CATRICE Liquid Metal sjenila - swatchevi i prvi dojam

22:45

Pozdrav dame,

evo mene konačno opet za tipkovnicom, nećete vjerovati, no falili ste mi :), već sam se navikla na čitanje komentara i razmjenjivanje savjeta, no vratila sam se i krećem opet sa redovitim objavljivanjem postova.

Danas ću vam pokazati Catrice sjenila koji su novitet ove jeseni, a to su Liquid Metal sjenila, a ja kao prava beauty "ovisnica" morala sam ih škicnuti kada sam ih ugledala na stalku, swatchati i naravno izaći iz drogerije sa nekoliko nijansi :)

 Budući da ja nosim neutralne nijanse, takvih sam se tonova držala i pri ovoj kupnji iako su plave, ljubičaste i zelene nijanse jako lijepe, no to bih kod mene samo stajalo u ladici i ne isplati mi se kupovati takve nijanse. Pa krenimo sa osnovnim informacijama:
  • cijena proizvoda je 33,90 kn
  • dolazi u 9 različitih nijansi
  • sadrži 3g proizvoda
  • dostupan u DM drogeriji (za sada)
Nijanse koje sam ja odabrala su: 020 Gold 'n' Roses, 030 We Are The Champagnes, 080 Mauves Like Jagger i 090 Nougat It Right.












Prvo moram reći da su nijanse predivne, odlično pigmentirane, truse se nešto malo. Moj osobni favorit je Gold 'n' Roses (koji me neodoljivo podsjeća na L'oreal Infallible sjenilo u nijansi Forever Pink, no ovo ima više zlatni odsjaj)

Još ih nisam isprobala na očima, no i to će se dogoditi ovih dana :) Moram reći da ih za sada vidim samo u DM-u, u Mulleru je taj dio i dalje prazan, a u Kozmu nisam bila dugo pa ni ne znam jesu li tamo već u prodaji. Ako ste ih vidjeli još gdje osim u DM-u, napišite u komentarima :)

To je to. I'm back i opet se redovno čitamo ;)

Jeste probali ova sjenila ili ona koja su bila dio L'Afrique, c'est Chic LE kolekcije, želite li uopće? :) Pišite mi.


XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

14 komentari

  1. Nougat It Right <3 <3 <3 ! :D
    Nisam probala ova sjenila jer nova Catrice kolekcija još nije došla kod nas :(
    No, vjerovatno ne bi sjenila ni kupila jer sam se povampirila za Sleek paletama pa izbjegavam kupovati mono sjenila osim ako mi se neka nijansa baš jako svidi . :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš ja imam dvije Sleek palete i nemam potrebu više kupovati njihove palete sjenila, ali zato ruževi i rumenila skupljam dok ih sve ne skupim hahaha, a ja imam Z paletu pa depotam sva mono sjenila tako da mi na kraju i bude sve u paletama :)

      Izbriši
  2. predivno izgledaju sva 4 <3
    no kao i Meli sam povampirila za Sleek paletama, pa ću seprobati suzdržati od kupovine mono sjenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uspjet jer ja kada sebi nešto tako kažem, brzo to sve padne u vodu :)

      Izbriši
  3. Vidjela sam ih u Mulleru,tj. vidjela sam samo prazne police jer su ih svi pokupovali. Vjerojatno jer je bio neki dan popust od 20 % na parfeme i dekorativu. Probala sam testere i lijepe su mi nijanse,pogotovo 080, ali više volim kupovati palete :) I drago mi je da si se vratila,falili su i nama tvoji postovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve to kod mene završi u paletama, zahvaljujući odličnom izumu Z - palete :)

      Izbriši
  4. Nougat it right predobar! Ja ih nisam kod nas vidjela, moram bacit pogled :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svi su mi predivni, posebno 030! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 030 je nijansa za koju možeš reći da ćeš ju koristiti, neutralna je, jednostavna :)

      Izbriši
  6. Smeđa, 090 mi je predivna. Šteta što nije mat ili saten finish, previše mi je shimerasta ovako,mada ću ju vjerojatno ipak uzeti. Mauve 080 mi se sviđa na prstu jer baca više na sivo, baš swatch mi nije tako privlačan, a njoj sam se najviše radovala :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 080 je ljepša uživo, na fotkama se baš hvataju sivi tonovi iako uživo nije baš siv, no to moras vidjeti uživo :)

      Izbriši
  7. 020, 030, 090 Ne znam koja je lepsa :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ove posljednje dvije nijanse su mi prekrasne! :)

    OdgovoriIzbriši