa tim alternativama i rezultat je jednak.


Ono što vam treba je:

  • Balzam za usne (ja koristim Labello Lip Buter sa vanilijom i makadamijom) - ovaj balzam za usne ne koristim tako da sam ga odlučila iskoristiti za peeling, a i peeling za usne ću staviti u ovo pakiranje od balzama. Možete koristiti bilo kakav balzam za usne, bilo kojeg okusa, što se vama najviše sviđa, može biti običan balzam, može biti nekakvog mirisa/okusa, boje kakve god.
  • Maslinovo ulje - alternativa je suncokretovo ulje, koristila sam i njega kada maslinovog ulja više nismo imali doma. (Najbolja opcija je domaće ekstra djevičansko maslinovo ulje, no poslužiti će bilo kakvo). Ja ovaj put imam pravo domaće ekstra djevičansko maslinovo ulje. 
  • Plastična posudica - u kojoj ćete pomiješati sastojke
  • Šećer - Smeđi ili bijeli, sasvim je svejedno, doma više nemamo smeđeg pa ovaj put koristim običan bijeli. 
  • Svijeća - da zagrijete balzam za usne u žličici i otopite ga, e sada, ovo možete raditi i na ploči (štednjaku) u nekom malom lončiću, no budući da je ploča za kuhanje nova u našem domu, i ako ju imate znate da na te fensi ploče za kuhanje ne smije ići baš bilo kakvo posuđe, pa tako da ja nisam bila sigurna smijem li staviti i grijati svoj mali lončić na ploči pa nisam htjela ni isprobavati, da se ne bi nešto dogodilo pa da mama bude ljuta hehe. Tako da sam ja uzela svijeću i žlicu za umak.
  • Žličice 
  • Posudica u koju ćete staviti peeling - ja ovaj puta koristim ovo pakiranje od Lip Buttera, tako da možete koristiti pakiranja od balzama koja su u ovakvom pakiranju, staklenke od kremica za područje oko očiju ili pak one malene staklene od meda koje dobijete u nekim kafićima kada naručite čaj, možete ih slobodno uzeti hehe. 
Pa krenimo...prvo sam zapalila svijeću.



Zatim sam stavila balzam za usne na žličicu u kojoj ću ga topiti.





I počela topiti balzam.



Zatim sam otopljeni balzam isipala u plastičnu posudicu u kojoj ću smiksati peeling i odmah dodala malo maslinovog ulja jer bi se balzam inače ohladio i vratio u prvobitno stanje, izmiješala to i sada kada se balzam ohladio ali se nije stvrdnio dodajem šećer i sve to promiješam kako bi dobila jednoličnu masu.




Postupak sam ponovila još jednom, to jest, otopila još malo balzama i dodala ulja i šećera kako bi dobila količinu koju želim, svega dodajte malo po malo jer je lakše dodati nego oduzeti, ako želite malo više ulja sipajte malo više ulja i tako, možete ga totalno prilagoditi sebi.

Zatim uzimam posudicu u koju ću isipati peeling i stavim konačni proizvod u posudicu.



I voila! Imate peeling za usne! :)

I to bi vam otprilike trebalo izgledati ovako. Sada imate peeling za usne i nemorate brinuti ako vam upadne u usta malo šećera. :) Vrlo jednostavno za napraviti, uštedite si novaca i usto se malo i zabavite.

 Možete koristiti i vazelin umjesto balzama za usne ili pak med. Peeling držite na nekom hladnijem mjestu (možete i u hladnjaku, ja svoj držim u kupaoni na hladnim pločicama blizu prozora, tako da se ne zagrije i ne otopi i kada grijanje bude u punoj snazi. No stajao mi je i u sobi i nikada mu ništa nije bilo.

To je to, nadam se da vam se post svidio. I ukoliko napravite peeling za usne prema ovom postu definitivno uslikajte i podijelite sa mnom na Facebook stranici OVDJE.



You Might Also Like

4 komentari

  1. Cao, ja sam svoj piling napravila tako sto sam pomesala maslinovo ulje, med, secer i stavila malo arome maline..Ali imam problem jer mi se ulje i med izdvoje, a secer padne na dno. Imas li ideju ili neko od citatelja kako bih mogla izbeci to? Hvala na receptu :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se nikad nije nista odvojilo sa ovim sastojcima

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello I'am Chris
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 188 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je odličan recept! Baš ću ga danas pokušati umiksati jer kao što si rekla, sve sastojke već imam u kuhinji, a treba mi piling :D

    OdgovoriIzbriši