GOLDEN ROSE Metallic eyeliner - recenzija i swatchevi

15:26

Pozdrav dame,

bila sam prisiljena zapustiti malo blog zbog bolesti, no danas se bolje osjećam i odmah sam rekla samoj sebi moram napisati post za koji imam fotke pripremljene već tjednima, samo nikako da dođe na red :)

Danas ću vam pisati o Golden Rose Metallic tuševima koji dolaze u raznim bojama. Kada sam na GR štandu uočila ove tuševe odmah sam uzela par komada jer sam već neko vrijeme tražila tuševe u boji jer ja neutralna cura, nemam naviku nositi boje na očima jer smatram da mi neutralne nijanse stoje najbolje, tako da to nadoknađujem ruževima. No tuš u boji mi je bio idealno rješenje, jer bi imala taj "pop of color" na očima no decentno. I naravno tražila sam nešto povoljno i kvalitetno (kao i uvijek).

Prvo par osnovnih informacija:
  • cijena proizvoda je 32 kune
  • dolazi u 13 različitih nijansi
  • dostupan na prodajnim mjestima u Zagrebu (Importane Centar), Osijeku (TC Portanova), Rijeci (Robna kuća Ri) i Splitu (City Center One) 
  • web stranica: goldenrose.hr


Što Golden Rose kaže:
Ovo je odlična Golden Rose linija metallic eyelinera. Pruća odlično pokrivanje zahvaljujući svojoj formuli koja se izdvaja brzim sušenjem i dugotrajnim efektom tijekom cijelog dana ili noći. Daje impresivan izgled vašim očima zahvaljujući potpuno sjajnim metallic bojama. Dostupan u 13 savršenih trendy boja. 

Trenutno imam 3 nijanse: 02 (zlatna), 10 (ljubičasta) i 17 (plava). 

  • 02 (zlatna) - ova nijansa je malo vodenastija, no može se s njom raditi bez problema
  • 10 (ljubičasta) - jedna vrlo lijepa tamna ljubičasta nijansa koja dolazi do izražaja na jačem svjetlu
  • 17 (plava) - jarka plava boja 
Sve nijanse imaju taj metallic sjaj što mi se jako sviđa :)

Tuševi su dobro pigmentirani,  neki nisu gusti onoliko koliko bih ja voljela da jesu (toliko da vam je dovoljan jedan sloj) no može se nadograđivati i kada stavljate drugi sloj ne vučete prvi sa četkicom što je odlično.

 Brzo se suše i traju na kapcima. Ovo je savršeni način kako unijeti malo boje u svakodnevni makeup i malo ga podignuti. Zlatni tuš sam već koristila u jednom od FOTD postova OVDJE

Četkica je sa dlačicama (nije ona spužvasta koju ja nikako ne volim), tanka je i imate potpunu kontrolu pri nanošenju. 




Tuševi su mi pun pogodak, cijena ima je pristupačna i odlična stvar za sve one cure koje nose samo neutralne tonove na očima no nekada žele malo promjene i boje na očima. :) Mogu se nositi sami a i kao double line sa crnim tušem. Odlično za izlaske.

Koristite li vi tuševe u boji? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.


You Might Also Like

17 komentari

  1. Ja sam izbacila tuševe iz uporabe jer imam spuštene kapke i ne sviđa mi se kako izgleda.. + nisam baš niti vješta u nanošenju, jedno oko savršeno napravim a onda na drugom muke po crti :D
    Aliiiii ljubičasti i tirkizni su mi baš lijepi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja takodje ne mogu da pogodim da dobro izgleda na oba oka. -,- Ali ne odustajem :) Ljubacasti je divan!

      Izbriši
    2. Meni je dugo trebalo da usavršim ali sada mi treba 2 minute za oba oka :) Totalno sam se ufurala sad u tuševe boji hehe

      Izbriši
  2. Gledala sam ih ali nisam htjela kupiti dok negdje ne pročitam o njima, i zato mi je drago da si baš ovaj post napisala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. imam zlatni i obozavam ga,pogotovo po ljeti kao double liner sa crnim <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja imam od elf-a! Tirkizna boja- savrsen je! Ali bome cu i ovaj isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pun pogodak, slažem se!! Ovaj zlatni mi je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično izgledaju nijanse, posebno ova ljubičasta, baš nekako za jesen i ove hladnije dane koji dolaze :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dada, ljubičasta je baš onako tamna i prava za jesen :)

      Izbriši
  7. joj kako je divan tirkizni <3 zlatni i ljubičasti posjedujem, samo meni nisu baš trajni :/
    jedva čekam neki look sa tirkiznim, kad budeš raspoložena za njega, okači barem na fb :)
    drago mi je što si bolje.

    OdgovoriIzbriši
  8. ovaj plavi i ljubičasti su mi predivni <3 imat ću ih na umu kad me "lupe" boje, hvala ti na recenziji :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ajmeeeee, hoćuuu ovooo. nisam imala pojma da imaju ove tuševe, hitno moram čopit barem jedan!

    OdgovoriIzbriši