New in #7

16:38

Pozdrav dame,

Kao što sam i najavila, imam za vas novi New in post, e sad, ja sam bila malo neoprezna i slučajno bacila sve račune :(. Tako da cijene u ovom postu će biti otprilike za one proizvode za koje se ne mogu točno sjetiti cijene. Tako da se unaprijed ispričavam i obećajem da ću ubuduće bolje paziti na svoje račune hehe.

Pa krenimo...


AVON Advance Techniques 360 nourishment Moroccan Argan Oil maska za kosu (oko 30-tak kuna) & serum za kosu (25 kn u trenutno aktivnoj kampanji) - Kada sam u Empties postu pokazala potrošen šampon iz ove linije dobila sam dosta savjeta kako bi trebala isprobati masku, tako da sam poslušala vaš savjet i kupila masku, a serum volim odavno već i ovo mi je treća bočica.


REVLON Lip Butter in Sweet Tart, Strawberry Shortcake & Creme Brulee ( 75,50 kn u Muller drogerijama) - došli su i kod nas ovi ruževi/balzami kako god, mislim da smo među posljednima na svijetu koji ovo još nisu imali u ponudi. Neću raditi recenziju jer vjerujem da ste sve već čuli o njima jer se godinama već priča o njima.

No imam za vas swatcheve:





MAKE UP FACTORY (Peeptoes & Petticoat LE kolekcija) Ruž No. 233 (99 kn) & Rumenilo No. 11 (109 kn) u Muller drogerijama - prvo mi je rumenilo zapelo za oko i morala sam ga imati iako ova kolekcija već duže vrijeme stoji u Muller drogerijama, obožavam rumenila ovih nijansi, sadrži shimmer no sitan je i izgleda kao sjaj, jako lijepe teksture, izrazito kvalitetan, ne trusi se nimalo. A ruž sam uočila onako usput, radi se o pinky nijansi hladnog pod tona, sa čak malo ljubičastog pod tona. Jako kremast i ugodan na usnama.



AVON True Color Quad in Mocha Latte & Berry Love (dostupni od 4. rujna u kampanji 13 po cijeni od 49 kn) - već sam spominjala ove quad palete u favoritima mjeseca OVDJE, promjenili su malo izgled palete sada. Jako mi se sviđaju ova sjenila. Pogotovo Mocha Latte paleta.


URBAN DECAY Naked Basics paleta sjenila (176 kn BeautyBay.com) -  odlična paleta koju morate imat i ukoliko koristite samo neutralne nijanse, a i ako koristite jarke boje, ovo su osnovne neutralne i mat nijanse koje vam trebaju kako bi kreirali bilo kakav look. Paletu možete vidjeti u akciji u FOTD postu OVDJE.

To je to. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja slobodno me pitajte. :)

Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme? Pišite mi :)

I pratite me na Facebooku za nove postove - https://www.facebook.com/LeMakeupFreak

XOXO,
Le Makeup Freak.

You Might Also Like

20 komentari

  1. Wooow lijepi noviteti :)
    Najviše mi se sviđa Make Up Factory rumenilo <3

    Ja sam prije par dana napisala New in post, a već danas imam toliko toga novoga da bih ponovo mogla napisati New in post :/ luda sam haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je, dok objavim New in post, već imam hrpicu koja čeka fotkanje za još jedan New in post. Pod hitno trebam stati na kočnicu, no još uvijek ju nisam našla hehe.

      Izbriši
  2. Vec sam citala preporuke na ovu Avonovu masku za kosu, ulje imam i ok mi je, moram i masku nabavit :)
    Sve je odlicno, posebno Naked basics, naravno :) i revlonovi ruzevi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto stalno čitam preporuke za masku pa rekoh idem isprobati :)

      Izbriši
  3. Sve mi se sviđa, sve!! :D ali bi ti najdradije čopila UD paleticu :P

    OdgovoriIzbriši
  4. UD paletu obozavam...Zaista je jako zgodna :)
    Revlon Buttere izgleda da samo mi u Srbiji jos uvek nemam :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rečeno mi je da ih ni u BiH nema, biće da je Balkan stvarno zadnji na svijetu koji ih nije imao :/ haha

      Izbriši
  5. Sve ti je predivno, samo da znaš da zavidim, posebice na UD Naked paleti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome slinila sam predugo nad njom dok ju nisam nabavila :)

      Izbriši
  6. Avon serum za kosu želim već dugo dugo, a nekako uvijek zaboravim naručiti ga! No budem sad to ispravila :)
    Zavidim ti na Naked paleti :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Avon Berry Love je preprepredivna paleta! Strašno mi se sviđaju sve nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :) Baš prikladne za jesen :)

      Izbriši
  8. UD Naked Palet i sve iz Avonove Morrocoan Argan Oil imam i obožavam, a ti si me sad zainteresirala za Make Up Factory ruž i rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako želiš što iz te Make Up Factory LE kolekcije, brzo nabavi jer je već nema više svuda a nove izlaze tako da bi ju vjerojatno mogli uskoro totalno maknuti iz prodaje.

      Izbriši
  9. Predivni noviteti, ne znam šta mi je lepše!
    Inače niste definitivno poslednji, mi jo nemamo te Revlon divotice :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Revlon je bas grozan po tom pitanju, a mi imamo Revlon dugo no nikakvi noviteti nisu dolazili.

      Izbriši
  10. Možeš li napisati kako koristiti Avon masku za kosu? Plizz, plizz jer sam na rubu da je bacim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ju koristim kao regenerator, ostavim da stoji na kosi par minuta, za to vrijeme se depiliram ili peeling tijela i onda isperem.

      Izbriši