ILLAMASQUA Fable ruž za usne - recenzija i swatchevi

12:30

Pozdrav dame,

danas ispunjavam želju svima onima koji su željeli recenziju ovog ruža. :)
Illamasqua je od nedavno dostupna i u Osijeku u jednoj od Muller drogerija. Prije toga sam njihove proizvode samo gledala online i po blogovima i divila se ljepoti tih proizvoda i kada sam jedne nedjelje ušla u Muller po neki šampon za kosu i primjetila gužvu kod jednog stalka u makeup dijelu drogerija i ugledala natpis Illamaqua bila sam toooliko sretna :)

I makeup lover kakav jesam odmah sam ispregledala cijeli stalak i sastavila wishlistu (koju možete vidjeti na kartici na vrhu bloga pod nazivom wishlista) i odlučila kupiti jednu stvar sa wishliste, i ne bi ja bila ja kada ne bih prvo kupila ruž.

Pa prvo malo osnovnih informacija o proizvodu:

  • cijena proizvoda je 159,90 kn
  • sadrži 4g proizvoda 
  • mat finiš
  • dostupan u odabranim Muller drogerijama koje drže Illamasqua proizvode ili njihovom dućanu u Zagrebu. 




Prvo par riječi o pakiranju, jedostavno, elegantno, crno plastično pakiranje, ništa pretjerano. Čvrsto i stabilno, na dnu piše naziv nijanse proizvoda. 

Slikano na umjetnom svijetlu. 
Illamasqua ovu nijansu opisuje kao svijetlo ružičastu nijansu, što i je no defitinitivno sa peachy podtonovima, ako me čitate neko vrijeme znate da je ovo moja najdraža nijansa. Ružičasta i breskvasta nijansa zajedno?! Na takvom ružu piše Ivana tvoj sam! :) 

Tekstura ovog ruža je mat, i to ne mat tekstura kakvu ste do sada isprobali, mislim da je ovo naj mat ruž koji postoji na tržištu što se nekima neće svidjeti, no to znači da je ruž dugotrajan na usnama i uvijek imate opciju na njega staviti tanki sloj sjajila ukoliko ne preferirate mat teksture. 

Zbog toga što je toliko mat, malo je bitch za nanošenje, ovo po mome mišljenju nije ruž kojeg bi voljela aplicirati na brzaka u žurbi u tramvaju koji u tom trenutku skreće hehe. Jer je jako pigmentiran i dovoljan vam je jedan sloj kako bi dobili boju iz pakiranja no malo si morate dati vremena kada ga aplicirate i moja preporuka je da to radite sa kistom za usne. Moj strah bi bio budući da je toliko mat imam dojam da moram jače pritisnuti ruž na usne kada ga nanosim što bi moglo rezultirati da ga slomim. Što ne želim nikako.

Kao što sam rekla možete ga nositi samog, mat, što znači da usne morate pripremiti,  redovni peeling usana vam ne gine ukoliko se odlučite na kupovinu ovog ruža, staviti balzam za usne prije nanošenja, jer ukoliko imate najmanju mrvicu odumrle kože na usnama, ovaj ruž će to istaknuti. Ili sjajilo za usne preko ruža ukoliko ipak želite neki glossy finiš.  

No vrijedi tih 160 kn, jer onu boju koju vidite u pakiranju takvu boju dobijete na usnama, unatoč tome što je mat, nećete prilikom apliciranja vidjeti komadiće ruža po usnama što se dogodi sa nekim drugim mat ruževima, on klizi kao da je neke vrlo kremaste teksture, po mome mišljenju bolji od recimo Chanel ruževa koji su i skuplji. 

Tako da je omjer cijene i kvalitete ovdje fantastičan. Ukoliko se želite počastiti kvalitetnim ružem i spremni ste izdvojiti malo više novaca a ipak ne bankrotirati, odite oškicajte Illamasqua ruževe, imaju ruževa i koji nisu mat finiša, ukoliko vam se taj finiš ne sviđa.

Slikano na prirodnom svijetlu.
SWATCHEVI:

Slikano sa blicem.



Prirodno svijetlo.



Sviđaju li vam se Illamasqua ruževi? Imale li koji već u svojoj kolekciji? Ako imate kakvu preporuku, slobodno mi pišite :)

XOXO,
Le Makeup Freak


You Might Also Like

16 komentari

  1. Pliz pliz swatchevi na usnama tj kako izgleda na tebi :D Djeluje odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će u FOTD postu ovaj tjedan, imam problem sa slikanjem swatcheva na usnama, NE ZNAM ih raditi, ne mogu naći pravo osvjetljenje na cijelom zemljištu na kojem živim hahah :( baš frustrira, moram skontati kao slikati swatcheve na usnama, i naći pravo mjesto sa dobrim svjetlom i pozadinom. Beauty blogger problems što da ti kažem hehe.

      Izbriši
  2. Ipak mi djeluje malo pretaman za moj ukus :( Meni bi bio savršen kad bih ga stavila preko Liva ili obrnuto :D Sviđa mi se to što je mat, a ne sviđa mi se cijena :D Uglavnom čekam da ga vidim na usnamaaa <3

    OdgovoriIzbriši
  3. imam Eurydice i diiivan mi je! ali inače ne volim baš teksturu većine Illamasquinih ruževa, presuhi su mi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam zeljela reci, iako ih zaista nisam imala priliku isprobati, djeluju mi suhe teksture taman toliko da mi prave problem jer moje usne su problematicno suhe. Ipak mislim da cu se jednom odvaziti za narudzbu jer jako mi je Illamasqua interesantna kao brend. I izvinjavam se na upadu u komentar, potpuno sam spontano pocela da tipkam :)

      Izbriši
    2. ma treba svakako probati, iako mi ta tekstura nije prvi izbor ipak ću uzeti još koji njihov crveni ruž, zapravo mjerkam Box, Growl i Salacious - i to zato što mi nekad baš trebaju ful postojani ruževi s kojima sam mirna cijelu večer i koji mi neće ostavljati tragove po čašama - recimo za neke svadbe, tulume gdje se puno cuga i klopa i tako to :D

      Izbriši
    3. Ima Illamasqua puno drugih odličnih proizvoda, ruževe uvijek možes preskočiti :)

      Box i ja želim kupiti, njega staviš jednom i mirna si dok ga ne skineš :) Jedan dobar postojani crveni ruž trebamo imati :)

      Izbriši
  4. Divan je!! Nemam još niti jedan njihov ruž, jer nikako da odem do Zg-a, jel ih ima sad u Osijeku u Mulleru? Ako ima, prvom prilikom kad navratim do Osijeka idem po svoj primjerak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad ponovno čitam post i vidim da je dostupan u Osijeku :) Sorkač, moram se bolje skoncentrirati na čitanje posta, a ne žurno ići gledati swatcheve :*

      Izbriši
    2. Nema veze, ionako svi samo tražimo slike hehe :) Nisi jedina ;)

      Izbriši
    3. Ma nije da samo slike gledam, to je zapravo prvo što pogledam pa se vraćam na tekst, a moj mozak valjda odluči sam koje će informacije pohraniti, a koje ignorirati :DD

      Izbriši
  5. divna je nijansa, meni se dopada što je tako suvkast :D
    imaću ga u vidu ako se odvažim na kupovinu nekog Ill ruža :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, neki vole suhe formule, meni nisu najdraže no ne smetaju mi :)

      Izbriši
  6. Svidja mi se ruz, no ta tekstura ne zvuci bas najbolje, postoji mozda kakav dupe? Inace Ivana, odlicno kao i uvijek i stvarno si predivna na poslednjoj fotki :)

    OdgovoriIzbriši