New in #5 (+ swatchevi)

13:15

Pozdrav dame,

kao što vidite iz naslova, danas ću vam još jednom pokazati puno nove šminke (uhhh krivicaa), ja kao da sam poludjela malo ovaj mjesec, baš sam samo makeup kupovala, no odlučila sam da moram stati na kočnicu sa kupovinom makeupa jer mi ormar dosta pati zbog toga (a to ne smijemo dopustiti jel' da? ;))

Pa da ja ne duljim krenimo mi na nove stvarčice :)


AVON Planet Spa Bali Botanica Set (maska za lice & peeling za tijelo) 89 kn - joj kako me navuku te ponude, u setu jeftninije, i pakiranje. Ovo još nisam probala, no jako jako mi fino miriši (neću se truditi objasniti jer sam stvarno jako loša u tome, no ljetni onako voćni miris).

L'Oreal Elseve Totail Repair Extreme šampon za kosu 22,90 kn  - stojim ja stojim u DM-u i ne znam više što bih kupila od šampona, jedini problem koji imam sa svojom kosom je suhoća, i ponekad perut. Tako da onako, nisam previše izbirljiva što se tiče šampona, samo da piše da je za suhu kosu, ne znam više što bih isprobala, volim mjenjati šampon da mi se kosa ne navikne, tako da ako imate neke preporuke slobodno mi recite, konkretno ovaj šampon još nisam koristila, danas će tek prvi put u akciju :D


DEBORAH Glossy Stick in 02 & 05 62,90 kn - kao što vidite ja sam ovaj mjesec bila na kicku ovih debeljuca, ali ja volim taj koncept, možda ne sada za ljeto toliko, no kada su hladniji mjeseci, ja ovakve proizvode rado i često koristim, samo da mi je nešto glossy i hidratantno jer sam cijela suha stalno.Ovi Deborah su mi (ovo teška srca govorim jer OBOŽAVAM Catrice) bolji od Catrice verzije. Kada bih morala nekom preporučiti Catrice ili Deborah preporučila bih Deborah.

CATRICE Pure Shine Color Lip Balm 41,90 kn - full recenzija OVDJE


ESSENCE All About Matt Fixing Loose Powder 31,90 kn - Na svojoj Facebook stranici sam se nedavno izjadala kako se zbog ovih ljetnih vrućina sjajim kao disko kugla stalno što mi je jako čudno jer se nisam navikla takvu gledati jer sam inače suha, no ne radi se tu o masnoj koži nego o znoju, jasno mi je, no tražila sam preporuke nekih jeftinijih matirajućih pudera u kamenu/prahu da se matiram za vrijeme vrućina jer se poklopilo da sam se baš morala šminkati kada su bile najveće vrućine. Ono, odlično on matira dok sam u klimatiziranom, ali kada izađem znoj izbije što god ja imala na licu, mislim da ću full efekt ovih matirajućih pudera u kamenu/prahu tek moći vidjeti kada ovo ljeto ipak malo oladi hehe ;)

CATRICE All Matt plus puder u kamenu 010 Transparent 28,90 kn - objasnila sam sve iznad. No tekstura mi se ovog pudera u kamenu jako sviđa jako je mekana i ne trusi se nimalo.

CATRICE Blush & Bronze duo (L'Afrique c'est chic LE) in C01 Fresh Demand (desno) i C02 Oh La La (lijevo) 33,90 kn - odličnan proizvod po mome mišljenju, nijanse rumenila su mi krasne, i bronzeri su dobri, nisu narančasti jedino nisu mat pa ne bih preporučila konturiranje sa njima, oni su više za ono all over bronzing kada želite vratiti boju licu, iako kada aplicirate bronzer te šljokice nisu toliko ni vidiljive. nije extra pigmentirano, no to mi ne smeta jer su ovo dobri travel friendly i svakodnevni proizvodi, i kada se šminkam u 6 ujutro ne pazim uvijek koliko rumenila ili bronzera "zagrabim" pa činjenica da ne mogu lako pretjerati sa ovime mi se sviđa.

NYX rumenilo in PB01 Mocha $3,15 - jako jako jako dugo želim probati Nyx rumenila, i konačno si naručim jedan da vidim i znači već sam poludjela i ja bih sad kutiju rumenila (iako mi stvarno ne treba više rumenila), odlično rumenilo, vjerujem da svi koji imaju Nyx rumenilo znaju o čemu pričam.

CATRICE Mono Eyeshahow in Oops 340 Nude it Again! 23,90 kn - kako ne volim ona svjetla u drogerijama (i općenito u svim trgovinama) toliko te nekad zeznu, priča sa ovim sjenilom je ta da mi je u trgovini izgledalo kao odlično svjetlije nude sjenilo i mat, kada sam došla doma skužila sam da je dosta svjetlije nego što sam mislila (čak i za moj porculanski ten) i da je zapravo pearl finiša (pearl finiš mi se jako svidio), i bila je još jedna malo tamnija i idem se ja idući dan vratiti po tamniju nijansu i skužim da mi sjenilo izgleda isto, na deklaraciji koju Muller lijepi piše 350 no ja tu naljepnicu mrvicu odljepim da vidim što piše na samom proizvodu i pisalo je 340, tako da sam skoro kupila isto sjenilo, tako da se pazite tih njihovih naljepnica.


AVON superSHOCK maskara 45,00 & gel olovka za oči in Black 29,00 kn  - svoje dojmove o Avon superSHOCK MAX maskari sam iznijela u FOTD postu OVDJE, no svi hvale tu Avonovu, no hvale originalnu ne max tako da sam odlučila naručiti oriđiđi verziju i puno puno mi se više svidjela od max verzije, a trenutno sam u potrazi za još jednom stvarno dobrom maskarom koju bi koristila pored svoje HG L'Oreal Telescopic, jer mi je L'Orealova dosta skupa, 100 kunića, to mi je malo puno s obzirom da maskaru stvarno brzo potrošim, a Avonova je gotovo uvijek u nekoj ponudi za manje novce. A olovka za oči je bila u ponudi sa maskarom pa hajde, inače ne koristim crnu olovku za oči baš jer mi smanji iovako male oči, no kada radim crni smokey eye poslužit će, i čini mi se dosta dobra, dugotrajna.

AVON MEGA effects maskara 59 kn - svi smo čuli za ovu revoluciju u svijetu maskare, i naravno kakva bi ja to beauty blogerica bila kada ju ne bih probala?! Nisam oduševljena ako ćemo iskreno, pre mokra mi je, no meni je svaka maskara pre mokra u početku, a par ljudi mi je reklo da me čeka ugodno iznenađenje kada se malo osuši, tako da, čekam :))

GOLDEN ROSE Metallic Eyeliner in 17,02,10 32,00 kn - odlični eyelineri za tu cijenu, već sam sa zlatnom nijansom napravila look koji možete vidjeti OVDJE, neću puno o njima jer ide zasebna recenzija :)


NYX Butter Gloss sjajila za usne - full recenzija OVDJE.

NYX Color Lip Balm in 01 Merci & 02 Grazie $2,10 - jako mi se sviđaju, miris baš i ne (ima slatkasi umjetni miris jagode), a ako me čitate već neko vrijeme znate da nisam ljubitelj voćnih ni slatkastih mirisa u dekorativnoj kozmetici, no ne osjetima ga kada apliciram balzam na usne, pigmentiranost je ok, dobra, boje također, ovo će sigurno završiti u Empties postu preko zime.

Illamasqua ruž u nijansi Fable 159,90 kn - otkad je došla Illamasqua u osječki Muller, ja sam se zaljubila, u ruževe, rumenila, pigmente. Predivno. Ali, znala sam da su ruževi mat, no da su TOLIKO mat nisam znala, malo bitch za nanositi no nijanse su predivne, i ova kao da je stvorena za mene, ovakve nijanse obožavam, no za ovaj ruž su potrebne savršeno njegovane usne, no zimi ću ga ionako vjerojatno nositi sa sjajilom jer nisam ljubitelj mat ruževa zimi. Ide zasebna recenzija ovog ruža :)

GOLDEN ROSE ruževi u nijansama 73 (lijevo) i 113 (desno) 25,00 kn - o Golden Rose ruževima sam se ispričala OVDJE, sada ih samo skupljam kao Pokemone :)

CATRICE Longlasting Lip Pencil Waterproof in (redom) 060 The Perfect Pinkini, 080 That's What Rose Wood Do!, 090 Reach The Peach i 070 I Got you Babe! 16,90 kn - sve nijanse su dobre osim 090 Reach The Peach, sadrži shimmer, i to mi se nije svidjelo, nimalo, ne volim takve ruževe pa tako ni olovke za usne, šteta jer sam se peach nijansi najviše veselila, ostale su matt, lako se nanose, kremaste su dosta, nisam ih pošteno još nosila kako bih vam potvrdila ovu waterproof trvrdnju.


BOURJOIS Rouge Edition ruževi u nijansama 02 Beige trench (lijevo) i 04 Rose Tweed (desno) 84,90 kn - tekstura mi se jako, jako, jako sviđa kod ovih ruževa, kremasti su, lako se nanose, nijanse u liniji su predivne, ja sam uzela ove dvije nude nijanse, i jako sam zadovoljna, ipak, malo preskupi.

CATRICE Ultimate Color ruž za usne (crno pakiranje) u nijansama 270 Matt-erial girl i 240 Hey Nude 33,90 - ono što mi se sviđa kod Catrice mat ruževa je što nisu jako mat, i dalje su kremasti i ugodni na usnama, no preporučila bih korištene olovke za usne sa njima. Matt-erial girl je jedna bogata svijetla boja vina, a Hey Nude nude nijansa sa malo rozim podtonom.

CATRICE Ultimate shine GEL ruž za usne (srebrno pakiranje) u nijansama 040 Don't Fear The Sheer! (lijevo) i 080 Russian Violette (desno) 33,90 kn - oni koji su razočarani sa pigmentacijom Pure Shine Color Lip Balm-ova, ovu novu gel shine liniju bi trebali oškicati, klize po usnama, pigmentacija je slabija no definitivno se vide, ukoliko ni ne volite jako pigmentirane ruževe, ovo je za vas, imaju visoki sjaj zbog gel teksture i osjećaj na usnama ukazuje da je gel teksture, dosta hidratantan, odlično za hladnije mjesece. 040 je svijetla peahy nijansa (jako lijepa) a 080 je ljubičasta, no budući da su slabije pigmentirani ispadne više neka tamnija boja lavande.


I za kraj, kupila sam sasvim slučajno ovaj set kozmetičkih torbica za 34 kn u KIK trgovini, odličan mi je, dolazi sa jednom manjom kozmetičkom torbicom, drugom malo većom i treća je ova plastična prozirna. Dugo vremena tražim ovako nešto i gledam na eBayu i sasvim slučajno u KIKu naiđem na ovaj set, a tamo stvarno možeš naći svašta za vrlo malo novaca.

SWATCHEVI:

1. Bourjois Rouge 02
2. Bourjois Rouge 04
3. Catrice Matt-erial Girl
4. Catrice Hey Nude
5. Catrice Gel Shine Russian Violette
6. Catrice Gel Shine Don'tt Fear The Sheer!

1. Golden Rose 73
2. Golden Rose 113
3. Catrice Lip Pencils in 060,070,080,090
4. Avon superSHOCK gel olovka za oči
5. NYX Color Lip Balm in Merci & Grazie 
I to je to. Ako imate kakvih pitanja slobobno pitajte, ako imate kakvih želja za recenziju i to slobodno napišite i  recite mi što ste vi nedavno kupili. :)

XOXO,
Le Makeup Freak. 

You Might Also Like

16 komentari

  1. wow odlični noviteti, sve bih ti maznula :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moze li link odakle si kupovala nyx balzame? Inace, blog ti je super, imas odlicne lookove. Jedan od boljih novijih blogova :)
    Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)

      Nyx proizvode narucujem sa ove stranice: http://b2nshop.com/home.php

      Izbriši
  3. Divota do divote. Nemam drugih komentara. Pogotovo debeljuce. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uhhh, divno!! Ne znam šta bih izdvojila, možda ove debeljuce i ostale ruževe i Catrice blush& bronze duo :)) bit će punooo swatcheva i lookova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će da, samo da odem kupiti baterije za blic :D

      Izbriši
  5. sve je divno, ali ruževiiii, sve bih ti ukrala :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajmeee, lajkamm svee :))) predivno je sve :D

    OdgovoriIzbriši
  7. koliko noviteta :DDD
    super :), posebno mi se sviđa ova hrpa ruževa :)

    Ja imam nyx rumenilo, isto pakiranje kao i tvoje samo što je moje u nijansi desert rose i onako je tamno rozo ali je super, i jako je pigmentirano, stvarno jako...

    Nadam se nekim swatchevima od ovih divota :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Desert Rose mi je iduće koje kupujem, ja se raspametila, super su mi.
      Mislim da će biti zasebni post gdje ću swatchati sve proizvode :)

      Izbriši
  8. Super noviteti, ja imam balzam (odnosno ima ga moja sestra pa joj malo 'kradem' :D) iz te Lorealove linije i ja mislim, da je to jedan od boljih a probala sam i skuplje. Stvarno odlična linija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa, koristila sam ga sinoć, kupiti cu i balzam kada potrosim koji trenutno koristim :)

      Izbriši
  9. Svaki put kad izbacis new in dodje mi da sve pokradem, pokupujes tacno nesto sto bih i ja pokupila sa polica :)
    Ja sam uzela balzam kao tvoj sampon, to mijenjam cesto a sampon koristim Afrodita kamilicu, ili Afrodita koprivu, a sad i Baby love sampon head to toe :) Sva tri dobra a povoljna i nece ti uzrokovati probleme na tjemenu. Afroditine imas od litar, a baby love je od pola litra.

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj ženska ja bi tebi sve ovo ukrala, odlične stvarčice si kupila! Ruževi su mi krasni, olovke i rumenila! Deborah debeljuce me se nisu baš dojmile :/

    OdgovoriIzbriši