BEAUTY UK Cosmetics - swatchevi i prvi dojmovi

11:53

Pozdrav dame,

kao što sam obećala, danas ću vam pokazati nekoliko prozivoda brenda Beauty UK, koji je od ovoga tjedna dostupan u odabranim KOZMO drogerijama (popis drogerija OVDJE). Nažalost, u cijeloj Slavoniji i Baranji Beauty UK dostupan je samo u Osijeku.

Radi se o britanskom drogerijskom brandu koji ima pristupačne cijene, jako podsjeća na MUA kozmetiku, dizajnom i kvalitetom. Cijene kod nas su iste kao i u UK.

Asortiram možete pogledati na njihovoj stranici www.beautyukcosmetics.co.uk

Čula sam da Beauty UK dolazi kod nas, no nikada nisam čula prije za ovaj brand, i tako jučer utrčim u žurbi u KOZMO uzeti neke sitnice i ugledam stalak i krenem swatchati i odlučim kupiti par stvarčica.

Moram reći kako su proizvodi hit and miss, ima razočaranja. No to sam iskreno i očekivala.


Početi ću sa proizvodom koji me razočarao, da to odmah maknem sa puta hehe.

Radi se o Posh Pout Moisturizing Twist-up Tinted Lip Balm u nijansi How Nude! Kao što ćete vidjeti na fotografiji, proizvod se odvojio od pakiranja prije nego što sam ga otvorila, i kada sam otvorila odmah mi je ispao i pao na pod, to me razočaralo jer stvarno mrzim kada se to dogodi. Kada stavim to na stranu, ovo je još jedan u nizu debeljuca na tržištu, ništa spektakularno, formula je takva da naglašava ispucanost usana, ne da se baš nadograđivati intenzitet boje nego počnem vući proizvod po usnama i onda nastane kaos, nije jako pigmentiran te jedan sloj na moje jako pigmentirane usne ništa ne znači.




Ruž u nijansi 15 Son of a Peach! Ovi ruževi su mat finiša, pigmentirani su, lako se nanose, no svijetle nijanse kao ova naglašavaju svaku nesavršenost vaših usana tako da vam peeling ne gine sa ovom nijansom, no to nije slučaj samo sa ovim ruževima nego sa svim ruževima ovih nijansi i mat finiša. Na vrhu pakiranja je balzam ili sjajilo nisam baš sigurna što je hehe, proziran je i pretpostavljam da služi kako bi ga nanijeli na ruž ukoliko niste raspoloženi baš za mat ruž. Vjerujem da su tamnije nijanse super u ovoj liniji ruževa, jer kada je u pitanju mat finiš, tamnije su nijanse zahvalnije :) I da, ima miris i okus paste za zube (dakle neki minty okus i miris imaju).




Lip Lust u nijansi 3 Date Night (tubica sa crnim čepom) - klasično sjajilo, ne sadrži nikakav shimmer, ne lijepi se, ugodan je na usnama i nemam ništa loše reći za njega.

Lip Vinyl u nijansi 3 Privilege (tubica sa bijelim čepom) - ovo je nešto kao Rimmel Apocalips, dakle neka vrsta tekućeg ruža, također ugodan na usnama, ne lijepi se, budući da je ovo isto svijetla nijansa, peeling usana je poželjan. Sviđa mi se.




I zadnja stvar koju sam kupila je ova paleta sjenila pod nazivom Posh Palette no.1 - EDEN

Jedna lijepa neutralna paleta koja sadrži 10 sjenila, od toga 2 mat (prvi red, 2. i 5. nijansa) i 8 shimmer nijansi. Pigmentiranost mat nijansi je slaba no mogu poslužiti uz dobar primer, no zato je pigmentiranost shimmer nijansi super, sjenila se ne truse nimalo i lako se blendaju. Ukoliko vam je na wishlisti MUA Undress me too paleta, slobodno si kupite ovu paletu, it's the same thing, i proći ćete jeftinije.




Prvi red

Drugi red
CIJENE PROIZVODA:
  • Posh Pout Moisturizing tinted lip balm - 24,99 kn
  • Ruž za usne - 26,99 kn
  • Lip Lust - 19,99 kn
  • Lip Vinyl - 29,99 kn
  • Posh Palette - 49,99 kn
Preporučila bih vam definitivno da odete oškicati proizvode ukoliko vam je jedna od odabranih KOZMO drogerija u blizini, preporučam sjajila i palete sjenila. :)

Jeste li vi probali nešto od BeautyUK kozmetike? Želite li? Pišite mi :)

You Might Also Like

20 komentari

  1. nisam probala,ali bih voljela. palete me baš zanimaju,moram ih škicnuti u Kozmu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ruž i paleta idu na listu! Definitivno ću škicnuti pri sljedećem posjetu Osijeku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će redovito puniti stalak, a ne kada se jednom rasproda, gotovo haha

      Izbriši
    2. Joj da i ja se nadam :) No, kod nas je sve moguće :D

      Izbriši
  3. Paletu sam već vidjela na netu, a sad vidim i na tvojim slikama da je jako lijepa i nalazi mi se na WL.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jooooj sad na popisu vidjeh da je ipak ovaj brend dostupan kod mene. :D Ja sam ga tražila u glavnom Kozmu u centru a ispada mi je puno bliže. :D Sutra ću izvidjeti ponudu. I da, primjetila sam da smo totalna suprotnost kad su u pitanju ruževi :D Hvala ti što si podijelila prve dojmove s nama, baš se veselim isprobavanju a mislim da ću za početak kupiti par ruževa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim sve ruževe, imam sve nijanse, od nude do tamno ljubičaste, ali najviše kupujem ovakve jer mi te pristaju i nisam navikla nositi stalno jarke boje, ovo mi je jednostavnije :) Blijeda sam pa volim peachy nijanse.

      Ne sumnjam da će svi s vremenom barem nešto probati hehe

      Izbriši
  5. Nisam još ništa probala, ali ove palete i glitter lakići su mi se na prvu svidjeli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za lakove ne mogu ništa reći, ne koristim ih :)

      Izbriši
  6. kupila neki dan dva laka (jedan iz standardne linije (Burgundy, 38) i jedan iz glitteraste (Berry burst, 26)) i ruž u nijansi Plumalicious (17) i savršeni su!!! iako nisam do sad znala da je ovo sjajilo na ružu, mislila sam da je samo za vidjet nijansu (bravo ja =P)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma dobto, vjerujem da bi malo ljudi skuzilo, no dobijes ga tako malo, da je bolje ne dirati ga, da vidis boju ruža :)

      Izbriši
  7. sada si me zaintrigirala za ruž i paletu sjenila. damn, a rekla sam da ću si zabranit odlazak u drogerije neko vrijeme :D eh, te čari bloganja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. super je paletica, podsjeca na MUA undressed2, odnosno naked 2 :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Paleta je odlična. Ostalo manje više. ALi imam takove palete pa preskačem. Možda uzmem koji lakić, ali i to samo možda.

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim da ce se paleta i son of a peach nac i kod mene :D

    OdgovoriIzbriši
  11. super post, bas sam jedan takav očekivala o ovoj kozmetici, škicam ju par dana vec u kozmu a nikak da se odlucim na kupnju tako da mi je došlo ko naruceno ;)
    btw, zanima me dal ima neki ruz koji je po nijansi slican ko ovaj kojeg si kupila? Naime pokusavam način ''dvojnika '' jednom ruzu od YSL a ovaj mi se cini kao da bi mogao proc, al s obzirom da to sta si napisala da nije bas za plus 5, radije bi neki drugi ako znas ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kupila sam 5 ruževa, lak i jednu paletu i sa svime sam prezadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Paletu sam kupila jer mi se činila dosta ok i pristupačna tako da nisam razočarana.. ostalo nisam ni probala kupiti no čini mi se da bih mogla ugrabiti ruž ili sjajilo (premda preferiram više ruževe).

    Super post. :D

    OdgovoriIzbriši