NYX Butter Gloss sjajila - recenzija i swatchevi

11:03

Pozdrav dame,

danas donosim recenziju koju ste tražili nedavno, no malo se odužilo čekanje jer je paket sa proizvodima kasnio, no evo stigao je i ja sam se odmah bacila na tipkanje.

Radi se o NYX Butter Gloss sjajilima, mislim da i vrapci na grani već posjeduju barem jedno, no kod nas nisam primjetila da se spominju pa sam odlučila podijeliti sa vama nijanse koje posjedujem i reći par riječi o njima i zašto ih trebate imati u kolekciji :)

Prvo par osnovnih informacija:




Ime vam sve govori, sjajila su zaista buttery, po meni su savršeno pigmentirana, dovoljno da ih možete nositi same i da to ne izgleda kao da nosite prozirno sjajilo no ne previše da ne možete nositi preko ruža. 

Tekstura je također odlična, lijepo se razmazuju, dovoljno vam je malo proizvoda, ne morate stavljati slojeve i slojeve da bi se primjetilo na usnama, nije ljepljivo i ima pristojnu trajnost, ja bih rekla 2 do 3 sata ukoliko ne jedete i ne pijete stalno, što je u redu budući da sjajila ni ne tvrde da su dugotrajna pa to onda nemožete ni očekivati. 

Vrlo su kremasti, ne sadrže nikakve šljokice.

Postoji slatkasti miris, no kada vam je sjajilo na usnama ne osjeti se, barem ga ja ne osjetim, a moja nećakinja tvrdi da ne miriše sva sjajila isto, morati ću joj vjerovati na riječ, budući da je ambrozija u punom cvatu i moj nos se začepio i čeka kraj rujna (alergičari, držite se! Hehe)

Ako stavite previše, razliti će vam se po usnama, tako da je umjerenost potrebna prilikom apliciranja ovih sjajila, cijena im je također vrlo pristupačna $5 (29 kn) kada nije na sniženju, što je super! Definitivno vrijede tih $5 a i više (no drago mi je što nisu više hehe). 

I još, nijanse. Možemo li na trenutak zastati i malo se diviti nijansama?! :) Predivne su. Ja sam kupila nijanse koje su mi se najviše svidjele i koje bi realno nosila, jer ne želim da skupljaju prašinu (iako mi treba 10 godina da potrošim sva sjajila koja sam imala i bez ovih, no što ću. :))

Peaches and Cream BLG03 - ime vam sve kaže, prava peachy nijansa koja je stvorena za svijetlu put (ne kažem da ne stoji tamnijoj no meni osobno peachy nijanse lijepše stoje svijetlijem tenu) 

Merengue BLG04 - ovo je po meni jedna malo ugašenija pinky nijansa sa mrvicom ljubičastog podtona, odlična za one hladnog podtona kože. 

Tiramisu BLG07 - prava bež nude nijansa, bez peachy i pink pod tonova, već prava nude nijansa, nije presvijetla i neće vas "isprati".

Maple Blondie BLG11 - iako ova nijansa izgleda vrlo vrlo slična nijansi Peaches and Cream no kada stavim ovu nijansu na isne i Peaches and Cream razlika je primjetna, ova nijansa je pinky nijansa definitivno, ako volite svijetle pink nijanse, Maple Blondie je za vas.

SWATCHEVI:

Slikano sa blicem.

Nijanse redom: Peaches and Cream, Merengue, Tiramisu, Maple Blondie

Nijanse redom: Peaches and Cream, Merengue, Tiramisu, Maple Blondie

Prirodno svijetlo

Nijanse redom: Peaches and Cream, Merengue, Tiramisu, Maple Blondie
I to je to. Kako vam se sviđaju sjajila? Jeste li možda isprobali? Pišite mi. :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

5 komentari

  1. Peaches & cream i maple blondie su mi najljepše iako sam ja tamnije puti i slažem se s tobom da peachy nijanse bolje stoje svijetlijim curama, ja ipak od njih ne odustajem :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slazem sa izborom! A s obzirom da sam bledja od bledog ove boje su mi skroz okidoki! :)

      Izbriši
  2. Merengue mi se jako sviđa :D Volim NYX ai nisam još isprobala ova sjajila jer inače nisam fan istih :/

    OdgovoriIzbriši