My weekend travel makeup bag (Što sam ponijela na vikend putovanje)

16:58

Pozdrav dame,

opet ja dva posta u danu, no ovaj je onaj koji je bio planiran za danas, a AVON haul se malo utrpao, nego da se ja vratim na temu današnjeg posta, nedavno sam išla na kratko vikend putovanje nakon ljetovanja, i nakon one brutalne količine makeupa što sam nosila na ljetovanje (znam, luda sam), shvatila sam (došlo je ih guzice u glavu) da mi ne treba toliko, ali eto, trebala su proći barem 2 putovanja da bih to shvatila.

Na ovo putovanje ponijela sam malu kozmetičku torbicu, koju čak nisam ni popunila do kraja. I sa ovim makeupom bi mogla i duže od 3 dana :)

Pa krenimo, kozmetička torbica je iz seta kojeg sam vam pokazala u predzadnjem New in postu OVDJE. A ova torbica za kistove je iz Real Techniques Core seta.







Od kistova sam ponijela (redom):

Kist za konturiranje (set sa eBaya)
Kist za puder u kamenu (set sa eBaya)
Real Techniques Buffing brush
Kist za češljanje obrva (set sa eBaya)
Kist za highlight ispod obrva (set sa eBaya)
Essence kist za obrve
BH Cosmetics Blending brush
Eco Tools Eyeshadow kist
Look by Bipa kist za rumenilo


Catrice BB krema 040 & ARTDECO Rich Treatment foundation (ponijela sam obje iz razloga što sam sada tamnija pa moram miješati nijanse)

Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner primer

Essence Stay All Day 16-hour korektor 010


ELF Eyelid primer

Make Up Factory Tinted Eye Brow Gel

ELF Eyebrow Lifter & Filler

Look by Bipa Lash Unlimited maskara

Essence Liquid ink waterproof tuš za oči

Golden Rose Metallic Eyeliner u nijansi 10

ELF Eyebrow kit in Dark


AVON True Color Quad in Mocha Latte

Sleek Contour Kit in Light

Catrice All Matt Plus in Transparent

NYX blush in Mocha

Classics Terracota Blush


MAC Coral Bliss (swatch OVDJE)

REVLON Colorburst in Soft Nude

NYX Butter gloss in Merengue & Tiramisu (recenzija OVDJE)

EVELINE Sweet Cream sjajilo za usne

Uvijač za trepavice (kojeg sam zaboravila pofotkati sa ostalim stvarima za oči, ups :))


I to je to! Ovo mi je bilo sasvim dovoljno jer ja i tako nosim samo neutralne nijanse i poprilično jednostavno no opet dovoljno upadljivo da se vidi da sam nešto radila :) A i nosila sam proizvode za koje znam da mi odgovaraju i za kojima posežem i kada sam doma :)

Koje proizvode vi volite nositi sa sobom na putovanja? Pišite mi :)

XOXO;
Le Makeup Freak

You Might Also Like

6 komentari

  1. Opet si putovala :)) Kakav ti je ovaj elfov set za obrve? Jel kremast ili u prahu? Zadnji put kad sam naručivala nešto sa Elfa nisu ih više imali na zalihama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooooodličan mi je! Jedna strana je vosak u boji a drugi je sjenilo za obrve (tamnija strana je vosak), sjenilo se ne trusi ni najmanje, sa voskom je prelagano radit, ma cudo, sad mi je jasno zasto da toliko hvale :)

      Izbriši
    2. E to ću morati čekirati idući put :) Hvala ti :*

      Izbriši
  2. Sasvim pristojna količina proizvoda, ne bih niti ja ponijela manje! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sasvim dovoljno proizvoda...Tako bih nesto slicno i ja nosila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. kakav ti je ovaj catrice primer? jel vrijedan tih 40-tak kn? :)
    planiram ga kupiti pa da čujem mišljenje...

    OdgovoriIzbriši