FOTD #8 - Everyday

14:33

Pozdrav dame,

danas imam novi FOTD post za vas, ovo je moj svakodnevni look u zadnjih mjesec dana (kojeg nosim i sada dok vam tipkam ovak post hehe), vrlo jednostavno, minimalistički, čisto da izgledam uredno :)


Budući da nemam vremena baš u zadnje vrijeme, ovaj look mi je rutina koju radim, brzo je i jednostavno i koristim provjerene proizvode za koje znam da mi odgovaraju. Kao što ćete vidjeti na slikama čak se ne trudim previše ni sakriti prištiće koje sam dobila na čelu jer mi je to ujutro too much work heheh. Da me sretnete u gradu, vjerojatnost je 99% da bih imala ovakav makeup.

I imam jedno zapažanje koje bi podijelila sa vama, jako mi je smiješno kada netko sazna (i/ili vidi) da pišem beauty blog, i onda kada me sretne proučava moje lice i čudi se zašto ne hodam svaki dan sa full face glam makeup-om hehehe i onda redovito bude komentar: "Pa ne šminkaš se ti jako". Ljudi misle da beauty blogerice svaki dan hodaju sa nekim teškim smokey eye look-om heheh. Vjerujem da se to događa i drugim blogericama.

No vratimo se na temu posta...

POPIS PROIZVODA:

LICE:
L'OREAL True Match tekući puder u nijansi Vanilla Rose (C2)
ESSENCE Stay All Day 16 hour long lastinng concealer u nijansi 10 (ispod očiju)
ESSENCE All About Matt! Fixing loose powder (za fiksiranje korektora ispod očiju i matiranje T zone, btw jako mi se sviđa kako fiksira korektor ispod očiju)
ELF Bronzer in Warm (lagano po vanjskim dijelovima lica, budući da sadrži shimmer)
SLEEKContour Kit in Light (bronzer za konturiranje)
NYX Blush in Mocha

OČI I OBRVE:
ELF Eyebrow Kit in Dark
URBAN DECAY Naked Basics paleta (Venus preko cijelog kapka, Crave kao eyeliner da mi trepavice izgledaju gušće)
AVON SuperSHOCK maskara i L'Oreal Voluminous x5 maskara
RIMMEL Scandaleyes Kohl u nijansi 005 Nude

USNE:
GOLDEN ROSE ruž u nijansi 98
DEBORAH Glossissimo sjajilo u nijansi 02





Recite mi koje vi proizvode koristite baš svaki dan? Bez obzira na look koji želite taj dan raditi? Pišite mi :)

XOXO,
LeMakeupFreak.


You Might Also Like

7 komentari

  1. Nesto slicno njezno je i meni u zadnje vrijeme omiljeni dnevni look :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš ti lijepo stoji ovakav jednostavan dnevni look :). I nema potrebe za teškim make upom svaki dan, dapače..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam ni vremena ni volje da radim full glam svaki dan hehehe

      Izbriši
  3. Uvijek gledam kod tebe jel ti malo prijeđeš rub na donjoj usni kad stavljaš ruž ili mi se čini samo :) Imam i ja sličan oblik pa mi usne izgledaju ili manje nego što jesu, ili nacrtano :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne prijedem, takve su mi usne, cudne malo ti rubovi izgledaju tako no kada nemam nista na usnama se vidii da je to sve usna samo imam tu crtu prirodno koja ju prepolovi kao, a inace ako zelim punije usne gornja je ta koju malo opcrtam van ruba

      Izbriši
    2. Tek sad sam skuzila da imamo isti oblik usna! :) dijelimo probleme heheh... Inace, predivan look i mislim da si mi ovakva najljepsa ;)

      Izbriši
  4. Imam taj Golden rose ruž, ali tebi puno bolje stoji, na meni je prežut, narančast, ne znam kako bih to opisala. Riješim problem tako da ga zakamufliram malo s Rimmel Kate Moss Matte ružem koji je onako 'baby pink' i onda je savršen :D

    OdgovoriIzbriši