What's in my bag

19:17

Pozdrav dame,

danas ću napraviti jedan tag post kojeg obožavam gledati na YouTubeu, mislim da ti videi idu u top 5 tema koje volim gledati na YouTubeu, ne znam zašto, valjda volim znati što drugi nose u svojim torbama :)

Prvo par riječi o samoj torbi, ako netko od vas redovito prati i fashion blogove ovu torbu bi mogli prepoznati, riječ je o jednoj vrlo popularnoj torbi sa Romwe web shopa (link)  među fashion blogosferom, no češće se pojavljuje u crnoj boji, no ovo nije originalna torba sa Romwe stranice nego kopija kupljena za nekih stotinjak kuna na eBayu (stavila bih vam link no konkretno mog oglasa više nema, no ako upišete fashion bag u tražilicu ova torba će se sigurno pojaviti).


 Kvaliteta je nešto lošija nego verzija sa Romwe stranice no i znatno jeftinija no ništa pretjerano loše, torba i dalje super izgleda :)

A u boju sam se zaljubila na prvi pogled. Prava proljetna i ljetna boja i iznenadili biste se koliko zapravo narančasta boja ide uz jako puno look-ova i boja.

Što se tiče veličine, nije jako velika, kada ovo sve stavim, nema više mjesta za gotovo ništa, a budući da ja mrzim tegliti vrećice sa sobom, ova torba je idealna kada ne smijem kupovati više :D








  • Novčanik - Mango novčanik kupljen još u srednoj školi, sviđa mi se što izgleda jako elegantno i dan danas izgleda kao da je kupljen jučer
  • Sunčane naočale - ovo nisu naočale iz Zare, no koristim tu kutiju za sve jer je najbolja, ovo su neke jeftine kupljene na rasprodaji u Ann Christine za 30 kuna. 
  • Ključevi - standardna stvar, nemoram posebno objašnjavati hehe
  • Mobitel - LG Optimus 4x HD u bijeloj boji, jako sam zadovoljna sa ovim mobitelom i sada mi je iPhone premali i nemogu se više naviknuti na njega, više preferiram veće pametne telefone. I jako lijepo izgleda. 
  • Putni punjač - ne moram pričati zašto mi je ovo potrebno, svi koji imaju pametni telefon znaju da im je kolektivno velika mana, baterija. Ovo nije najbolji putni punjač kojeg sam probala, no kada mi je baterija na izdisaju a treba mi 10% da obavim poziv ili naručim taksi, punjač posluži. 
  • Slušalice - također standardna stvar 
  • Makeup torbica - postoji cijeli post o njoj OVDJE
  • Torbica za hitne slučajeve - ovdje su gotovo sve stvari koje curi mogu zatrebati kada se nešto dogodi a u tome trenutku ne može otrčati kući. (budući da živim u predgrađu i koristik sam javnog prijevoza nemogu kući kada mi se hoće, nerijetko u gradu provedem 12 sati i ovo mi je milijun puta "spasilo život")
  • Kao i svaki drugi makeup junkie tako i se i kod mene uvijek nađe previše proizvoda za usne, konkretno ovaj tjedan su u mojoj torbi završili ovi a to je ELF lip balm in Nude, MAC Angel (koji ide doslovno uz svee, odličan); ELF Matte Lip Color in Natural i Deborah Glossy Stick 02.
Još se tu uvijek nađe paket papirnatih maramica, hrpa računa (ups hehe) i žvakaće gume.
Ja sam jedan jako organizirani tip osobe i kod mene nećete nikad naći torbu u kaotičnom neredu. Ovu torbu non - stop nosim otkad mi je stigla, išla ili ne išla uz look taj dan hehe, no narančasta je zapravo dosta zahvalna boja kada je na accessoriesu. 

Evo još jedna fotografija moje torbice za "hitne slučajeve" - ima svega, gel za dezinfekciju ruku, uložaki, dnevni ulošci, tamponi, tablete protiv bolova, vlažne intimne maramice, univerzalna krema, osvježivač daha, ogledalo, melem za usne, dezodorans, roll on parfem, olovka za skidanje mrlja sa odjeće, acetonom natopljene blazinice. (mislim da sam spremna za kraj svijeta hehe) I to sam uspjela posložiti u ovu malu kozmeričku torbicu. Legice su me nerijetko zezale zato što to imam no kada se dogodilo par situacija kada je bilo "čupavo" moja torbica je bila glavna zvijezda! :)


To je to. Nadam se da vam se svidio moj What's in my bag tag post. :) Što se nalazi u vašim torbama, volite li više velike ili manje torbe? Pišite mi :)

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

17 komentari

  1. Predivna je torba! Dugo sam gledala crnu i definitivno cu si je naruciti! :D
    Ja također nikud ne idem bez slušalica! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. predivna je torbica...nevjerovatno je koliko stane u nju i što nama cura sve treba za svaki slučaj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sto ces, al ajd realno sve spomenuto je stvarno potrebno jel' da? hehehe

      Izbriši
  3. I ja isto imam neseser sa stvarima za hitne slucajeve! :) Ista situacija - mnogima je bilo smesno, ali kada je frka, zna se kome se obracaju :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Skroz slican sadrzaj :) Je li to Monin novcanik? Moj je slican, isto crveni, Mona :)
    Torbica je predobra, ako ikad nadjes link, molim te posalji mi na mail :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.dresslink.com/womens-crocodile-pattern-handbag-message-bag-shoulder-tote-bag-p-2634.html i mozes iskoristiti kod za 20% popusta ;)

      Izbriši
  5. Odličan SOS nesseser. Mogla bi i ja svoj napraviti. Ne kužim kako već nisam. :O

    Zanima me punjač za mobitel. Koji je engleski naziv?

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja ću umrijeti!
    TORBA TI JE PREDIVNA! Ti si preuredna! Ja sam katastrofa po tom pitanju. Bojim se zaviriti u svoju torbicu... crap !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam malo neat freak kad su moje stvari u pitanju (no recimo nemam nikakav problem s time da ostavim hrpu prljavog posuđa u sudoperu hihi)

      Izbriši
    2. i da btw, Mell je u komentarima ostavila link za torbu a i ako upises fashion bag na ebay i malo pretrazujes pojaviti ce se torba, dosta je popularna na ebayu :)

      Izbriši
  7. Torbica je stvarno divna a i tvoj blog je odlican :) Zanima me, kako cesto narucujes s ebaya i imas li mozda kakve savjete (na sto treba biti oprezan i tako to)? Znas mozda kako je sa carinom kad sa narucuje npr. iz Kine? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemooj prelazit 150 kn po jednoj narudžbi (a ako naides negdje di ti je ukupan iznos veći, moj savjet je da podijelis narudzbu u dvije i prvo napravis jednu i cekas mail koji kaze da je paket poslan i onda napravis drugu, tako ti dolaze dva zasebna paketa manje od 150 kn i nece te carinit).

      Znam da govore da kupujes od sellera koji imaju puno pozitivnih feedback-ova, no to ne mora nista znaciti, isto ti je od onog koji ima milijun i koji ima cetiri tisuce, jedino sto moras raditi jest pratiti narudzbu, znaci citati u oglasu koliko oni kazu da traje dostava za tvoju državu, i pratiti to i gledati npr ako ti je trebalo doci 13.8 i danas je 12. i nema jos mozes poslati mail selleru koji ti obicno kaze da cekas jos malo da je to normalno, no nakon nekog vremena ebay ti ponudi opciju (kad vidi da nisi ostavio nikakav feedback) da otvoris slucaj na ebayu, i mozes i kao razlog navedes da nisi primila paket, i tada ti vrate novac na racun) no i taj slucaj mozes otvoriti do odredenog datuma, a kad taj datum prode, e onda nemozes vise nista :), ja ustvari gledam sto mi je povoljnije, i naravno malo kolicinu pozitivnih feedback-ova, jer ne zelim naruciti bas od onog koji ima 30, ali ako ima par stotina ok. I ja narucujem nakit i torbre, eto i makeup kistove, kozmeticke torbice i to je obicno par dolara, jedino torbe budu oko 100 kuna :)

      Eto nadam se da sam malo pomogla :)

      Izbriši
    2. Vau, zaista obsiran odgovor, puno ti hvala! :)

      Izbriši