BOURJOIS Rouge Edition ruževi - recenzija i swatchevi

17:08

Pozdrav dame,

danas ću vam pisati o jednoj liniji ruževa koji su me oduševili svojom formulom, radi se o Bourjois Rouge Edition ruževima koji su već neko vrijeme dostupni.

Bourjois kao brand sam dosta dugo zaobilazila kada bih škicala šminku u drogerijama, ne znam zašto, valjda me prije proizvodi nisu privlačili, a i nisu baš najjeftiniji drogerijski brand, no netko mi je jednom toliko nahvalio Bourjois Healthy Mix podlogu za lice i tako sam ja htjela probati tu podlogu i preko nje došla do ruževa za usne.

Pa krenimo sa par osnovnih informacija o proizvodu:
  • Cijena proizvoda je 79,90 kn
  • Sadrži 3,5 g proizvoda 
  • Dostupan u Muller, DM, Kozmo, Bipa drogerijama
  • Dolazi u 12 različitih nijansi





Nijanse koje posjedujem su: 02 Beige Trench, 03 Peche Cosy, 04 Rose Tweed.

Nijanse redom: 02, 03, 04

02 Beige Trench 

Ova nude nijansa mi je jako lijepa, bež nude nijansa kako i ime kaže, ima mrvicu tog sivog podtona koji na mojoj svijetloj koži dolazi do izražaja i to mi se jako sviđa, nije presvijetla i ne "ispire" usne. Također, ova nijansa je jako slična mojoj prirodnoj boji usana pa je tako ova nijansa i moja "my lips but better" nijansa.

03 Peche Cosy 

Ovo je peachy nijansa, također nije onako presvijetla peachy nijansa koju mogu nositi samo one cure koje su skoro ili jesu porculanskog tena, ova nijansa je za sve one koji imaju malo tamniji ten a obožavaju peachy nijanse.

04 Rose Tweed 

Malo tamnija roskasta nude nijansa, jako lijepa nijsansa za svaki dan, mogu ju nositi i oni svijetle puti i oni tamnije, na svijetloj puti više dolaze do izražaja ružičasti podtonovi ove nijanse. 

Nijanse redom: 02, 03, 04.

Pakiranje ruževa je jednostavno, čvrsto i elegantno. Na dnu se može vidjeti nijansa ruža što je uvijek plus.

Ruževi su vrlo kremasti i ugodni na usnama, jako su dobro pigmentirani. Ono što me iznenadilo jest trajnost ruževa na usnama s obzirom na to da su vrlo kremasti. Obično kada su ruževi ovako kremaste teksture ne očekujem od njih nekakvu dugotrajnost na usnama, no ovi se ruževi dosta dobro drže, naravno morati ćete ih ponovno aplicirati jednom ili dvaput tijekom dana no mislim da je to sasvim u redu. Budući da su ovo svijetle nijanse, ipak lakše i brže nestanu sa usnana, dok vjerujem da se tamnije nijanse iz ove linije ruževa
 još bolje drže na usnama.

Sjaj ovog ruža na usnama sa vremenom nestane no boja i je i dalje prisutna, kao što sam rekla ugodni su na usnama i nisu teški. Mislim da su idealni za nadolazeće zimske dane kada svi posežemo više za hidratantnijim proizvodima za usne. 

Jako mi se sviđaju i kako se temperatura spustila stalno posežem za njima :)

Nijanse redom: 02, 03, 04.
Jeste vi probali ruževe iz ove linije, imate li preporuku za neke druge nijanse? Ako da, sviđaju li vam se kao i meni? Pišite mi. :)

You Might Also Like

11 komentari

  1. Imam 2 njihova ruža i jako jako sam zadovoljna! Oba sam kupila na nekakvim popustima u Limoniju i nisam požalila. Pigmentirani su, postojani i ne isušuju. <3 Još uvijek tražim neprežaljenu Violine Strass, ne znam jel je ima kod nas u drogerijama jer je ja nisam vidjela? :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ju isto tražila no nisam ju vidjela, no ima je na ASOS-u :)

      Izbriši
  2. Ova nijansa rose tweed izgleda kao da bi za mene bila "my lips but better :D" a sviđa mi se i ova peche cosy nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto ako želiš probati ruževe sad je vrijeme u Bipi su na -25% :)

      Izbriši
  3. Svidjaju mi se sve tri nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  4. prelepo izgledaju! jos uvek ih nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam Beige Trench i na meni je nude...super je tekstura, ali ga nosim samo s jako pno šminke na očima, inače izgledam isprano :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimljivo je kako isti ruž drugačije izgleda na različitim tonovima kože :)

      Izbriši
  6. Hej, gdje si kupila Rimmelov Wake me up tekući puder i kakav ti je? :)
    U neki proizvodima sam pronašla i sebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Budimpešti, i u Orašju...nema ga kod nas, jedino online..www.feelunique.com, cijena je ista kao u trgovini, poštarina je besplatna.

      Izbriši