FOTD #5 Naked Basic

16:37

Pozdrav dame,

evooo mene sa novim postom, danas imam za vas jedan FOTD post jer mi je jučer stigla Urban Decay Naked Basics paleta i ja sam jedva dočekala jutro da se probudim i isprobam ju. :)

Look je jako jednostavan, oči su jedino malo dramatičnije no ništa pretjerano, nude pink usne, vrlo jednostavno, budući da su "oni dani u mjesecu" iza mene, lice mi je malo poludilo i izbila su mi četiri prištića na čelu, no dobro već se povlače, tako da ako vidite nešto na čelu to su moji novi prijatelji.

Pa krenimo lagano...




1. CHANEL Perfection Lumiere 10 Beige - ova podloga i ja imamo love - hate odnos, kada sam ju kupila uopće mi se nije svidjela, naglašavala je suhoću moje kože i nije mi se svidjela nimalo, danas je moja koža normalna/kombinirana i trenutno se obožavamo Perfection Lumiere i ja. Ako imate suhu kožu, ovaj puder ni ne gledajte. 

2. CATRICE Camoflauge Cream 010 Ivory - svi znate za ovaj korektor, ovaj puta je on pokušao sakriti moje nove prijatelje na čelu.

3. CATRICE Re-Touch Light Reflecting concealer 010 Ivory - ovaj korektor se nalazi u svim mojim FOTD postovima, odličan za područje ispod očiju, ima peachy podton koji pomaže pri sakrivanju tamnih podočnjaka.

4. ARTDECO sjenila za obrve u nijansama 2 i 5 - ovo mi je odličan proizvod, pogotovo nijansa 2 (crna), ja imam  crne obrve i koliko god tamno smeđu nijansu stavim na obrve vidi se i baš moram koristiti crnu nijansu za vanjski dio obrve jer izgleda vjerovali ili ne najprirodnije jer su mi obrve crne, crne. Vrlo pigmentirana sjenila, potrebno je dotaknuti samo kistom proizvod.

5. AVON baza za sjenilo - ponavljam po 100. put, odlična baza za sjenilo. 

6. URBAN DECAY Naked Basics paleta - zvijezda današnjeg looka, za mene je ovo savršena paleta, ja samo ovakve nijanse nosim i obožavam mat sjenila, bolje mi stoje, ova paleta kao da je napravljena za mene. Vrijedi svake kune :) Sviđa mi se što imam sve na jednom mjestu, i mogu nositi sa sobom a da mi ne zauzme puno mjesta u torbi. W.O.S preko cijelog kapka, Naked 2 u pregib kapka, Faint u vanjski kut, Crave također u vanjski kut, Venus u unutrašnji dio kapka i ispod obrva. 

7. ESSENCE Liquid Ink waterproof - moj HG tuš za oči. 

8. RIMMEL Scandaleyes Kohl Kajal 005 Nude - nude olovka za waterline, otvori oči u sekundi, i odlično sakrije crvenilo koje imam zbog alergije. 

9. LOOK by BIPA Lash Unlimited maskara - odlična maskara za malo novaca, jedino što mi se ne sviđa kod nje je što previše proizvoda izađe na četkici pa moram stalno brisati rupčićem, ali za 20-tak kuna, preživit ću, i ukoliko kupite ovu maskaru moj savjer je da ne pretjerujete sa slojevima, 2 maximalno, kasnije ćete samo slijepiti trepavice. 

10. MANHATTAN Soft Mat Loose Powder Natural - dobar puder u prahu za fiksiranje korektora ispod očiju.

11. SLEEK Contour Kit Light - ovo je isto proizvod koji je u svim mojim FOTD postovima, najdraži bronzer i highlighter. 

12. NYX blush Mocha - nova stvarčica u mojoj kolekciji i otkad ju imam samo ovo rumenilo nosim na obrazima. Savršeno rumenilo. 

13. MAC Angel ruž - valjda jedini ruž sa frost finišem kojeg ću ikad voljeti, vjerujem da svi sve znate o ovom ružu. 




Ako mi oči na fotografijama izgledaju kao da su mi teške, to je zato jer i jesu, ambrozija je u punom cvatu i moje oči užasno pate zbog toga, nos mi je nabubrio također, no što ćeš :)

Moram vam reći da mi kosa jako brzo raste, baš gledam post o obrvama na blogu (LINK) i gledam kako mi je kosa na toj fotografiji kratka. Bome u tri mjeseca je puno narasla. Puštam ju opet, fali mi moja duga kosa, inače, svake godine je odrežem do ramena i za godinu dana opet imam dugačku kosu do guzice skoro. :)

To je to. :) Nadam se da vam se post sviđa? :) Imate li vi Naked Basics paletu? Koja su vaša omiljena neutralna sjenila? Pišite mi :)

XOXO;
Le Makeup Freak.



You Might Also Like

26 komentari

  1. Ljepotice! ;)

    Jako mi se sviđa look, a obrve su ti famozne!
    Dodajem NYX rumenilo i Rimmel olovku na LW! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš požaliti ako ih dodaš ;)

      Hvala ti :)

      Izbriši
  2. Divnica! Jako volim ovakve look-ove. Nemam UD paletu, ali jučer sam gledala MUA palete i nažalost, samo dvije su bile dostupne, i to baš one koje mi nisu nešto...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto čekam da budu in stock one koje želim, ali očito nikad dočekat :/

      Izbriši
  3. Ajmee, odlicno izgleda, tonovi su prekrasni! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivnooo, jako si lijepa : ) Više se slikaj sa raspuštenom kosom : )
    Tamara : )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije je bilo nemoguće zbog vrućine, sada je temperatura idealna :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
  5. I ja si želim naked basics paletu, gdje si ju naručila? :D

    Moram priznati da mi se look jako sviđa :)

    P.S i ja imam avon bazu za sjenila i super mi je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. www.beautybay.com :)

      Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
    2. ajme jel ja to dobro vidim? imaju free delivery za Hrvatsku? Znači plačaš samo proizvod?

      Za kolko ti je došao paket?

      Hvalaaa!

      Izbriši
    3. Pa da, imaju isti koncept kao i feelunique :) Stigla je za 2 tjedna :)

      Izbriši
    4. nisam uopce znala za tu stranicu pa sam se iznenadila ;)

      Izbriši
  6. Prekrasan look! Imam ju i voli, iako uopće nisam neutralni tip :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Love this look;) Have to say your brows are amazing:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan look, najviše volim i nosim te. Jako si lijepa, zadnja slika je wow :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno! Obozavam tvoj nacin sminkanja, sve je tako suptilno i nezno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam što mi stoji i držim se toga :) Previše ničega nije dobro :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
  10. Odličan look,kao i uvijek kod tebe ;) Rumenilo je predivno,i ide na wl :D

    OdgovoriIzbriši
  11. super si složila look! i slažem se, jako ti dobro stoji raspuštena kosa.
    imam i ja ovu paletu, obožavam neutralne boje, a ova su sjenila baš krasna i kvalitetna.

    OdgovoriIzbriši