FOTD #6 Bright Red

12:45

Pozdrav dame,

obećala sam vam u nedjelju FOTD post sa proizvodom tjedna a to je bio REVLON Strawberry Suede ruž za usne. I evo ga danas :)

Cijeli fokus looka je naravno na usnama, na očima imam cat eye i malo sjenila u unutarnjem kutu oka i pregibu kako bi ga naglasila malo više i puno maskare za volumen.

Napravila sam dosta jak contour no na slikama se baš i ne vidi jer sam koristila prirodno svjetlo i budući da sam tako svijetle puti fotoaparat me dosta ispere no ipak se vidi malo :)

 Napravila sam i dosta jak highlight no ništa se ne vidi na fotografijama, teško je na ovako svijetloj puti napraviti taj contour i highlight da se vidi na fotografijama, ali uživo se itekako primjeti.

POPIS PROIZVODA:

Lice

Bourjois Healthy Mix Radiant foundation in 52 Vanilla
Revlon Colorstay korektor u nijansi 02 Light
Catrice Re-Touch Light Reflecting korektor u nijansi 010 Ivory LINK
L'Oreal True Match puder u kamenu u nijansi C2 Rose Vanilla
Golden Rose Mineral Terracotta Powder u nijansi 05
Sleek Contour Kit in Light
Sleek Blush by 3 Lace (rumenilo Crochet) LINK

Oči i obrve

ARTDECO sjenilo za obve u nijansama 02 i 05
ELF Eyelid primer in Sheer
Urban Decay Naked Basic paleta sjenila (Venus u unutarnji dio oka i ispod obrva, W.O.S preko cijelog kapka, Naked 2 u pregib, Faint u vanjski kut oka)
NYX Jumbo Eye Pencil  in MILK LINK
Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner LINK
Catrice Mini MAX Precision Volume maskara

Usne

Revlon Matte Lipstick in 005 Strawberry Suede LINK







Nadam se da vam se svidio FOTD post :)

XOXO,
Le Makeup Freak

You Might Also Like

21 komentari

  1. Jako lijepo :) Crveni ruž ti odlično stoji :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pre-div-no! :D Obožavam ovakve lookove! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) hvala ti :)

      Izbriši
  3. Rumenilo ide diiivno uz ruz (koji je prekrasan i super ti stoji) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Te tvoje obrve su taaako savršeneeee :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si baš prava ljepotica a crveni ruž ti savršeno stoji :D Meni se pak najviše sviđaju tvoje obrve <3
    Kompletan look mi se jako sviđa, odličan za ove jesenje dane! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, moram se natjerati koristiti nešto drugo osim nude, pink i peachy :D

      Izbriši
  6. Svaki tvoj look mi je predivan i svaki ti predivno pristaje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Držim se onog što mi stoji :) Hvala :)

      Izbriši
  7. Idealan look koji i sama obožavam :).

    OdgovoriIzbriši