Jesenski Top 4

13:28

Pozdrav dame,

današnji post će biti moji top proizvodi za jesen, proizvodi, tonovi i boje koje su IN i prikladne za jesen, dakle spremite neonske jarke ljetne boje i izvadite bogate, tamne i raskošne boje.



Svi proizvodi su iz drogerijskog ranga tako da ukoliko vam se nešto svidi što vam pokažem lako je dostupno i neće vam napraviti veliki minus na računu ili totalno isprazniti novčanik.

NAPOMENA: Ovo je moji osobni odabiri, proizvodi i boje koje ja volim koristiti u jesen, nema nikakvog pravila, na kraju dana vi nosite ono u čemu se vi ugodno osjećate i ono što vam se sviđa, ovo su samo moji prijedlozi ukoliko želite malo promjeniti svoju makeup rutinu, malo je osvježiti i prilagoditi godišnjem dobu :)

Proizvode sam podijelila u 5 kategorija po 4 proizvoda: Podloge za lice, sjenila, rumenila, ruževi i ostalo. Pa krenimo...

1. Tekući puder


Ok, vidite i vi i ja da je tu samo tri proizvoda, znam...no 4. proizvoda u ovoj kategoriji jednostavno nema. Ovo su 3 podloge koje trenutno koristim stalno. Radi se o Catrice BB kremi u nijansi 010 Light Beige, već sam sto puta pričala o ovoj BB kremi, i znate koliko je volim, lagana je a opet pruža solidno prekrivanje, ima dewy finiš i jako je volim. Iduća podloga je Maybelline Fit me tekući puder u nijansi 115, ova podloga mi se opet uvukla pod kožu, kada sam imala izrazito suhu kožu ova podloga mi nije odgovarala no sada kada mi je koža normalna sa masnijom T - zonom ova podloga mi je odlična i mislim da bi ova podloga najviše odgovarala onim koji imaju normalnu kožu (ukoliko nađete nijansu koja vam odgovara), eventualno ako vam se samo T- zona u tijeku dana zasjaji kao meni samo malo pudera u kamenu i to je to. Zadnja podloga je Bourjois 123 Perfect u nijansi 52 Vanilla, ovo je moja full coverage podloga, iako je ona medium coverage, no budući da ja nemam nekih velikih problema na licu ovo mi je sasvim dovoljno, mat je finiša, no nije onaj mat finiš na stereoidima (kako ih ja zovem hehe), već malo umjereniji, podloga je lagana, možete ju nadograđivati ukoliko želite jače prekrivanje, ako napravim dobru pripremu (peeling, dobra krema za lice) ova podloga mi je super. Ako imate suhu kožu, klonite se ove podloge hehe.

2. Sjenila



Moje mišljenje u vezi sjenila u jesen je - sve ili ništa! Hehe, naravno ne doslovno, već ili neki smokey eye sa nekim crvenkastim, tamno zelenim i tamno ljubičastim tonovima ili vrlo jednostavo neutralno sjenilo sa tušem. No naravno da ne morate raditi smokey eye ako želite malo boje na očima, recimo na gornjem kapku samo definirati pregib i tuš, a na donjem kapku proći malo sa smeđim sjenilom koji ima crvenkasti podton ili sa bogatom tamno zelenom bojom (ukoliko želite vidjeti takav nekakav look, slobodno mi recite u komentarima). Sleek i-Divine paleta u nijansi Au Naturel je odlična basic paleta koja ima odličan omjer jednostavih, mat neutralnih sjenila i shimmerastih bogatih tamnijih nijansi, ja je imam jako dugo i JAKO sam zadovoljna sa njihovim paletama i preporučam je svima. Maybelline Color Tattoo u nijansi 70 Metallic Pomegranate, mislim da je ovo IT boja za jesen već godinama, ta crvenkasta boja sa zlatnim shimmerom, ako se ova boja koristi na pravi način, dobijete jedan vrlo lijepi, neobični look, možete ovo sjenilo koristiti i samo, samo pazite na količinu i rubove dobro izblendajte. (Recenzija svih Color Tattoo nijansi OVDJE). Catrice Liquid Metal sjenilo u nijansi 080 Mauves like Jagger, ovo je jedna vrlo zanimljiva nijansa, siva koja pod nekim svjetlom izgleda kao gun metal tamno siva, a nekada izgleda siva sa ljubičastim podtonom, jako neobična nijansa, jako dobra za smokey eye. Catrice Duo Eyeshadow u nijansi C02 Beauty Bouquet (Eve in Bloom LE) ovaj duo je odličan, ova tamnija nijansa jako podsjeća na Metallic Pomegranate Color Tattoo no bez tih zlatnih šljokica i malo umjerenije, jako lijepo i jako lijepo izgleda kada se nosi sam.

3. Rumenila


Što se tiče rumenila, ove jeseni više naginjem neutralnijim i tamnijim nijansama, te nijansama koje u sebi sadrže malo ljubičastog podtona. Catrice Defining Blush u nijansi Rosewood Forest (o njemu možete čitati u mom proizvod tjedna postu OVDJE), Golden Rose Terracotta Stardust u nijansi 102 ovo je rumenilo i highlighter, kada ga koristite zasebni highlighter vam ne treba, ono što vam treba sa ovim proizvodom je lagana ruka prilikom apliciranja, jako dobar proizvod, ako ste tamnije puti mislim da ovaj proizvod možete koristiti samo kao highlighter no budući da sam ja toliko svijetla (čitaj blijeda) ja ga koristim kao rumenilo. Jako je shimmerasto i lijepo podigne look ukoliko imate mat podlogu malo sjaja na obrazima će vas look učiniti svježijim. Avon Ideal Luminous u nijansi Classic Aura (swatch možete pogledati u postu OVDJE) jako lijepo neutalno mat pink rumenilo, dosta je pigmentirano pa uz ovo rumenilo preporučam neki jako mekani i ne toliko gusti kist (npr. Look by Bipa kist za rumenilo). Make Up Factory
rumenilo u nijansi 11, ružičasta nijansa sa hladnim podtonom i shimmerom, vjerujem da bi ovo rumenilo bilo jako lijepo u prijelazu iz jeseni u zimu.

4. Ruževi



Kod mene je ove jeseni ili nude ili tamni ruž. Nude nijansa koju obožavam i mislim da mi je ovo 4. pakiranje već je Golden Rose ruž u nijansi 98 (recenzija i swatchevi u postu OVDJE). Još jedan Golden Rose ruž u nijansi 113 (swatch možete pogledati u postu OVDJE) jedna nako lijepa purple wine boja. Catrice Bloody Red ruž iz LE kolekcije predivna bogata tamno crvena nijansa sa mat finišom. (Fotografiju gdje ga nosim možete vidjeti OVDJE). Beauty Uk ruž u nijansi 17 Plumalicious, ovo je IT boja ruža ove jeseni, sviga imaju i svi pričaju o njemu. (Fotografija gdje ga imam na usnama - OVDJE)

5. Ostalo



Golden Rose Mettalic Eyeliner u nijansi 10 (recenzija i swatchevi OVDJE) oodličan tuš za oči, tamno ljubičasta nijansa koja izgleda crno no kada uhvati svjetlo vidi se ta predivna ljubičasta boja. Savršena ako se želite malo odmoriti od klasične crne i malo promjeniti look. Maybelline Gel Liner u nijansi Black ako ipak niste za tuševe u boji onda jedan dobar basic gel eyeliner koji je odlično pigmentiran i s kojim je lako raditi vam je potreban jer ain't no look like a cat eye look ;). L'Oreal False Lash WINGS waterproof & Catrice Mini MAX Precision Volume maskara - volumen volumen i samo volumen, i to mi ove dvije maskare pružaju, no znam da je maskara jedna jako individualna stvar tako da.... Essence Stays No Matter What eyepencil & eyeshadow - ove jumbo olovke su novitet u Essence ponudi i ODLIČNE su.. stvarno, jeftine i dobre, uz ove tri nijanse koje su na slici (08 Chocolate Brownie, 05 Cute Copper i 07 Whipped white frosting) preporučam i tamno zelenu nijansu 06 Green Garden. Odličan "pop od color" na donji dio kapka. I dugotrajne su što je uvijek plus.

To je to. :) Ovo su moji odabiri i preporuke za jesen. Nadam se da vam se post svidio :)

Imate li vi neke proizvode koje obožavate koristiti u jesen? Volite li dramatične usne u jesen? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

10 komentari

  1. Uvijek odlažem da kupim Bourjois 123 puder,ali stvarno moram a GR Stardust rumenilo je predivno :) Što se tiče ruževa,jako volim nude nijanse (nikad ih dosta) ali ponekad za promjenu nanesem i neke jarke nijanse.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Moram te pitati, kao da se sjecam da si spominjala da imas Rich treatment od Artdecoa? Kakav ti je bio i koju si nijansu imala? Ne mogu procijeniti koji su rozog, a koji zutog podtona.. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super mi je, kao što ine kaže bogata je, hidratantna, za normalnu do suhu kožu no ja sam kupila pogresnu nijansu (12) koja mi je tamna i ona je zutog podtona

      Izbriši
  3. Imamo nekoliko sličnih favorita :-) a neke druge želim probati...

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram pogledati kod nas ove Essence eyepencil+eyeshadow, izgleda mi interesantno :) a i catrice metal sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. super post!
    ja obozavam sleek neutralnu paletu, i zapravo ju najviše i koristim jer sadrži sve nijanse koje volim. pomegranate nikako da kupim a jako mi se sviđa.
    moram i po catrice rumenilo, pod hitno!
    od ruzeva jako volim plumalicious, predivan je, predivan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Daj mi reci, molim te, koji si podton? Cidim da koristiš Maybelline 115 koji meni odgovara, a on je rozi, dok su Catrice BB krema i Bourjois puder više žuti. Bourjois puderi mi nikak ne odgovaraju, al me ova Catrice BB privlači al se bojim da mi ne bude prežuta, ja sam čisti rozi podton. Nijansa 020 je više roza, al ta mi je pretamna pak. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam ni je dan ni drugi, između dakle neutralni neki, tako da se mogu izvuci noseci podloge i rozog i žutog iako kada potamnim to je žuti all the way, Catrice BB krema je žutog podtona, ali što ja znam, meni nije prežuta, recimo ova Bourjois 123 je definitivno više žuta od BB kreme.

      Izbriši
    2. Budem si u nekakvu posudicu istisnula testera te BB kreme pa probala doma, najbolje. Hvala svejedno. :)

      Izbriši