FOTD #7 - Black Edition

16:58

Pozdrav dame,

evo mene sa novim FOTD postom....ovaj put sam radila jedan jako dramatičan crni smokey eye look.
Bila sam danas raspoložena za mnogo šminke na licu hehe...ovaj look je idealan za izlazke, ako imate jednostavnu odjevnu kombinaciju, ovakav look je idealan kako bi malo podigli cijeli svoj look.

Meni osobno je ovakav makeup izrazito seksi ako je dobro napravljen, izgledate jako misteriozno ;)

POPIS PROIZVODA:

LICE:
Chanel Perfection Lumiere - 10 Beige
Revlon Colorstay korektor - 02 Light
Bourjois Healthy Balance powder - 020 Vanilla
Sleek Contour Kit - Light (bronzer i highlighter)
Catrice Defining Blush - Rosewood Forest (LINK na recenziju )

OBRVE:
ARTDECO sjenilo za obrve - 02 i 05

OČI:
ELF Eyelid Primer - Sheer
SLEEK - Au Naturel paleta sjenila
BH Cosmetics - 28 Neutral eyeshadow palete
Maybelline Gel Liner - Black
Catrice Mini MAX Precision Volume maskara

USNE:
Golden Rose ruž - 98 (LINK na recenziju)
iQ Cosmetics Mirror Shine Gloss - 5 Nude Collection (LINK na recenziju)





Nadam se da vam se svidio moj smokey eye :)

Volite li vi ponekad nositi crni smokey eye? Ili ne volite puno šminke na sebi? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

19 komentari

  1. Obožavam ovakav look, izgleda jako privlacno :D odlicno ti stoji ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršeno! Stvarno ti odlično stoji! Mislim da mi je ovo tvoj najljepši look :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam oduševljena, ali zbilja! Tako jednostavno, a tako efektno!! Predivna si u ovom izdanju ( i inače, ali ovaj look mi se posebno dopada) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) ... uhvati me faza di sam luda za tamnim očima :)

      Izbriši
  4. Odličan look, svaka ti čast, ja ću se ovako znati našminkati u idućem životu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super mi je ovaj smokey eyes i sama ga cesto nosim,a tebi odlicno stoji!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan look! Rumenilo je savršeno,ne znam kako ga već nisam skužila i kupila :D
    Kosa ti je divna,duga i gusta. Baš si sretnica što imaš takvu kosu ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično ti stoji ovakav dramatičniji look i imaš jako lijepe oči :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna si, PREDIVNA!

    OdgovoriIzbriši