Favoriti mjeseca (rujan 2013) - MAC, Macadamia, Maybelline...

11:05

Pozdrav dame,

opet je stiglo ono vrijeme u mjesecu kada svi dijelimo svoje mjesečne favorite. :)

Ja sam ovaj mjesec bila vrlo lijena po pitanju svega, svoje skincare rutine, makeup rutine, nisam se uopće šminkala jer sam cijeli mjesec bila bolesna, no pred kraj mjeseca kada sam se konačno iščupala iz alergije, upala i ostalog, temperatura je pala i ja sam se vratila svom beauty kutku i otkrila neke stare favorite koji su me ponovo oduševili :)


Pa krenimo...

MAC Angel ruž za usne - stalno pričam o ovom ružu, mislim da sve znate već, savršena pinky nude nijansa koja stvarno jako lijepo pristaje uz moj ten :)

MAYBELLINE Colorama rumenilo u nijansi 501 - recenzija OVDJE.Ovo rumenilo mi se jako sviđa, jako je pigmentirano i potrebna je mrvica proizvoda kada ga nanosite na obraze. Iako sam jako svijetle puti volim tamnija rumenila i više volim tamnija rumenila ovih tonova nego crvenih i ružičastih, ne sviđa mi se kako mi stoje, imam dojam na naglašavaju tu moju ionako jako svijetlu put i ne sviđa mi se to. A ovo rumenilo mislim da se jako lijepo stopi sa mojim tenom.

MAYBELLINE Fit me tekući puder u nijansi 115 - na ovu sam podlogu malo i zaboravila i pregledavajući svoju kolekciju nedavno izvukla sam ga i stavila među proizvode koje koristim svakodnevno (link na post OVDJE) i počela opet koristiti ovu podlogu, i sjetila sam se zašto ju volim, moje lice ima rozi podton no vrat i dekolte i ostatak tijela mi je neutralnog podtona, mrvicu vuče na žuti podton, a ova podloga lijepo ujednači moje lice sa vratom i dekolteom. Ima neki prirodni mat finiš, no budući da mi je koža suha, za vrijeme hladnih mjeseci ovu podlozi dodam malo L'Oreal Lumi Magique primera. 

MAYBELLINE Master Precise tuš za oči - izgleda da je ovo bio mjesec Maybelline proizvoda hehe. Vjerujem da ste svi čuli za ovaj tuš, jedan od rijetkih tuševa u olovci koji me nije razočarao, ne isušuje se, proizvod izlazi iz pakiranja, a četkica tj. spužvasti aplikator (??) je vrlo tanak i omogućuje mi da napravim vrlo tanku liniju na kapku, a inače ne volim tuševe sa tim aplikatorom.

MACADAMIA NATURAL OIL Healing Oil Treatment - prvo moram reći kako ovo ulje po meni uopće nije terapeutsko i ne znam zašto su ga tako nazvali, ima puno silikona i dosta malo ulja makadamije. Tako da ako ovaj proizvod želite kupiti sa namjerom da vam stvarno pomogne kosi, ne kupujte ga. Ono neće popraviti vaše ispucane vrhove, nego će ih samo zagladiti izvana te će oni izgledati samo zdravije no neće popraviti oštećenja na vašoj kosi i neće djelovati unutar vlasi. No ako želite ulje koje će vaše vrhove i kosu zagladiti, učiniti ju sjajnom dati ODLIČAN miris vašoj kosi, e onda možete oškicati ovo ulje. Ja nemam problema sa oštećenjima i imam zdravu kosu, ovo ulje koristim kako bih učinila svoju kosu sjajnom, zagladila vrhove i kako bi mi kosa mirisala. Moram reći kako obožavam miris ovog ulja i želim da mi cijela kuća ovako miriši haha.

BALEA MED Ultra Sensitive dnevna krema za lice - motala sam se po DM-u i tražila neku kremu za jako suhu kožu, jer svi znamo kakva je koža kada prebolimo neku bolest i trebala mi je hidratacija da mi lice živne. Naišla sam na ovu kremu, i budući da sam koristila Balea Med proizvode za tijelo i bila vrlo zadovoljna odlučila sam uzeti ovu kremu za lice, i wow! Stvarno mi je sjela i baš odgovara mojoj koži, jako je lijepo nahrani, odlično se ponaša ispod makeup-a, i ima čudnu teksturu, očekivala sam debelu kremu, kao što je to losion za tijelo iz ove linije, no nije, dosta je rjeđa naspram losiona za tijelo i jako se lako razmazuje po licu no dovoljno je bogata da nahrani moju vrlo suhu kožu lica. I like it alot! Koristim ju kao luda! Hehe.

I to je to! Ovo su moji favoriti za mjesec rujan.

Koji su vaši omiljeni proizvodi u zadnje vrijeme? Je li vas što oduševilo? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

16 komentari

  1. Sad želim rumenilo ovakve nijanse!! A nikad mi ranije ne bi palo na pamet...jako, jako lijepo izgleda...

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepooooooooooo, tako lepo slozeno i ufotkano :D

    A MAC Angel obozavam!

    OdgovoriIzbriši
  3. lepi favoriti, a za ulje se potpuno slazem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Znaš kaj, sad si me ainteresirala za ovu kremicu, ovu Balea Med. Jest da imam dovoljno svojih mazalica koje sam kupila ovih dana, ali bože moj, kupit će se za mjesec-dva :D
    I slažem se za Macadamiju, i ja obožavam taj miris! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila ju onako bezveze i eto, uvijek najbolje pogodim kad nešto na "slijepo" kupim hahah

      Izbriši
  5. Prvo sam pomislila od Maybelline rumenila da je sjena :) Koja boja, odlična je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Naručila sam Macadamia četku, sad mi se čini da ću morat naručit odmah i ulje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. sad me baš zanima ta Baleina krema. Odnedavno sam počela koristiti Baleinu kremu (zeleno pakiranje) za miješanu kožu za proširene pore i ona mi je trenutni favorit. Nije da sužava pore,ali se lako upija,lice mi nije masno nakon nje i super je podloga za make up :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da si spomenula da Macadamia ulje baš i nije za nekakvu obnovu kose jer sadrži sve i svašta a najmanje makadamije :D. Smatram da se za puno manje novaca može naći mirisan proizvod koji će raditi isto, npr. Baleino ulje koje traje stoljeće. :D
    I definitivno kupujem Maybelline rumenilo, preprepredivno je <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta Maybelline blush je tudi med meni najljubšimi, res je odličen. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Isprovala sve i mislim da sam sa svime bila zadovoljna ;).

    OdgovoriIzbriši