Kad bi nestala moja makeup kolekcija...

10:43

Pozdrav dame,

beauty krugovima već neko vrijeme kruži ovaj tag, a priča ide ovako: Probudite se jedno jutro i cijela vaša makeup kolekcija je nestala! (Znam, znam grozno hehe). Kojih bih ste 10 proizvoda odmah otišli kupiti u drogeriju/parfumeriju.

Prvo sam na popis stavila proizvode brandova koji nisu dostupni kod nas (Sleek, The Balm, NYX, Urban Decay) i onda kada sam malo razmislila, realno, da mi sva šminka nestane, a ja sutra recimo imam  npr. razgovor za posao, neću moći doći do tih proizvoda, naravno. Tako da sam na popis stavila stvari koje su kod nas dostupne i koje mogu kupiti svuda. Napisati ću i proizvode koje sam prvobitno napisala, čisto eto da vidite što mi je prvo palo na pamet. :)

Prije nego što nastavim sa tagom, jučer sam bila u Vukovaru na Kryolan radionici koja se održava u sklopu Vukovar Film festivala na koju me pozvala divna Tatjana sa Ms Mozgy's corner bloga i Mirna sa A Girl in Berlin bloga. Super sam se zabavila i baš mi je drago što sam upoznala cure :)

A sada se vraćam na tag :) Moram reći kako 10 proizvoda zvuči kao dovoljna količina i čovjek pomisli kako je to sasvim dovoljno, no kada kreneš pisati, naravno nešto moraš na kraju izbaciti jer naravno, skupi se više od 10 proizvoda.

Proizvodi koje sam odabrala su svi iz drogerijskog ranga jer si ne bih ni mogla priuštiti kupovinu, ne znam, 5 high end proizvoda u isto vrijeme jer ne potječem iz obitelji Ecclestone.

Pa krenimo :)




CATRICE BB krema u nijansi 010 Light Beige - meni je ovo savršena podloga za svaki dan, ima dwey finiš to mojoj suhoj koži itekako odgovara. 

CATRICE Re-Touch Light-Reflecting Pen 010 Ivory - odličan korektor sa peachy podtonom kojeg koristim kako bi prikrila tamne podočnjake

CATRICE Eyebrow set - sve piše u mom KAKO OBLIKUJEM I POPUNJAVAM SVOJE OBRVE postu.

AVON baza za sjenilo - odlična baza koja ujedno i prekriva eventualnu diskoloraciju na kapku ukoliko želite samo ujednačiti kapke za ostatkom lica (budući da je koža na tom dijelu nerijetko tamnija).

AVON True Color Quad in Mocha Latte - odlična paleta sa neutralnim nijansama za svaki dan, sadrži dije mat i dvije shimmer nijanse. (ili Urban Decay Naked Basics paleta)

CATRICE Sun Glow Matt Bronzing Powder 020 Deep Bronze - mat bronzer je kod mene pod OBAVEZNO. (ili Sleek Face Form in Fair, koji ima i highligher btw :))

CATRICE Defining Blush in 020 Rose Royce - savršena neutralna pinky nijansa, ide uz sve, od smokey eye looka do sasvim minimalnog, i stoji svima, bez obzira imate li svijetliji ili tamniji ten. (NYX Mocha rumenilo)

ESSENCE Liquid Ink waterproof - moj HG tuš za oči, koristim ga već 4 godine i nikad nisam imala potrebu probati ništa drugo. 

L'OREAL False Lash Telescopic maskara - ova maskara radu čuda za moje trepavice, lijepo iz razdvoji, produži i da volumena točno onoliko koliko treba.

GOLDEN ROSE ruž u nijansi 98 - ako me čitate neko vrijeme znate da je ovo moja najdraža nude nijansa. Dakle ovo nije nikakvo iznenađenje hehe.  

I to je 10. Naravno da to meni ne bi bilo dosta te da bih sigurno idući dan opet poharala drogerije i u košarici bi mi se našla barem još 2 ruža, sjajilo, highlighter, neki full coverage korektor, još jedno rumenilo, nude olovka za waterline, olovka za obrve i gel za obrve, uvijač za trepavice i primer za lice. Tek bih onda prestala paničariti, but that's just me :) 

To je to. Tag je stvarno zabavan i zanimljiv, tagam vas SVE. Možete mi i u komentarima napisati što biti odmah odjurili kupiti :)

Nadam se da vam se post svidio :)

XOXO
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

10 komentari

  1. Fora post! Možda ga sastavim jednom prilikom, ako ti nije problem :) Mislim da bi svaka od nas potrčala u prvi Dm, Kozmo, Bipu...barem po tih 10 nužnih stvarčica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da. Tko bi docekao pakete izvana :)

      Izbriši
  2. Manje-vise ovo su i proizvodi koje svaka zena mora imati,neki osnov :) Mada većina nas ima mnoooogooo visee :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, osnovne stvari bi prvo i kupila, lako za ostalo :)

      Izbriši
  3. Moram i ja ovo obavit, ali makar bih ubacila jos i neki kist :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ne racunam da je nestalo jer onda nikako ne bi mogla ispostovati samo 10 hahah

      Izbriši
  4. Super mi je ovaj tag! :) U postovima si me jako zainteresirala za ovaj reflection korektor od catricea, morat ću ga potražit :) znaš li koja mu je cijena?

    OdgovoriIzbriši
  5. dijelim tvoje oduševljenje sa avon bazom za sjenila :D

    super tag, mislim da cu se i ja okusat u njegovom ispunjavanju :) :*

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam pisala taj post samo nikako da pofotkam proizvode za isti :D
    Svi hvale tu Avon bazu, morat ću probat!

    OdgovoriIzbriši