New in #6 (AVON haul) + swatchevi

12:48

Pozdrav dame,

jutros sam objavila sliku na svojoj Facebook stranici mnogo novih Avon proizvoda što su stigli i odmah sam dobila zapovijed da stavim slike pa evo ih.

Ništa od proizvoda nisam probala još, tako da ću vam sada samo pokazati proizvode, ukoliko vas nešto psoebno zanima ostavite komentar što bi htjeli da posebno recenziram. :)


Zlatni set - 99 kn (vrijednost seta 348 kn) 

LUXE maskara
Little Black Dress EdP (50ml) 
Krema za ruke, laktove i stopala

- Little Black Dress je već neko vrijeme na mojoj wishlisti jer mi se jako sviđa miris, jači je, idealan večernji miris kada se sredim od glave do pete, također LUXE maskaru sam željela isprobati pa mi je ovaj set bio iznimno povoljan.


Ideal Luminous rumenila - u trenutnoj kampanji br. 12 cijena je 39 kn uz kupnju određenih proizvoda (regularna cijena 75 kn/kom)

Peach (lijevo) - lagana svijetla peach nijansa sa shimmerom (koji se na fotografiji nažalost ne vidi, tekstura jednaka kao kod Classic Aure

Classic Aura (desno) - matt neutralna rosy nijansa (jako mi se sviđa ovo rumenilo, na dodir je jako meko, ne trusi se)


Ideal Flawless 3u1 posloga za lice cream - to - powder foundation u nijansi Ivory - u trenutnoj kampanji br. 12 cijena je 39 kn uz kupnju određenih proizvoda (regularna cijena 80 kn)

Ideal Flawless posloga SPF 15 u nijansi Ivory - u trenutnoj kampanji br. 12 65 kn (regularna cijena 80 kn)

- s ova dva proizvoda ću morati još malo pričekati jer su mi trenutno još uvijek pre svijetli, pa kada se vrati moj zimski porculanski ten, onda ćemo vidjeti ovo u akciji :)


True Color Quad sjenila za oči u nijansi Stone Taupes - dostupno u idućoj kampanji br. 13 po cijeni od 49 kn.



Extra Lasting Maskara - 49 kn u trenutnoj kampanji br. 12

Solutions BB Gentle Beauty Balm SPF 15 Hypo Allergenic u nijansi Light - 45 kn u kampanji br. 12

Kozmerička torbica roza vrpca (linija proizvoda kojom AVON prikuplja sredstva za borbu protiv raka dojke) - 40 kn 


SWATCHEVI:

Rumenilo Classic Aura i Peach
Napomena: Rumenila na slikama izgledaju vrlo slično no u stvarnosti se vidi razlika i Peach sadrži sitni shimmer koji na obrazima izgleda više kao sjaj :)

True Color Quad in Stone Taupes 




XOXO,
Le Makeup Freak



You Might Also Like

8 komentari

  1. uf,sve je krasno! čim sam vidjela kutiju na tvom Fejsu odmah sam poželjela naručiti hrpu stvari da me poštar razveseli :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj 3u1 avonova podloga mi je savrsena! Toliko isprobavanja pudera i svega a na kraju mi idealno odgovara puder kupljen na slijepo :D Uvijek imam jednog u zalihama <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno! Rumenila i quad sjenila me najviše interesiraju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. dopada mi se ceo paketić :))
    šta je tebi najbliže i najdraže
    prvo za isprobati, čitaćemo :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasne stvari! Meni je također stigao ovaj tjedan paketić iz Avona, ali ja sam kupovala samo parfeme, između ostalih i Little black dress! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Fenomenalne stvarcice, a swatch-evi odlicni :)

    OdgovoriIzbriši