Proizvod tjedna #3

15:19

Pozdrav dame,

ispričavam se što ovaj tjedan malo kasnim sa ovim postom, no bez lažnog izmotavanja, da mi je netko u nedjelju prislonio pištolj na glavu i rekao napravi fotke i složi tekst, ja bi mu rekla, okini! Da, TOLIKO uopće nisam bila raspoložena taj dan za bloganje hehe.

No to nikako ne znači da ćete ostati zakinuti za post. :)

Ovaj (prošli) tjedan sam mijenjala svoju ladicu sa podlogama u mom plastičnom boxu (LINK na post) i izvukla iz kolekcije jedan tekući puder koji mi je bio spas prošle zime.

Radi se o Catrice Ultimate Moisture Fresh Skin Makeup u nijansi 010 Light Beige. Jako sam tužna što su ga izbacili iz asortimana, iako se još uvijek može negdje naći.



Ovo je moja "don't have to think about it" podloga, podloga za koju sam sigurna da će uvijek izgledati dobro na mome licu, mogu ga stavljati ujutro u 6 sati u polu mraku i uopće se nemoram brinuti. Koristim ju u kombinaciji sa RT Buffing brush.

Ovo je krasna lagana podloga, ja sam se do sada užasno borila sa svojom zahtjevnom suhom kožom koja je "pucala" od hladnoće i nikako nisam mogla naći podlogu za lice koja se neće uhvatiti za to. I onda sam otkrila ovu podlogu.

Vrlo je lagana, svakodnevna podloga, kao što piše na pakiranju izrazito je hidratantna, prekrivanje je između sheer i medium, što meni odgovara jer ja za prikriti imam samo crvenilo i flekice koje su ostale kao vječni podsjetnik na to da sam kopala po svojim prištićima, i sve to lijepo prirodno prekrije i ujednači ten, vrlo se lijepo i lagano blenda i ima taj lagani dewy finiš

Pakiranje je jednostavno i sviđa mi se što je u tubici jer to znači da ću moći iskoristiti i zadnju kap pudera. Također ima jedan vrlo blagi i ugodan svježi miris koji se ne zadržava i ubrzo nakon apliciranja nestane.

Kako su meni prošli tjedan krenula predavanja na faksu i sva ta zbrka, stalno nosim ovu podlogu.

Iz prodaje je nažalost povučen no još uvijek ga viđam po nekim drogerijama, tako da sam si kupila backup budući da mi je ostalo malo u ovom pakiranju koje trenutno koristim.

Mislim da je ovu podlogu zamijenila njihova BB krema, i jesu slični proizvodi no definitivno mi je UM bolja od BB kreme (iako i BB kremu volim i stalno koristim)






No od onda kada sam otkrila ovu podlogu do danas moja se koža promijenila, više ne bih rekla da imama zrazito suhu kožu, ona je sada mješovita, naime sad bih rekla da imam normalnu kožu sa masnijom T zonom no i dalje mi je ova podloga odlična, samo si matiram T zonu sa matirajućim puderom u kamenu.

Točne se cijene nažalost ne sjećam no više od 50 kuna nije.

To je to. Ovo je moj favorit prošlog tjedna. :) Nadam se da vam se sviđa ova serija postova naime ovako imam priliku pričati o proizvodima koji nisu novi na tržištu (što je inače tendencija jer stalno kupujem i isprobavam nove stvari) a dobri su i koje se možda ne bih sjetila recenzirati a ovako imam tu priliku a ujedno vidite i moje favorite :)

Recite mi koji tekući puder trenutno na vašoj listi favorita, imate li neki bez kojeg jednostavno ne možete? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

8 komentari

  1. Moj favorit nije puder nego BB krema koja zapravo podsjeća na puder :D Holika holika - i ja neznam kako sam živjela bez toga do sad...Prekrivanje je jako što volim bez obzira na to što mi nije potrebno (osim za crvenilo na nosu i obrazima), a trenutno mi je koža suha te se na nekim djelovima peruta pa mi je jako potrebna em hidratacija em prekrivanje bez naglašavanja suhih dijelova i to HH radi odlično-već sam si naručila novu u slučaju da mi ove ponestane...super mi je zamijenila RevlonCS jer je 3x jeftinija za isto mililitara a jednako je kvalitetna..

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne mogu vjerovat da baš o ovom puderu pišeš, jučer sam ga kupila u Kozmu (Os) jer sam vidjela da izlazi iz asortimana, pa rekoh da ga probam. Sva sreća pa sam naišla na jedan jedini neotvarani i što sam od 3 nijanse našla onu koja mi odgovara. Za sad sam zadovoljna, i malo mi je bilo čudno kad sam ga stavila jer sam do sad koristila Bourjois HM (onaj novi) koji ima izrazito dewy finiš, a ovaj je ipak malo umjereniji :) I nisi pogriješila puno u cijeni, 45 kuna dođe :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto imam taj Radiance HM, iako mi odgovara finiš meni takvi puder imaju tendenciju micati se, lako skliznu, znaci neku dugotrajnost ne mogu očekivati, ovaj mi je baš dobar, je dewy finiš ali umjereniji baš kao sto si rekla. Ma odličan :)

      Izbriši
    2. Da, baš sam jučer primijetila da je jako pstojan na licu. Imala sam ga od 8 ujutro pa do 6 popodne i još se uvijek držao na licu :) nisam mislila da će mi se toliko svidjeti :D

      Izbriši
  3. U potrazi sam za povoljnim puderom za suhu kožu (i svijetlu kožu) i mislila sam kupiti H.Mix, dok nisam jučer iskopala pohvale na račun Catrice pudera. Onda je pak plan pao na njihov Photo Finish koji je duplo jeftiniji od H.Mixa, a za ovaj kojeg spominješ nisam uspjela naći informaciju kako se slaže sa suhom kožom. Sad ne znam kojeg da kupim :D. Hajde, ovaj ima prednost jer daje lagano prekrivanje i izlazi iz asortimana, odnosno uzet ću onog koji mi bude najbolje odgovarao kad si ga swatcham. Nadam se da mi neće biti pretaman :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala Photo Finish ali staru formulu, i nisam baš nešto posebno često posezala za njime, nedavno sam ga bacila jer je istekao rok trajanja. Ultimate Moisture mi je definitivno bolji, no sve ovisi o ukusu i što preferiraš, ali swatchaj i oškicaj oba :)

      Izbriši
  4. Zvuči baš dobro :D
    Moj favorit je definitivno Revlon colorstay i mislim da cu mu se uvijek vraćati. Također, obožavam Holiku Petit Clear, odlicno prekriva, a ne fasadira. imas je na ebayu kod sing sing girl ;) mislim da je kod nje najjeftinija, oko 6 dolara ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim Colorstay, najviše ga koristim zimi, no sada ga ne koristim baš jer imam nijansu koja mi ne odgovara 100% pa imam na popisu za kupovinu svijetliju nijansu da miješam. Ali čeka red jer ja uvijek imam milijun stvari koje zelim kupiti :/ haha

      Izbriši