Empties #5

10:55

Pozdrav dame,

evo mene opet sa hrpicom potrošenih proizvoda, nekih se rješavam jer dugo stoje ili mi se ne sviđaju nikako i pravim mjesta za proizvode koji valjaju (ako je ikako moguće više u mojoj kolekciji napraviti mjesta huh).


Pa krenimo....


MACADAMIA Deep Repair Mask - imala sam 5 ovih vrećica za jednu upotrebu ove maske, meni je ova maska savršena, ali ja imam zdravu kosu čiji je jedini problem to što je suha, tako da što se tiče mene osobno ova maska odlična i kupit ću full size, a miris mi je fantastičan, opsjednuta sam mirisom, no isprobavajući cijelu liniju i čitajući sastojke, moram reći kako je ova linija proizvoda ipak jedan jako, jako dobar marketinški trik. Ali maska je divna, ako želite nešto probati iz ove linije i ne znate što, probajte masku za kosu.

PALMOLIVE Mediterranean Moments Arganovo ulje i badem - jako, jako, jako lijepo miriši i to je razlog zašto imam već novo pakiranje u svojoj tuš kabini :)

L'OREAL Hydra Active 3 Micelarna otopina - ova je micelarna izbacila Bioderminu micelarnu kod mene, jer je cjenovno pristupačnija i učinak je isti. I već koristim novo pakiranje.

got2b Beach Girl Texturizing Salt Spray - ovo mi se nije svidjelo, uspjela sam potrošiti pola, mojoj kosi ne odgovara nikako, kosa mi se slijepi, jako je ljepljiva na dodir, bez obzira na količinu proizvoda koju bih nanijela na kosu, palac dolje.

BALEA Oil Repair Shampoo - ovaj mi se šampon za kosu jako svidio, ima jako ugodan miris, ne mogu reći da sam primjetila neku razliku jer se kod mene nema što ni popraviti, mogu reći samo da mi ne isušuje kosu dodatno. Kupila bih ga opet i jednom vjerojatno hoću.


CATRICE Re-Touch Light Reflecting Concealer 010 Ivory - ako me redovito čitate onda ste za ovaj korektor čuli 100 puta, spominjem ga stalno u svakom FOTD postu, favoritima...uvijek imam jedan u rezervi. Savršen za moje tamne podočnjake.

ESSENCE Stays No Matter What maskara & olovka za oči - olovke za oči se rješavam jer ju ne mogu našiljiti, jako teško ide i jer više ne klizi lagano kao što je to bio slučaj kada sam ju tek kupila, kao da se totalno osušila. Maskara se također osušila, a i toliko se teško skida sa trepavica (znam da se linija zove Stays No Matter What, i nisu se šalili hahah) da mi je to malo tlaka i ne da mi se stajati u kupaoni i skidati maskaru 10 minuta.

FLORMAR Illuminating Primer - ovaj primer mi je bio bezveze, nisam primjetila nikakvu razliku kada bih ga nosila i nisam primjetila da mi je makeup dulje ostao na licu ili takvo nešto, potrošila sam ga jer ne volim bacati novac (kao i svi).

EVIAN Facial Spray - Meh, također ništa posebno, jedno vrijeme je pomogao sa crvenilom na licu no ne pomaže više, neću ga više kupovati. 

ESSENCE Silky Touch rumenilo in 30 Secret it-girl - ovo je rumenilo bilo u mojoj kozmetičkoj torbici o kojoj imam post OVDJE, i potrošila sam ga, nisam baš do kraja no dosadio mi je i ne želim ga više koristiti hehe.

BLISTEX Lip Relief Cream - kako je vrijeme alergija, moj imunitet padne na 0, i onda uz jaku alergiju pokupim prehlade, upale i tako dalje, bila sam u raspadu ovaj mjesec, nisam se nikako mogla iščupati iz bolesti, jedno ode drugo dođe i tako, usne su mi grozno izgledale, kao da sam pokupila neku boleštinu, no one su samo bile ispucane i natekle, crvene i boljele su me jako i pekle. Ovaj sam balzam za usne već imala doma i cijelo vrijeme sam ga mazala po usnama i pomogao je mojim usnama da se vrate u normalno stanje.

CARMEX Moisturising Lip Balm - moj najdraži balzam za usne, ovo mi je 4. ili 5. potrošeno pakiranje koristila sam ga sa Blistex balzamom.


To je to! :)

Koristite li vi što od ovih proizvoda? Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme i odmah morali ići kupiti ponovo? Pišite mi :) 

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

24 komentari

  1. Bilježim si ovaj Catrice korektor. I ja imam tamne podočnjake pa ću si ga zabilježiti da ga čekiram kad potrošim ove koje imam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Gdje kupuješ Macadamia deep repair masku?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima ih u vecim ljekarnama i u trgovinama koje prodaju opremu i proizvode za frizerske salone

      Izbriši
  3. Macadamia maska je i meni odlicna, vjerujem i da je marketinski trik sto se sastojaka tice ali meni lijepo umiri kosu a miris ostaje bas dugo i uzivam u njemu, stalno masem kosom pod nosem da mi zamirise :D
    Neka si rekla za Flormar primer, bas sam ga gledala i razmisljam valja li cemu, usteda! :)

    A sto se micelarne tice, ja i dalje tvrdim da je najisplatnija Bioderma abc derm od litar za 113kn :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, u stanju sam kupovati stalno masku samo zbog mirisa koji ti danima bude u kosi :)

      Izbriši
  4. Flormar sam mislila kupiti nakon što sam nedje pročitala da je dobar, dok sad već nisam sigurna. Palmolive proizvodi za tuširanje su pravo dobri, posebno Planet spa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam čitala da je super, i kupila ga i razočarala se, tj, nisam primjećivala apsolutno nikakvu razliku kada ga stavim i kada ga ne stavim, ne znam. hehe

      Izbriši
    2. Uh, šta sam napisala ovo gore, da se ispravim *negdje :D Lijepo me stid :D

      Izbriši
  5. Jao, ja bih htjela zdravu kosu koja je suha :D Možda zvuči smiješno, ali volim suhu kosa koja nema sjaj.
    Drago mi je što sam pročitala onu rečenicu za flormar bazu jer sam već toliko zbunjena kad vidim koliko cura napiše i na blogu, forumu i drugim str "kupila sam onaj hvaljeni proizvod, al meni ništ ne valja pa je završio u smeću", ali stvarno često to čitam... Pa ja sve potrošim, škodit mi ne može, ili ak neću trošit ću poklonit ili prodat...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, ako mi ne odmaže, proizvod ću potrošiti i jednostavno ga neću više kupovati, ili ga proslijedim nekome tko to koristi isto i sviđa mu se :)

      Izbriši
  6. super potroseni proizvodi :) sledeca na redu micelarna mi je ova loreal, svi je hvale :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Od svega ovog sam koristila macadamia masku (dobra), evian vodicu - ok, ali ništa posebno i koristim palmolive gel za tuširanje koji obožavam :D kao i onaj s ružom i đurđicom iz te linije, a mislim da ću kupiti i onaj treći :D
    Vidiš, ovaj got2be sprej je hvaljen i mislila sam ga uzeti, sad si mi dala za razmišljanje...

    a što sam ja potrošila... baš sam i ja objavila empties post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam koristila puno tih "slanih sprejeva" no mislim da ne bih trebala kosa biti toliko ljepljiva bez obzira što se radi o soli.

      Izbriši
  8. I ja sam potrošila ovu macadamia masku za kosu, no cijena od 35 kn za tu vrečkicu mi je preeeveč, no i ona cijena od 150 kn za full size je isto malo too much tako da ću preskočiti...

    najviše od ovih stvari bih voljela probati l'oreal micelarnu

    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je skup je, to stoji, no ja kosu perem jednom tjedno tako da se to kod mene može odužiti, tj neću ga tako brzo potrošiti :)

      Izbriši
  9. got2b Beach Girl Texturizing Salt Spray sam ja baš jučer bacila u smeće s napomenom da je bio gotovo pun, loš proizvod, preloš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tebi se nije svidio, eto, onda razumiješ zašto je i kod mene završio u smeću. :)

      Izbriši
  10. Vrijedna si :D Ja nemam Balein šampon ali imam regenerator i ulje iz te linije i mogu reći da su jedni od rijetkih drogerijskih proizvoda kojima se iznova vraćam. Svaki put kad idem u DM ubacim si jedan regenerator u košaricu, stvarno je odličan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj ne spominji ulja za kosu! Imam ih toliko da me sram hahaha. Baš padam na ulja za kosu. :

      Izbriši
  11. Aaaa, potroseno rumenilo :D Svaka cast.
    Maska je i meni odlicna!

    OdgovoriIzbriši
  12. Svaka cast na potrosenom rumenilu...Ja sam samo jedno u zivotu potrosila i koristila sam ga maltene svakodnevno dobrih godinu i po :D

    OdgovoriIzbriši