Proizvod tjedna #4

14:59

Pozdrav dame,

danas vam donosim Proizvod tjedna post, o kojem se proizvodu radi sam otkrila jučer na svojoj Facebook stranici i poklonila jedan primjerak osobi koja prva pogodi o kojem je proizvodu riječ :)



Ovaj tjedan sam otkrila opet jedan stari favorit, a radi se o Catrice Defining Blush u nijansi 060 Rosewood Forest. Cijena ovog proizvoda je 29 kuna, a dostupan je u drogerijama koje drže Catrice kozmetiku (Muller, Kozmo, DM).


Kao što možete vidjeti radi se o tamnijoj nijansi, ja osobno obožavam ovakve tamnije nijanse jer mi stoje bolje nego jarke pinky boje, ovo je jedna predivna tamnija roza nijansa sa smeđim podtonom. Jako je lijepa i prilično neutralna nijansa, ovo rumenilo stoji svim tonovima kože, bilo da ste porculanskog tena ili tamnog.

Pigmentacija je taman, ne treba vam puno a količina proizvoda koja se uhvati na kist je taman onoliko koliko treba i naravno možete prilagoditi intenzitet boje sebi. Još jedna stvar koju obožavam kod Catrice rumenila jest ta da se rumenila nimalo ne truse, pa tako ni ovo.

U pakiranju izgleda mat no kada ga aplicirate na lice ima satenski finiš, što mi se isto jako sviđa jer daje blagi sjaj obrazima pa izgledate svježije.

Vjerujem da ste sa pakiranjem vrlo dobro svi upoznati, prozirno, jednostavno i čvrsto plastično pakiranje.

Prošle zime sam ga stalno nosila i kako su došli opet hladniji mjeseci i zima se opasno približava ja sam opet izvukla ovo rumenilo i koristim ga kao luda, ovaj tjedan sam samo ovo rumenilo koristila i sigurna sam da će tako biti i idući tjedan.

Omjer cijene i kvalitete ovog rumenila je više nego odličan, za 30 kuna dobijete odlično neutralno rumenilo za svaki dan, a ukoliko ste u potrazi za dobrim neutralnim svakodnevnim rumenilom a ne volite smeđe/brončane tonove nego tražite neko koje ima ružičastih tonova...ovo je rumenilo za vas!



Sutra radim FOTD post i sigurna sama da ću koristiti ovo rumenilo tako da ćete ga moći vidjeti sutra u akciji!

Imate li vi neko rumenilo kojeg obožavate i koji vam je HG proizvod? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

3 komentari

  1. Jako lijepo rumenilo, bas prava jesenska/zimska boja. :D
    Ja sam cijeli ovaj tjedan nosila Catrice Apropos Apricot, prekrasno mi je! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam ovo rumenilo jer ga nisam uspjela pronaći ali imam par sličnih :D Jako mi se sviđa ova nijansa, baš je za svakodnevni makeup.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam ovo rumenilo i jedno od najdrazih mi je.

    OdgovoriIzbriši