Favoriti mjeseca (listopad 2013) - Maybelline, Catrice, Beauty UK, Essence...

22:04

Pozdrav dame,

ovaj tjedan neće biti Proizvod tjedna posta jer su ovaj tjedan na radu favoriti mjeseca. Studeni je pred vratima, godina je proletjela definitivno prebrzo, rečeno mi je da kada uđem u 20-te da ću se probuditi i već imati 28. Da skratim, vrijeme počne letiti i dvadesete brzo prođu, za sada...boome idu dosta brzo.


No da se ja vratim na temu ovog posta...ja ne znam gdje mi je glava a gdje guzica ovaj mjesec no ako ćete iskreno...ja sam presretna, dani su mi ispunjeni i 24 sata mi nekada nije dosta, više volim takvu svakodnevnicu nego kada ništa ne radim po cijele dane, produktivnija sam i marljivija ovako, odgovara mi, iako sada više ne stignem popratiti sve nove epizode serija koje pratim (kojih je, čitaj: PREVIŠE) i u zaostatku sam sa čitanjem blogova, hvala bogu na smartphonovima jer zbog njih uspijem pročitati koji post dok sam u tramvaju/busu, ali blog nisam zapostavila, uspjela sam ga ubaciti u raspored jer je pisanje ovog bloga moj odmor, nikada ne razmišljam previše što pisati, kada uzmem laptop i sjednem tipkanje krene samo od sebe :). (jeej za mene heheh)
Zbog toga što sam bizi bizi, svakodnevno šminkanje je u punoj snazi i to volim jer preko ljeta je sve bilo nešto bezveze jer je vruće i tako, ma znate :)



Zato ovaj mjesec imam pristojnu količinu proizvoda o kojima ću malo popričati sa vama :) Pa krenimo...


BEAUTY UK Posh palette - 2 Masquerade - Ova paleta me jako ugodno iznenadila, da sam ovaj mjesec stalno posezala za njom, točnije za prvu nijansu u prvom redu najviše, jako mi se sviđa to što se ne truse a pigmentacija je sasvim ok, imaju odlične neutralne palete za malo novaca pa ukoliko ste u potrazi za kakvom, oškicajte ovaj brand.


AVON True Color eyeshadow Quad - Stone Taupes - odlična paletica, malo su mi već dosadile smeđe nijanse pa sam se okrenula sivkastim nijansama ovaj mjesec i jako često posezala za ovom paleticom.


SALON PERFECT Perfectly Glamorous - Demi whispes Black - moje omiljene trepke, cijena? samo 27 kuna u Danijes Cosmetics trgovini u Osijeku (nažalost ne znam da li su dostupne u drugim gradovima, ako znate slobodno mi napišite u komentarima).


CATRICE Mini MAX precision volume maskara - ovo je trenutno moja omiljena maskara, ova maskara radi čuda za moje trepavice, volumen, volumen i samo volumen, ima jako malu četkicu što mi je bilo jako čudno, no ispostavilo se da je pravi pogodak :)

ESSENCE Liquid Ink waterproof - moj HG tuš za oči već godinama, ni ne znam sama koliko točno, uvijek imam barem dva u rezervi jer sam paranoična da će ga povući iz prodaje (Ako netko iz Essence ovo čita, molim vas nemojte nikada ovaj proizvod povući iz prodaje, hvala ;)) Morate ovo probati :)

MAYBELLINE Color Tattoo in 65 Pink Gold - kada žurim i nemam vremena za blendanje tri nijanse smeđe heheh, ovaj color tatto nabacim na oči u tankom sloju, jako mi se sviđa kako izgleda na očima, izgledam jako odmorno i svježe. Recenzija i swatchevi OVDJE.


CATRICE Precision Lip Liner 030 Lost in the Rose Wood - ovaj lip liner je povučen iz prodaje, a u novoj liniji ovakve nijanse nema, ima sličnih no ove nema, što me jako rastužuje jer ovo proizvoda što vidite na slici, to je sve što mi je ostalo. Odličan nude lip liner.

GOLDEN ROSE ruž u nijansi 115 - moja faza sa crvenim ruževima je sramotno kratko trajala hahaha, a razlog tome je cijelodnevno hodanje i pričanje i ain't nobody got time for red lips. Ovaj ruž je JAKO dobar dupe ta MAC Angel ruž, pinky nude nijansa koju nabacim bez razmišljanja i apliciram ponovo preko dana isto bez previše razmišljanja. I like it.

CATRICE Infinite Shine Lipgloss u nijansi 040 Like a Nude Life - Svijetla nude nijansa da upotpuni cijelu priču sa lip linerom i ružem. Ako ste tamnije puti ne bih preporučila ovo sjajilo jer je baš svijetlo, i ne da se baš nadograđivati najbolji je u tanjem sloju, barem po mome mišljenju, naravno.

To je to. To su svi moji ovomjesečni favoriti. Ovaj mjesec je makeup vodio glavnu riječ hehe.

Koji su vaši ovomjesečni favoriti, ili pak razočaravajući proizvod? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

9 komentari

  1. GR ruž je predivan, morat ću da ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post,baš me zanima ova Beauty uk paleta i gledala sam je u Kozmu ali nikako da je kupim. Možda me tvoja recenzija (ako je bude ) nagovori :D Još da su sva sjenila mat,to bi bio pun pogodak. I moram probati ovaj Essence tuš jer ga i ti i Variola hvalite,znači da je stvarno dobar :) Eveline tuš mi je bio vodenast i baš me razočarao. GR ruževi su odlični,još moram kupiti koju nude nijansu, ja koristim p2 ruževe trenutno i prezadovoljna sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga koristim otkad sam otkrila makeup i nikada nisam imala potrebu mijenjati ga i nisam :) Tuš je savršen

      Izbriši
  3. 65 Pink Gold imam i volim. Privukao me ovaj GR 115 , jucer sam shvatila da mi fali rozih ruzeva :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Obozavam GR ruzeve,vidis 115 nemam mogla bih ga kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja volim tu Catrice maskaru ali mi se bas brzo osusi :/ desava li se tebi to? Pisala sam o toj avon paleti, odlicna je!

    OdgovoriIzbriši