YouTube and Blogs made me buy it!

13:45

Pozdrav dame,

danas ću s vama podijeliti što sam sve kupila jer je to neko recenzirao na blogu ili YouTube-u, stavio u favorite, rekao da je to njegov HG proizvod itd..

P.S. - Ovo nisam kupila sve odjednom niti u mjesec dana, neke stvari imam već dvije godine, neke sam ponovno kupila i tako, skupilo se s vremenom, tako da ako ste mislili da sam sastavila popis i otišla u pohod, nisam. :)



Mogu vam reći da se nakupilo dosta hehehe i nisam se mogla sjetiti za sve proizvode kog koga sam točno vidjela sve. No neću duljiti nego ću se baciti na fotke :)


Real Techniques kistovi - ovo nije nikakvo iznenađenje :) (YouTube)


Rimmel Wake Me Up tekući puder - ovo sam vidjela kod svakog blogera/vlogera koji je iz UK hehe

Rimmel Stay Matte - od koga nisam čula za ovo?! :)

Rimmel Lash Accelerator maskara - ovo je jedna od HG maskara Nicole Guerrieo.

Rimmel Scandaleyes Kohl Kajal in 005 Nude - za ovo sam također čula od...svih?! :)

Rimmel Apocalips - ista stvar kao i sa Wake Me Up puderom. (LINK- swatchevi)


Za sve ove proizvode je kriva Essie-Button. (YouTube) (Bourjois Healthy Mix Serum tekući puder, Healthy Balance puder u kamenu, Healthy Mix korektor, Color Boost debeljuce -(LINK za mini recenziju)


Maybelline Color Tattoo On and On Bronze - od kog nisam čula za ovo je bolje pitanje. (LINK na recenziju)

Maybelline Fit Me korektor - za ovo je kriva Makeup Geek. (YouTube)

Maybelline Vivids ruževi - za ovu liniju ruževa sam čula od svih vlogerica iz SAD-a. (YouTube) (LINK na recenziju)

Maybelline Color Whisper ruževi - ista priča kao i sa Vivids linijom. (LINK na recenziju)

Maybelline Master Precise eyeliner - za ovo nisam sigurna, možda Emily Noel? (YouTube) (LINK na favorite mjeseca)

Tu bi se još našli ovi proizvodi: Instant Age Rewind Eraser Dark Circles korektor i Falsies maskara.


Sleek Contour Kit - za ovaj proizvod nisam sigurna, ali sigurno je neka od UK vlogerica.

Sleek Blush By 3 - za ove palete sam prvi put čula od Nia Says (YouTube) (LINK na recenziju)


L'Oreal True Match tekući puder - ovo pripisujem opet Nicole Guerriero.

Za ostalo nisam sigurna tko je točno kriv, ali znam da je u pitanju neki UK beauty blog. Voluminous x5 maskara, False Lash maskara.


Za ove se proizvode ne sjećam kog koga sam prvi puta vidjela, jedino se sjećam da sam Colorstay korektor kupila zbog MakeupbyAlsenio. (YouTube)  No svi proizvodi su dobro poznati i razvikani tako da ih i danas možete vidjeti svuda. Colorsray tekući puder, Photoready primer, Lip Butter (raznije nijanse), Matte ruž u nijsansi Nude Attitude. 


ELF Eyelid Primer - opet Emily Noel. (YouTube)

ELF Brow Kit - Shanaanxo (YouTube)

Za ostalo ne znam točno, mnogi su spominjali ove proizvode :) ELF HD blush Diva, ELF highlighter in Gotta glow, ELF Contouring and Blush and Bronzer in St.Lucia.

LINK na ELF Haul.


NYX Black Label ruž u nijansi India - Shanaanxo (YouTube)

NYX High Shine lipgloss - Tanya Burr. (YouTube)

Za ostale proizvode sam čula od svih, ali doslovno, vjerujem da i vi znate za sve ove proizvode. NYX-ovi bestselleri hehe. NYX rumenilo Mocha.

Recenzija NYX Butter gloss sjajila LINK.
Recenzija NXY Jumbo Eye Pencils LINK.


Ovo su moje najdraže umjetne trepavice i to mogu zahvaliti Emily Noel. (YouTube) I koštaju samo 28 kn :)


O svim ovim prozivodima slušam i dan danas stalno na blogovima i YouTubeu, tako da nema pojedinca, kolektivno su me svi natjerali da kupim sve ove proizvode hehe. Konkretno radi se o MAC Angel, Illamasqua Fable (LINK na recenziju i dupe post LINK), Clinique Chubby Stick Pudgy Peony (LINK na DUPE post), UD Naked Basics, Macadamia ulje za kosu.



Za ove sam proizvode čula na domaćem terenu hehe. Kolegice blogerice su hvalile ove Look by Bipa (LINK - swatchevi) olovke za usne pa sam tako i ja morala skupiti sve nijanse. I Look by Bipa maskara čiju sam recenziju pročitala OVDJE.


Aussie proizvodi općenito, razvikani na YouTubeu još puno prije nego što su došli kod nas, a kada su došli YouTube je kriv za to što sam ih odmah kupila.

L'Oreal micelarna otopina - mislim da sam prvi puta čula za ovu micelarnu kod Miss Glamorazzi, no onda još nije bila dostupna kod nas.

Catrice Lashes to Kill maskara - o ovoj maskari sam dosta čitala na našim i stranim blogovima, i morala je isprobati.

Deborah Glossissimo sjajilo 02 - za ovo je kriva Persa sa Beauty&Sweets bloga :)

IsaDora Tropical Pink Lip Liner - za ovo su krive domaće blogerice hehe. (LINK - swatch)

Essence Stay All Day 16 hout long lasting korektor - Lauren Beauty

Catrice Gel Eyeliner u nijansi Jack Black with Goldie Swan - ovo ste mi svi vi preporučili kada sam pisala recenziju o crnoj i smeđoj nijansi :)

To je to! Vjerujem da se nisam ni sjetila svih proizvoda i da sigurno imam u kolekciji proizvoda koje sam zaboravila no mislim da je ovo većina. :)

Nadam se da vam se svidio post i nadam se da uživate u slobodnom danu i lijepom vremenu. <3

XOXO,
LeMakeupFreak.










You Might Also Like

25 komentari

  1. Sve mi se sviđa :)
    Gdje se mogu kupiti umjetne trepke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih kupujem u kozmetičkoj trgovini u Osijeku, tako da ne znam gdje ih dalje ima, no vjerojatno ih ima na netu za kupiti :)

      Izbriši
    2. gdje u Osijeku? :D

      Izbriši
  2. kako su ti lepi noviteti, dopada mi
    se najveći deo onoga što si izabrala :)
    najviše UD naked b. jer je i sama želim :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko svega, stvarno su te namamile :D Kod mene ista stvar, al u dosta umjerenijoj varijanti :) Vjerojatno jer proslijeđujem dalje ukoliko mi se nešto ne svidi iz prve :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Neka kažu da nije moć u youtubeu i blogovima :D LIjepu brojku si skupila. Rado bih znala ako si se razočarala nekim proizvodom. Znaš onaj yt tag: product not worth the hype :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Namjerno nisam htjela pisati jesu li mi se svidjeli ili ne, jer će to biti zasebni post ;) A i imam problem taj da oni što mi se nije svidjelo nemam više, tako da se moram i sjetiti šta mi se sve nije svidjelo haha :D

      Izbriši
  5. Kakvu kozu imas i je li ti bolji bourjois ili rimmel puder u kamenu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada suhu, ljeti normalnu sa sjajom T zonom. Za vrijeme hladnijih mjeseci mi ne treba puder u kamenu, no koristim ga jer kako koristim podloge sa dewy finišom te podloge imaju tendenciju micati se tijekom dana, pa mi treba neki puder u kamenu da da to fiksiram ali minimalne količine tako da nisam zahtjevna što se tiče pudera u kamenu, ali kada bih morala birati između ta dva odabrala bih Bourjois. Jer me preko ljeta Rimmel Stay Matte totalno razočarao, to moju T zonu nije ništa matiralo, a Bourjois mi je baš dobar, meni odgovara. :)

      Izbriši
    2. Hvala :) Ja imam Rimmel pa razmisljam da se prebacim na Bourjois i vjerovatno hocu :)

      Izbriši
  6. Hahaha prvo ti svaka čast da si se uspjela sjetiti tko te potaknuo na kupnju za svaki proizvod :D Ja to svakako ne bih mogla, barem ne za sve stvari. :D
    dijelimo neke zajedničke komade - RT kistove, Rimmel Stay matte puder, Bourjois puder,Loreal maskaru, Revlonov puder i tako dalje, da ne nabrajam :D
    Zanima me kakav ti je Revlonov primer? Ja ga namjeravam kupiti ali mi se ne daje baš novac ako nije baš dobar :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Hhahah odličan post! Ja jos nemam vecinu ovih proizvoda ali zelim ih.:))

    OdgovoriIzbriši
  8. hahah, koliko toga :D sve je divno. piši kakve su ti maskare rimmel i catrice. sva sreća pa ne pratim još i yt, blogovi mi dovoljno para izbiše iz džepa :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicna post :)
    Da li moram da napomenem da je cela moja kolekcija kupljena po preporukama? :D

    OdgovoriIzbriši
  10. odličan post :) koju nijansu bourjois healthy mix seruma imas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jel ti nijansa 52 odgovara zimi, ili ti je tamna?

      Izbriši
    2. Ne bih rekla da mi je tamna, no malo kao da mi je zuta, ali buduci da nije full coverage, malo blendanja i bronzera i ok, iako s njom imam jak love-hate odnos, nekad mi je predobra, a nekad ju stavim na lice i uzas je hehe.

      Izbriši
    3. uff, zanima me taj puder već neko vrijeme, i vidim za 2 dana u mulleru 25% na bourjois pudere. uzela bih ga ali nijansu 51 vanille clair. to što si rekla da ti je užas jel to misliš zbog nijanse ili općenito kakav ti je puder? tražim neki puder koji je manjeg do srednjeg prekrivanja, imam 16 g, teško mi je naći dovoljno svjetlu nijansu pudera, nisam ekstremno svijetla, ali mi je većina pudera mrvicu tamna(zadnji sam imala catrice photo finish 010 sand beige i ne sviđa mi se,mrvicuu mi je taman, nije baš kvalitetan). imam normalnu kožu, neutralnog do žutog podtona. vjerujem da znaš više od mene, pa što bi mi ti preporučila?:)

      Izbriši
  11. jel izgleda dobro maybelline color tatto ako ga nanosiš samostalno, bez drugih sjenila? kako ga ti nanosiš, s kistovima ili? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih najcesce i nosim samostalno, barem ovu bronze nijansu, nanosim ga i prstima i kistom, ali kist mora biti sintetički. I moras brzo izblendati jer se brzo osuse

      Izbriši