Proizvod tjedna #2

14:01

Pozdrav dame,

nedjelja je i tako vrijeme za novi proizvod tjedna post, ovaj tjedan sam luda za rumenilima, iako sam uvijek luda za rumenilima i to mi je druga stvar koju volim najviše kupovati (nakon ruževa) ovaj tjedan , a kako je zahladilo ja se okrećem kremastim proizvodima i tu nastupa moj proizvod tjedna, CATRICE Blush Stick u nijansi ChamPINKon iz LE kolekcije Matchpoint.

I znam, ovog proizvoda više nema za kupiti, tj., možete ih još naći u Muller drogerijama u onim "košarama" gdje pobacaju stvari iz limtiranih kolekcija koje se nisu prodale (često i po nižoj cijeni).

Odlučila sam ipak pisati o ovom proizvodu u slučaju da opet izađe kao dio neke LE kolekcije.




Izgled ovog proizvoda nije ništa posebno niti uzbudljivo i većina nije ni primjetila baš ovaj proizvod no kada sam swatchala tester kada je izašla kolekcija jako mi se svidjela tekstura rumenila.

Problem koji inače imam sa kremastim rumenilima ili rumenilima u sticku je taj da su presuhi, ne daju se izblendati onako kako bih ja to htjela, a neki su jednostavno loši.

Ali meni se ovo rumenilo u sticku JAKO svidjelo, naime i ovo je proizvod iz moje kozmetičke torbice koja je uvijek samnom (čiji se sadržaj skoro totalno promjenio, ukoliko vas zanima update post o kozmetičkoj torbici, slobodno recite :D), kako je krenulo izrecenzirati ću vam sav sadržaj svoje kozmetičke torbice hehe.

Boja rumenila je ona "vani je -10°C i obrazi su mi rumeni od hladnoće", boja je skoro identična mojoj prirodnoj boji rumenih obraza, tekstura rumenila je rjeđa i nije suha i onako se lijepo proizvod zagrije pod prstima, nije jako pigmentirano pa se ne morate bojati da ćete vrlo lako pretjerati, iako svi znamo da je lakše dodati proizvoda nego popravljati štetu hehe. Jako se lijepo i lagano blenda prstima ili bockalicom.

Za ovim rumenilom posežem kada imam lijene dane ili kada nisam doma, kada mi se ne da raditi cijeli proces konturiranja, highlight i ostalo, a moram se malo srediti, ovo rumenilo mogu nanijeti prstima za par sekundi. I mogu ga nanijeti i na usne jer nije cream to powder formula.

Ovo je rumenilo u sticku bilo izrazito ugodno iznenađenje za mene i preporučam vam da ih oškicate ako se opet pojavi (što nije nemoguće).

Kremasta rumenila su općenito odlična ako imate suhu kožu, jako su zahvalni za vrijeme hladnih mjeseci jer neće naglasiti suhoću vaše kože nego ju podignuti i dati joj onaj zdravi sjaj.

Cijena ovog proizvoda je bila oko 30-tak kuna.


Koristite li vi kremasta rumenila? Imate neke svoje favorite? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.



You Might Also Like

15 komentari

  1. baš mi se sviđa! nemam još niti jedno krem rumenilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo hladno vrijeme je idealno da ih isprobaš :)

      Izbriši
  2. Fora je, ali nisam neki fan kremastih. Imam dva kremasta. Moj favorit je kryolan. I kremasta sjenila definitivno podignu bolje lice od onih u kamenu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam još imala priliku isprobati kremasta rumenila jer sam nekako uvijek iz navike kupovala ona puderasta, no ovo se čini vrijednim isprobavanja. Ja već godinu dana koristim Benefit Benetint lip&cheek tint i odlično mi je. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Benetintu slušam godinama već. Morati cu ga i ja isprobati :)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Vjerujem da će se opet pojaviti kao dio neke LE kolekcije ;)

      Izbriši
  5. jako je lijepa boja :)
    Imam 2 kremasta rumenila i imala sam jedno u sticku koje sam proslijedila dalje, nekako ipak više volim standardna rumenila u kamenu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojoj suhoj koži jako odgovaraju kremasti proizvodi, ali rumenilo u kamenu je sigurna stvar :)

      Izbriši
  6. Ja sam za recenziju kozmetičke torbice :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Bježim od kremastih rumenila a ni sama ne znam zašto :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Nemam trenutno niti jedno kremasto, koje god da sam probala bili su mi bezveze, većinom slabo pigmentirani i loše trajnosti, ali ovo zvuči baš lijepo. Šteta što LE, moram priznati da ovaj proizvod nisam registrirala... Ako kojim slučajem naletim na njega, kupujem! I da, može recenzija kozmetičke torbice :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo nije nikad ni došlo kod mene -.-
    Meni je baš slatko ovo pakiranje :D ali nisam fan kremastih rumenila, jer ne znam ih aplicirati a da ne izgledam kao klaun. Uvijek pretjeram.. :D
    Jako mi se pak sviđa nijansa, ja bi ga nosila na usnama :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovaj stick zbilja djeluje odlično :))) luda sam za rumenilima, ali ne mogu izdvojiti mnogo za ona skupocijena... više volim ove od catrice i essence jer su pigmentirana i lako se nanose :) kremasto rumenilo istog pakiranja imam od essence, ali više ga volim staviti kad je vani baš hladno zato jer mi lijepo zaštiti jagodice kad onako zapuhne vitar :P

    OdgovoriIzbriši