Proizvod tjedna #1

14:38

Pozdrav dame,

Kako sam najavila, od ovog tjedna počinjem sa serijom postova pod imenom Proizvod tjedna koji ću objavljivati nedjeljom u kojemu ću vam pokazati svoj hajmo reći favorit tjedna.

Pričati ću o jednom proizvodu i ujedno ćete dobiti i recenziju ukoliko već nisam pisala o tom konkretnom proizvodu. Biti će svega, od makeup-a, preparativne kozmetike, raznih beauty alata, do odjeće i obuće.

Ovotjedni favorit je ruž za usne, radi se o REVLON ružu za usne iz njihove MATTE linije u nijansi 005 Strawberry Suede.



Ovaj ruž već neko vrijeme posjedujem i sjećam se kada sam ga kupila da sam bila opsjednuta sa njime, što nije ništa čudno jer ja imam faze korištenja proizvoda, vrlo često imam fazu kada koristim samo jedan ruž za usne 2 tjedna svaki dan i onda se izgubi negdje u kolekciji, ja otkrijem nešto drugo i onda zaboravim na ono što sam koristila prije. A i imam faze što se tiče boja, imam faze kada stalno nosim crvene ruževe, pa se onda okrenem nude nijansama i tako.





Ovaj tjedan sam samoj sebi dosadila sa pinky nude nijansama koje sam stalno nosila u zadnje vrijeme, što dokazuje to da mi je MAC Angel ruž bio u mjesečnim favoritima, i tako sam jedan dan bila u gradu, otišla u toalet popraviti ruž na usnama i zavirila u svoju kozmetičku torbicu i našla ovaj ruž i stavila ga na usne i ponovno se zaljubila u njega.

Kao što ste mogli zaključiti, radi se o mat formuli, ovaj ruž dio je stalne ponude Revlona i možete ga naći u Muller drogerijama. Cijenu mu ne znam točnu jer sam ga kupila davno, no mislim da se radi o 60-tak kuna.

Izrazito se lako nanosi iako je mat formula, pigmentiran je jako i treba vam 2 sloja maksimalno kako bi postigli željeni intenzitet boje. Ne "krvari" van usana tako da vam olovka za usne nije potrebna ukoliko ih nemate naviku koristiti ili ih ne volite.

Radi se o crvenoj nijansi sa narančastim podtonom, što znači da je ovo svjetlija crvena nijansa.

Dosta je dugotrajan na usnama i stain-a (ne znam kako bih to rekla na hrvatskom jeziku hehe)  vam usne, tako da nikako neće totalno nestati sa usana. Ne isušuje mi usne nešto pretjerano, malo ipak da jer je mat, no ništa pretjerano.

Ova nijansa izgleda predivno na svijetlim tonovima, ako imate skoro ili imate porculanski ten, preporučam ovu crvenu nijansu. Kako i sama imam jako svijetli ten mnogo crvenih ruževa naglasi taj moj blijedi ten i kada se gledam u ogledalo izgledam kao da sam bolesna i ne podigne moj look nego naglasi to koliko sam blijeda što ne želim dodatno naglašavati. Teško mi je za objasniti, jednostavno nema te svježine koju crveni ruž može pružiti.

A ova nijansa jako komplementira mojoj svijetloj puti i narančasti tonovi dođu do izražaja i dobijem tu svježinu lica i podigne mi cijeli look jer kada nosim crvene ruževe ostatak lica je obično neutralan i minimalan.

A ukoliko imate porculanski ten i plavu kosu, ovaj ruž će još bolje izgledati na vama :)





Koji je vaš omiljeni crveni ruž? Volite li i vi crvene ruževe sa narančstim podtonom ili preferirate neke druge? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

6 komentari

  1. predivna boja... morat ću ga isprobat!

    OdgovoriIzbriši
  2. hm ne preferiram baš te sa narančastim podtonom ali ovaaaaaj je mrakich! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj sto je krasan... Cula sam da su neki Revlonovi ruzevi discontinued pa se nadam da ovaj Strawberry Suede nije medu njima...

    OdgovoriIzbriši
  4. Imala sam ga, obožavala i onda poklonila. :) No budem ga kupila opet jer mi sad nekako fali. :D Stvarno je divan ruž!

    OdgovoriIzbriši
  5. predivna boja no bojim se da meni ne bi dobro stajala :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Totalno te kužim s tim fazama. Ja nekad zapnem za jedan ruz ili rumenilo i onda samo to koristim neko vrijeme :D Nažalost,nemam nijedan Revlonov ruž kad ih kod mene nema za kupit a nisam htjela narucivati na slijepo :/
    Volim crvene ruževe ali nijanse s narančastim podtonom meni nikako ne pristaju :/

    OdgovoriIzbriši